Жәй бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жәй бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге дайын сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты -жөні


5 сынып



28.12


Сабақ атауы

Жәй бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына есептер шығару

Сілтеме

М.Бронсон (2002 ж) ынталандыру, өзін-өзі реттеу. Выготский (1978 ж); СТО (49 бет); Диалог Александер (2008), Математика 5 сынып, Алдамұратова Т., Байшоланов Е. “Атамұра” 2010


Жалпы мақсаты

  • Жәй бөлшектерге амалдар қолдануда бөлшектердің негізгі қасиеттерін анықтай білуге үйрету.

  • Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, шығармашылық белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту.

  • Жәй бөлшектерге амалдар қолдануға берілген есептерді шығара алуға үйрету.

  • Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Оқушылар үшін оқу нәижелері

  • Жәй бөлшектің негізгі қасиетін анықтауға үйренеді,

  • Білімін жүйелі пайдаланып үйренеді.

  • Жәй бөлшектерге амалдар қолданғанда, оны тиімді әдіспен шығару жолын үйренеді.

Негізгі мақсаты

  • Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

  • Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру

  • Өзін-өзі реттеуді үйрету

  • Постермен жұмыс ұйымдастыру

  • Өз бетімен ізденуге, топпен жұмыс жасауды үйрету

Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері

Жұпта жұмыс жасау, сыни тұрғвдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту

Сабақ көрнекілігі

үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған постерлер,бағалау парағы

Күтілетін нәтиже

Оқушылар жәй бөлшектердің негізгі қасиеттерін анықтап, амалдар қолдану арқылы берілген есептерді шеше алады. Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.

Ұйымдастыру кезеңі 1 мин

Психологиялық дайындық.

Әрбір адам – досым, сыныптасым, туысым

Әрбір ісім – тірлік, тірек, адамдық

Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық

Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену.

Түрлі түсті қағаздарды таңдап алуына байланысты оқушылар І, ІІ және ІІІ топқа топтасады.

Бағалау критерийі:

  1. Үй тапсырмасын білу

  2. Берілген тапсырманы түсініп, қатесіз орындай білуі

  3. Белсенді ұтымды ой айта біліп, тапсырманы аша білуі

  4. Тақырыпты қорытып, ойын жинақтау

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын пысықтау 3 мин

Не біліп келдім айдары бойынша әр топ үйден дайындап келген сұрақтарын қояды. Содан кейін оқушыларға сөзжұмбақ беріледі.

І, ІІ және ІІІ топтар «Кубизм» стратегиясы арқылы бір-біріне жәй бөлшек тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап береді.

Тақтадағы сөзжұмбақты шешеді.

Ұғып ал 5 мин

Бұл кезеңде оқушыларға жәй бөлшектерге амалдар қолдану арқылы шығарылатын есептерді қалай шығару жайлы мағлұмат беріледі.

Топтар дәптермен жұмыс жаасайды.

Ойлан тап 7 мин

Оқушыларға жәй бөлшектерге есептер беріледі. Оқушылар қорғап болғаннан кейін дұрыс жауабы тақтаға көрсетіледі.

Топтар берілген есепті шығарып, постермен қорғайды.

Тақтада көрсетілген дұрыс жауаппен тексереді.

1 топ

1. 32 2) 2 3) 7



ІІ топ

1) 13 2) 4 3)



ІІІ топ

1) 3 2) 2 3)



«Тез ойла» ойыны 3 мин

Бұл кезеңде оқушылар сәйкестендіру тестін жасайды.

Берілген тест есептерін шешіп дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді.

Сергіту сәті 2 мин

Оқушыларға физминутка қойылады.

Топтағы оқушылар орындарынан тұрып, тақтаға қарап, қайталап билейді.

Кім жылдам 10 мин

Шығармашылық жұмыс (деңгейлік тапсырмалармен жұмыс)

Топтар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

А

1.Есептеңдер:

ә)

2.Саматта 182 теңге болды.Ол кітап сатып алуға осы теңгенің .Кітаптың бағасын табыңдар.

3.Есептеңдер: а) ә)




В

1.Есептеңдер:

ә)

2.Тік төртбұрыштың ұзындығы 21 см, ені ұзындығының Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар.

3.Есептеңдер: а)6 ә)



С

1.Есептеңдер және салыстырыңдар:

және + ә)

2.Ыдыстың -сін


3.Амалды орында::


Не білдім. Сабақты бекіту 4 мин

Тақырып бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.

Топтар қойылған сұрақтарға жауап береді

Бағалау 3мин

Топтың бағаларын талдау

Қорытынды бағаны шығару

Топты оқушылар келесі критерийлер бойынша бағалайды:

  1. Үй тапсырмасын білу

  2. Берілген тапсырманы түсініп, қатесіз орындай білуі

  3. Белсенді ұтымды ой айта біліп, тапсырманы аша білуі

  4. Тақырыпты қорытып, ойын жинақтау


Үйге тапсырма 1 мин

747, №748

Үйге тапсырма бергеннен кейін, күнделіктеріне бағаның қасына қолымды қойып шығамын

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларды қояды, үйге берілген тапсырманы жазып алады.

Рефлексия 1 мин

Оқушыларға стикерлер таратылады.

Оқушылар өз ойларын жазып, көңіл-күй дидарына жапсырады.









Сабаққа кері байланыс

5-сыныпта өткізілген жәй бөлшектерге амалдар қолдану арқылы есептер шығару тақырыбының мақсаты

  • Жәй бөлшектерге амалдар қолдануда бөлшектердің негізгі қасиеттерін анықтай білуге үйрету.

  • Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, шығармашылық белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту.

  • Жәй бөлшектерге амалдар қолдануға берілген есептерді шығара алуға үйрету.

  • Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың күтілетін нәтижесі төмендегідей

Оқушылар жәй бөлшектердің негізгі қасиеттерін анықтап, амалдар қолдану арқылы берілген есептерді шеше алады. Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.

Сабақ барысында менің жақсы жасай алған тапсырмаларым

1.«Кубизм» стратегиясы арқылы тақырыпқа қатысты сұрақтар алу.

2. «Тез ойла» ойыны тапсырмасын орындағаны. Бұл кезеңде берілген тест есептерін шешіп дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріп топтың барлық мүшелері жақсы жұмыс жасағаны.

3. Сабақтағы сергіту сәті оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлады. Оқушылар сергіту жаттығуларын бар ықыластарымен орындағандары.

Сабақ барысында менің дұрыс жасай алмай қиналыс тапқан кездерім

Сабақ соңында оқушыларды бағалауды дұрыс ұйымдастыра алмадым. Оқушылар бірін-бірі нақты бағалай алмады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
749
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі