Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    10-күн, 1-сабақ 1-үлестірме материал



    Күні:11.12.2020

    Мектеп: Шал ақын ауданының Қазақ орта мектебі КММ

    Сынып: 5Ә

    Мұғалімнің аты-жөні: Шамбилова Айслу Темертасовна



    Сабақтың тақырыбы

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар:

    -жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

    Бағалаукритерийі

    Оқушылар:

    -жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындайды;

    - өзара кері сандар анықтамасын біледі;

    -берілген санға кері санды табады;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    -Бөлшек, бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, аралас сан, көбейту, бөлшек сызығы, қатынас, бөлшекті қысқарту, бөлшекті көбейту;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    -Бөлшектерді көбейту үшін...

    -Аралас сандарды көбейту үшін...

    -Бөлшекті қысқарту үшін...

    Құндылықтарға баулу




    Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, дене шынықтыру

    Күтілетін нәтиже


    Жай бөлшек пен аралас сандарды көбейтуді біледі, кері сандарды анықтай алады.


    Сабақбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру бөлімі.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару.

    Үй жұмысын тексеру. Үйге берілген тапсырманы quizizz.com бағдарламасы арқылы тексеру.

    Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ.

    1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.

    2. Бөлшек сызығының астындағы сан.

    3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.

    4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.

    5. Ең кіші жай сан.

    6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.





    Б

    Ұ

    Р

    Ы

    С


    Б

    Ө

    Л

    І

    М



    А

    Л

    Ы

    М



    Ш

    Е

    Ң

    Б

    Е

    Р


    Е

    К

    І




    Б

    І

    Р

    Л

    І

    К



    Презентация 1

    https://quizizz.com/admin/quiz/5fd30d4e5947b7001bc61fda/startV4



    https://learningapps.org/display?v=po77o0ojt20



    Сабақтың ортасы

    30 минут


    Кітаппен жұмыс.

    №585. Амалдарды орындандар:

    Дескриптор:

    -Жай бөлшектерді көбейтеді;

    -Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді;

    -Жай бөлшектерді қосады.

    №586. Көбейтудің қосуға (азайтуға) қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып алып, есептеңдер:

    Дескриптор:

    -Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;

    -Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді;

    -Жай бөлшектерді қосады;

    -Ортақ көбейткіш пен қосындыны көбейтеді;

    Сергіту сәті.

    Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.

    Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.

    Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,

    Қозғалыспен әрбір адам жетілмек.

    Алға, артқа қарадық та – үш дедік.

    Тағы жаңа жаттығулар істедік.

    Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,

    Отырайық көңілді енді марқайтып.


    Интерактивті тақтамен жұмыс.

    «Көбейтулер кратері»

    file:///C:/Users/77052/AppData/Local/Temp/Rar$EXa7080.3320/%D0%A6%D0%9E%D0%A0-29/index.html

    Мақсат: Алгебронға жай бөлшектерді көбейтіп, метереоттерден өтуге көмектеседі.

    Дескриптор:

    -Жай бөлшектерді көбейтеді;

    -Қысқарту жасайды;

    «Ғарыштық карта»

    Мақсаты: Жазбаны қалпына келтіру. Теңдікті орындайтын сандарды табу.

    Дескриптор:

    -Теңдікті орындайтын сандарды табады;



    Математика, Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С., «Атамұра», 2017.























































    Ниш сайты

    Сабақтың соңы

    5 минут


    Қосымша тапсырма: №596 есеп 202 бет

    Кері байланыс. «Дәмді ме?» әдісі.

    Оқушылар қандай да бір тамақтың түрімен сабақта алған көңіл күйін сипаттайды.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    quizizz.com бағдарламасы арқылы тест орындау. Бір тест болғанмен оқушылардың жауаптары әр түрлі болады.







    Мадақтау, «Дәмді ме?»

    Партада тік отыруын бақылау.

    Сабақбойыншарефлексия


    Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

    Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жалпы бағалау




    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шамбилова Айслу Темертасовна
    11 Ақпан 2021
    457
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    10-күн, 1-сабақ 1-үлестірме материал



    Күні:11.12.2020

    Мектеп: Шал ақын ауданының Қазақ орта мектебі КММ

    Сынып: 5Ә

    Мұғалімнің аты-жөні: Шамбилова Айслу Темертасовна



    Сабақтың тақырыбы

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау. Өзара кері сандар



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар:

    -жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

    Бағалаукритерийі

    Оқушылар:

    -жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындайды;

    - өзара кері сандар анықтамасын біледі;

    -берілген санға кері санды табады;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    -Бөлшек, бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, аралас сан, көбейту, бөлшек сызығы, қатынас, бөлшекті қысқарту, бөлшекті көбейту;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    -Бөлшектерді көбейту үшін...

    -Аралас сандарды көбейту үшін...

    -Бөлшекті қысқарту үшін...

    Құндылықтарға баулу




    Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, дене шынықтыру

    Күтілетін нәтиже


    Жай бөлшек пен аралас сандарды көбейтуді біледі, кері сандарды анықтай алады.


    Сабақбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру бөлімі.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару.

    Үй жұмысын тексеру. Үйге берілген тапсырманы quizizz.com бағдарламасы арқылы тексеру.

    Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ.

    1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.

    2. Бөлшек сызығының астындағы сан.

    3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.

    4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.

    5. Ең кіші жай сан.

    6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.





    Б

    Ұ

    Р

    Ы

    С


    Б

    Ө

    Л

    І

    М



    А

    Л

    Ы

    М



    Ш

    Е

    Ң

    Б

    Е

    Р


    Е

    К

    І




    Б

    І

    Р

    Л

    І

    К



    Презентация 1

    https://quizizz.com/admin/quiz/5fd30d4e5947b7001bc61fda/startV4



    https://learningapps.org/display?v=po77o0ojt20



    Сабақтың ортасы

    30 минут


    Кітаппен жұмыс.

    №585. Амалдарды орындандар:

    Дескриптор:

    -Жай бөлшектерді көбейтеді;

    -Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді;

    -Жай бөлшектерді қосады.

    №586. Көбейтудің қосуға (азайтуға) қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып алып, есептеңдер:

    Дескриптор:

    -Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;

    -Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді;

    -Жай бөлшектерді қосады;

    -Ортақ көбейткіш пен қосындыны көбейтеді;

    Сергіту сәті.

    Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.

    Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.

    Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,

    Қозғалыспен әрбір адам жетілмек.

    Алға, артқа қарадық та – үш дедік.

    Тағы жаңа жаттығулар істедік.

    Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,

    Отырайық көңілді енді марқайтып.


    Интерактивті тақтамен жұмыс.

    «Көбейтулер кратері»

    file:///C:/Users/77052/AppData/Local/Temp/Rar$EXa7080.3320/%D0%A6%D0%9E%D0%A0-29/index.html

    Мақсат: Алгебронға жай бөлшектерді көбейтіп, метереоттерден өтуге көмектеседі.

    Дескриптор:

    -Жай бөлшектерді көбейтеді;

    -Қысқарту жасайды;

    «Ғарыштық карта»

    Мақсаты: Жазбаны қалпына келтіру. Теңдікті орындайтын сандарды табу.

    Дескриптор:

    -Теңдікті орындайтын сандарды табады;



    Математика, Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С., «Атамұра», 2017.























































    Ниш сайты

    Сабақтың соңы

    5 минут


    Қосымша тапсырма: №596 есеп 202 бет

    Кері байланыс. «Дәмді ме?» әдісі.

    Оқушылар қандай да бір тамақтың түрімен сабақта алған көңіл күйін сипаттайды.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    quizizz.com бағдарламасы арқылы тест орындау. Бір тест болғанмен оқушылардың жауаптары әр түрлі болады.







    Мадақтау, «Дәмді ме?»

    Партада тік отыруын бақылау.

    Сабақбойыншарефлексия


    Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

    Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жалпы бағалау




    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    11.02.2021
    457
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шамбилова Айслу Темертасовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации