Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жай механизмдер 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Жаймеханизмдер |
Мектеп:№16 |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Аманжолова А |
|||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.4.1 – «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру; 7.2.4.2 – күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім. Жаймеханизмдер. |
|||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, қазақ тілі. |
|||||
Алдыңғы тақырып |
Энергияныңсақталуыжәнеайналуы |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
Басталуы 5 минут |
Өткен сабаққа 5,3 жаттыіуды тексереді |
|
||||
Ортасы
|
1.Адамзат қоғамының заманауи дамуы кезеңінде адамның күнделікті өміріне қажет болатын күрделі механизмдер мен құрылғылар жасап шығарылған. Көтергіш крандар, экскаваторлар, тракторлар, бульдозерлер, мәшинелер және басқа да құрылыс механизмдері болмаса, құрылысшылардың жұмысы қандай қиын болатынын көз алдымызға келтірудің өзі қиынақ. Сондайақ біз заманауи тұрмыстық техникасыз өмірді елестете де алмаймыз. Адамзат көпғасырлық еңбектенудің нәтижесінде тіршілік қарекетін жеңілдететін құрыл ғыларды жасап шығарды және оны жетіл діріп отырады. Áұл саладағы үлкен жетістіктерге қарамастан, адамдар пышақ, қайшы, күрек, иінтірек, көлбеу жазықтық, балға және басқа да құрылғыларды пайдалануды жалғастыруда (5.18сурет). бұл механизмдерді пайдалану кезінде адамдар олардың пайда болу тарихы туралы ойлана да бермейді. Сендер жай механизмдер тірек сөздер: • жай механизмдер деп нені айтатынын білетін боласыңдар; • жай механизмдердің пайдаланылуына мысал келтіріп үйренесіңдер. Механизмдердің пайда болу тарихы көне заманнан бастау алады. Мысалы, Таяу Øығыста 4500 жыл бұрын көтергіш құрылғы — шадуф қолданылған. Бұл құрылғы бір жақ басына жүк, ал екінші жағына шелек ілінетін иінағаш болып табы лады. 163 Көне заманнан бізге белгілі бір әрекетті жүзеге асыру үшін бұлшық еттердің күші жеткіліксіз болғанда (мысалы, ауыр тасты көтеру үшін) адамдардың еңбегін жеңілдететін құралдар мен құрылғылар пайдала нылған. Áұл құрылғыларды жаé ìеõанèзìдер деп атай бастады. Демек, кез келген жай механизмді күштен ұтыс алу үшін пайдаланады. Адамның алғашқы пайдаланған жай механизмдеріне иін, көлбеу жазықтық, шығыр, сына, бұранда жатады. Адам өзінің әрі қарайғы ісәрекетінде жай механизмдердің түрлі үйлесімін пайдалана бастады, нәтижесінде алғашқы қарапайым мәшинелер (бұрандалы пресс, арба, арбалет (садақ), диірмен және т.б.) пайда болды.Біз адамның еңбегін едәуір жеңілдететін күрделі механизмдерді қолданамыз (экскаваторлар, бульдозерлер, сорғылар, крандар, гидравликалық престер, домкраттар).Сонымен, Жай механизмдер деп күшті түрлендіріп, қозғалыс бағытын өзгерту үшін қолданылатын құралдар жай механизмдер д а.
Жалпыға арналған тапсырма: БББ –тапсырмасы 1. Адамзат үшін механизмдер қандай рөл атқарады? 2. Жай механизмдер дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Күнделікті өмірлеріңде қандай жай механизмдер қажет болады |
«Броундық қозғалыс» әдісі арқылы түсіндіріледі. |
||||
|
|
|
||||
|
Есеп шығару. 1.Есеп:100 кг жүкті 10 м биіктікке көтеру үшін көлбеу жазықтық пайдаланылды.Тартушы күш 245 Н болса,неше метрлік көлбеу жазықтықта жұмысты орындауы мүмкін? 2 Есеп: Иіндік (рычаг)тепе-теңдікте болуы үшін А нүктесіне қандай күш түсіру керек? 3 Есеп: Иіндіктің иіндерінің қатнасы 1/10. Оның ұзын иініне әсер ететін күш 150 Н-ға тең болса,онымен ауыр жәшікті 12 см биіктікке көтергенде қанша жұмыс істеледі? |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Білімләнд платформасфн қолданады |
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |