Ұйымдас
тыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу және
оқу материалын жариялау «Қадам» әдісімен
өтеді:
А) Оқу тапсырмасын
тексеру:
35-жаттығу.
Ә)
Сұрақ-жауап:
-
Сөйлем мүшелерінің байланысын
қалай анықтаймыз?
-Сөйлемде қандай мүшелер
болады?
- Бастауыш деген
не?
-
Баяндауыш деген
не?
-Тұрлаушы мүшелер деген
не?
-Тұрлаусыз мүшелер деген
не?
- Мысалдар
келтіріңдер.
-Ендеше бүгінгі сабақта жай
сөйлемнің түрлерін анықтауға тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Жаттығу
жасайды.
Үйге берілген тапсырманы қалай
орындағанын түсіндіреді.
(1
балл)
Бір-бір мысал
келтіреді.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
5 мин
6 мин
8 мин
1 мин
6 мин
7 мин
Бекіту
2 мин
|
(Ұ, Т) 1).
Видеоролик
көрсету
Видеороликті
талқылау
Ережемен
танысу
Ережені талдау,мысалдар
келтіру
Анықтамамен
жұмыс:
Жай сөйлем жалаң, жайылма
болып екіге бөлінеді. Бастауыш пен баяндауыштан құралған
сөйлемді жалаң
сөйлем дейді: Жазира
биледі.
Тұрлаулы мүшелерден басқа
тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді
жайылма
сөйлем дейді: Жазира әдемі
биледі.
2)Топтық
жұмыс.
"Сиқырлы
сандықша"әдісі
Жалаң және жайылма сөйлемдерді
сандықшаға бөліп салу.
3) Жұптық
жұмыс.
"Шатасқан
сөздер"әдісі
Шатасқан сөздерден жайылма
сөйлем құрап,оны сөз құрамына
талдау.
Сергіту
сәті
4)Жеке
жұмыс
Дәптермен жұмыс: Суретке қарап
2 жайылма сөйлем құра
5) Жеке
жұмыс.
Жайылма сөйлемді жалаң
сөйлемге айналдыр.
" Ақиқат жалған"
әдісі
|
Анықтаманы айтады, мысалдар
келтіреді
Топтық жұмысты
орындайды
(2
балл)
Жұптық жұмысты
орындайды
(2
балл)
Дәптермен жұмысты
орындайды
Тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
Жайылма
сөйлемдерді ажыратады 1балл.
- Жай
сөйлем түрлерін ажыратады-1балл.
Дескриптор:
Шатасқан сөздерден жайылма
сөйлем құрап,оны сөз құрамына
талдайды
2балл.
Дескриптор:
Суретке қарап жайылма сөйлем
құрайды
(2
балл)
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|