Материалдар / Жай болшектерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай болшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып оқушылар мен мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
849
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: Жармыш орта мектебі


Күні: 16.06. 2017

Мұғалімнің аты-жөні: Әбілдікова Индира Қаршығақызы


Сынып: 5

Қатысқандар саны:16

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

5.1.2.17 Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

5.1.2.18 Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау


Сабақтың мақсаттары

Бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту тақырыбы  бойынша есептерді үйрету, білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.

Бағалау критерийі

  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады

  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосады

  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтады

  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайтады.

Тілдік мақсат

Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу,азайту анықтамасын тұжырымдайды.

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу, азайту анықтамасын тұжырымдайды.


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектер

  • Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектер

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек өнімділік құндылығы. Топтық жұмыс жасай отырып, оқушылар ынтымақтастық, бірлік және тaнымдық деңгейін көтереді және есептер шығару арқылы іске асырылады.

Пәнаралық байланыс

Информатика, Жаратылыстану

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді салыстыру, жай бөлшектерді қысқарту, дұрыс және бұрыс бөлшектер, аралас сан.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

Сәлемдесу. Сабақтың басында оқушылардың назарын шоғырландырып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.Топқа бөлу. Онда стикерге «Аралас сан», «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек» сөздерін жазып, орындықтарының артына жапсырып қойып, топқа бөлемін .

Сынып 3 топқа бөлінеді. Топ кошбасшысын таңдау

Әр бір топтан бір оқушы көшбасшы болып дайындалады және бағалау парақшасы беріледі.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймын.

  1. Қандай бөлшекті дұрыс бөлшек деп атаймыз? Мысал келтір

  2. Қандай бөлшекті бұрыс бөлшек деп атаймыз? Мысал келтіp

  3. Қaндай бөлшекті аралас сан дeп атаймыз? Мыcал келтір

  4. Жай бөлшектерді салыстыру дегеніміз не?

  5. Жай бөлшектерді қысқарту дегеніміз не?

Таныстырылым


Сөздер жазылған стикерлер








6 -слайд

Сабақтың ортасы

(25 минут)

«Таңдап ал» әдісі (бұл әдісте А4 форматындағы 3 қағазда жаңа сабаққа қатысты анықтамалар тақтаға ілінеді.Әр топтан 1 оқушы келіп қалаған анықтаманы алып,тобымен талқылап,түсінуге беттейді) бойынша әр топқа:

«Аралас сан» тобы. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосады, азайтады:

«Дұрыс бөлшек» тобы. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады, азайтады

«Бұрыс бөлшек» тобы. Натурал саннан бөлшекті азайту

«Ойлан-жұптас-талқыла» әдісі.

Жеке тапсырмалар:

Бөлімдері бірдей бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындаңыз:

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындаңыз:


Натурал саннан бөлшекті азайту амалдарын орындаңыз:

Жұпқа арналған тапсырмалар:

І топ ІІ топ ІІІ топ

  1. Прямоугольник 6 Прямоугольник 8 Прямоугольник 10 3) 5)

  2. Прямоугольник 7 Прямоугольник 9 Прямоугольник 11 4) 6)

Топқа арналған тапсырмалар:

І топ. Қайық көлде жүзіп 3 сағатта қандай қашықтыққа барса, өзенде ағыспен 2 сағатта сондай қашықтыққа барады. Сал осы өзенде 1 сағатта осы қашықтықтың қандай бөлігін жүреді?


ІІ топ. Шебер тапсырманы 5 сағ-та, ал оның үйренушісі 7сағ-та орындайды. Шебер 2 сағ ал оның шәкірті 3 сағ жұмыс істеген соң, тапсырманың қандай бөлігі орындалмай қалады ?



ІІІ топ. Қалаға келген туристердің –бөлігі ағылшын тілін біледі, –і неміс тілін біледі. Қалаға келген туристердің қандай бөлігі ағылшын тілін де, неміс тілін де біледі.


Дескрипторлар

Дескриптор

1

Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады

Толықтауыш көбейткіштерді таба алады

2

Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады және азайтады

3

Мәселе есептің шартын құрады

Өрнегін жазады және шешеді


Оқулық

Математика

5-сынып

Алматы

«Атамұра»

2015жыл



А3 қағазы, маркерлер













10,11,12-слайдтар

































Кесте




Сабақтың соңы

(10 минут)

































Рефлексия

«Ойды аяқта»












Үйге тапсырма



Сабақты қорытындылау. Кім жылдам» әдісі

Тест тапсырмасы

    1. Таңдау

    2. Сәйкестендіру

    3. Толықтыру

Оқушылар «Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады. Мысалы, «Жарайсың!», «Сен жетістіктерге жетудесің!», «Тамаша!».






5.1.2.18 тақырыпқа өмірмен байланыстырып мысалдардар келтір (1 мысал суретін сал)


667(1,3,5)






Үлестірме қағаздар

17-слайд



























18-слайд



Рефлексия парағы





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Саралаудың «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабаққа дайындық жасадым. «Таңдап ал» тәсілі арқылы оқушылар сабақты түсінеді.. Жұптық жұмыс арқылы оқушылардың бір-біріне түсіндіруі, топтық жұмыс арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісін қолданамын. Әр оқушының оқу үдерісіне толық қатысуына жағдай жасаймын.

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Жетелеуші сұрақтар, «Мақтау, мадақтау», «Топтық кері байланыс» , «Бағалау парақшасы».


Интерактивті тақтаны сабақ барысында қолдану уақытын асырмау. Көз жаттығуларын жасау. Оқушылардың партада дұрыс отыруы ескеріледі.

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы бағалау.



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!