10-күн, 1-сабақ 1-үлестірме материал
|
Күні:11.12.2020 |
Мектеп: Шал ақын ауданының Қазақ орта мектебі КММ |
||
|
Сынып: 5Ә |
Мұғалімнің аты-жөні: Шамбилова Айслу Темертасовна |
||
|
|
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар: -жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; |
||
|
Бағалаукритерийі |
Оқушылар: -жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындайды; - өзара кері сандар анықтамасын біледі; -берілген санға кері санды табады; |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: Пәнге қатысты лексика мен терминология: -Бөлшек, бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, аралас сан, көбейту, бөлшек сызығы, қатынас, бөлшекті қысқарту, бөлшекті көбейту; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: -Бөлшектерді көбейту үшін... -Аралас сандарды көбейту үшін... -Бөлшекті қысқарту үшін... |
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, дене шынықтыру |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Жай бөлшек пен аралас сандарды көбейтуді біледі, кері сандарды анықтай алады. |
||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру бөлімі.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару. Үй жұмысын тексеру. Үйге берілген тапсырманы quizizz.com бағдарламасы арқылы тексеру. Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ. 1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2. Бөлшек сызығының астындағы сан. 3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5. Ең кіші жай сан. 6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.
|
Презентация 1 https://quizizz.com/admin/quiz/5fd30d4e5947b7001bc61fda/startV4
https://learningapps.org/display?v=po77o0ojt20
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Кітаппен жұмыс. №585. Амалдарды орындандар:
Дескриптор: -Жай бөлшектерді көбейтеді; -Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; -Жай бөлшектерді қосады. №586. Көбейтудің қосуға (азайтуға) қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып алып, есептеңдер:
Дескриптор: -Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады; -Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; -Жай бөлшектерді қосады; -Ортақ көбейткіш пен қосындыны көбейтеді; Сергіту сәті. Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік. Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік. Қолды создық, басты бұрдық – екі деп, Қозғалыспен әрбір адам жетілмек. Алға, артқа қарадық та – үш дедік. Тағы жаңа жаттығулар істедік. Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып, Отырайық көңілді енді марқайтып.
Интерактивті тақтамен жұмыс. «Көбейтулер кратері» file:///C:/Users/77052/AppData/Local/Temp/Rar$EXa7080.3320/%D0%A6%D0%9E%D0%A0-29/index.html Мақсат: Алгебронға жай бөлшектерді көбейтіп, метереоттерден өтуге көмектеседі. Дескриптор: -Жай бөлшектерді көбейтеді; -Қысқарту жасайды; «Ғарыштық карта» Мақсаты: Жазбаны қалпына келтіру. Теңдікті орындайтын сандарды табу. Дескриптор: -Теңдікті орындайтын сандарды табады; |
Математика, Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С., «Атамұра», 2017.
Ниш сайты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қосымша тапсырма: №596 есеп 202 бет Кері байланыс. «Дәмді ме?» әдісі. Оқушылар қандай да бір тамақтың түрімен сабақта алған көңіл күйін сипаттайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
quizizz.com бағдарламасы арқылы тест орындау. Бір тест болғанмен оқушылардың жауаптары әр түрлі болады.
|
Мадақтау, «Дәмді ме?» |
Партада тік отыруын бақылау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Шамбилова Айслу ТемертасовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар.Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы 10-күн, 1-сабақ 1-үлестірме материал
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















