Материалдар / Жалаң және жайылма сөйлем
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жалаң және жайылма сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі 3-сынып. Сабақтың тақырыбы: "Жалаң және жайылма сөйлемдер" Сабақта оқушылар жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратады, жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазауға үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2023
188
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

Қазақ тілі 24-сабақ


Бөлім:

Сәулет өнері

Мұғалімнің аты-жөні

Досмаилова Ж.

Күні:

21.12.2022 жыл

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жалаң және жайылма сөйлем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

3.4.2.8 мұғалімнің көмегімен жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырату

Сабақтың мақсаты

Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратады, жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады.

Жай сөйлем түрлерін ажыратып, сызбаны толтыра алады.

Анықтамаға сай келетін мысалдар келтіре алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру,

өзін –

өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу және оқу материалын жариялау «Қадам» әдісімен өтеді:

А) Оқу тапсырмасын тексеру:

35-жаттығу.

Ә) Сұрақ-жауап:

- Сөйлем мүшелерінің байланысын қалай анықтаймыз?

-Сөйлемде қандай мүшелер болады?

- Бастауыш деген не?

- Баяндауыш деген не?

-Тұрлаушы мүшелер деген не?

-Тұрлаусыз мүшелер деген не?

- Мысалдар келтіріңдер.

-Ендеше бүгінгі сабақта жай сөйлемнің түрлерін анықтауға тапсырмалар орындайтын боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

  1. Жаттығу жасайды.




Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.

(1 балл)

Бір-бір мысал келтіреді.




Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.



Жаңа білім

5 мин













6 мин





8 мин





1 мин

6 мин




7 мин




Бекіту

2 мин


(Ұ, Т) 1). Видеоролик көрсету

Видеороликті талқылау

Ережемен танысу

Ережені талдау,мысалдар келтіру

Анықтамамен жұмыс:

Жай сөйлем жалаң, жайылма болып екіге бөлінеді. Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейді: Жазира биледі.

Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейді: Жазира әдемі биледі.


2)Топтық жұмыс.

"Сиқырлы сандықша"әдісі

Жалаң және жайылма сөйлемдерді сандықшаға бөліп салу.


3) Жұптық жұмыс.

"Шатасқан сөздер"әдісі

Шатасқан сөздерден жайылма сөйлем құрап,оны сөз құрамына талдау.


Сергіту сәті


4)Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс: Суретке қарап 2 жайылма сөйлем құра


5) Жеке жұмыс.

Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдыр.


" Ақиқат жалған" әдісі






Анықтаманы айтады, мысалдар келтіреді






Топтық жұмысты орындайды

(2 балл)


Жұптық жұмысты орындайды

(2 балл)





Дәптермен жұмысты орындайды




Тапсырманы орындайды.











Дескриптор:

Жайылма сөйлемдерді ажыратады 1балл.

- Жай сөйлем түрлерін ажыратады-1балл.


Дескриптор:

Шатасқан сөздерден жайылма сөйлем құрап,оны сөз құрамына талдайды

2балл.


Дескриптор:

Суретке қарап жайылма сөйлем құрайды

(2 балл)

Оқулық, дәптер






















Оқулық, дәптер





Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «СМС» әдісі арқылы береді.


Оқу тапсырмасы: 38-жаттығу.

112-бет

Кері байланыс жасайды.


Тапсырманы жазып алады.



ҚБ қойылады.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!