---Қазақ әдебиеті-------------------------- сабағына арналған маршрут парағы
Сыныбы 10
Пәні Қазақ әдебиеті
Мұғалімнің аты-жөні Азангалиева
Оқулық Мектеп баспасы-бет
Сабақ № , тақырыбы 5-с Жалғыз қалдым-тап шыным
Оқу мақсаты
10.1.1.1.-әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық
құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну
Оқушының аты-жөні
Іс –
әрек
ет
түрі
Ресурс
Жалғыз қалдым-тап шыным...
Абайдың жалғыздығының сырына үңілейік,
Надандықтан,жалқаулықтан түңілейік!
У
а
қ
ы
т
ы
Орындал
уы
( оқушы
толтыра
ды )
Оқы Сілтеме: видео, презентация, мұғалмінің түсіндірмесі, интернет-
ресурстары , оқулық
беттері 37-43-бет
Өзің
білетін
материал
дарға +
таңбасын
қой
Сұр
ақта
р
Тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары :
1. Абай қанша ағайынды?
2. Абайдың жалғыздығының сыры неде?
Оры
нда
Тапсырмалар, жаттығулар, тест тағы сол сияқты
1. Абайдың «Сегізаяқ» өлеңінің сюжеттік–композициялық
құрылысына талдау жасаңыз.
2. 2. Өлеңдегі автор идеясын анықтап, мәселенің
өміршеңдігін көрсетіңіз.
№ Автор идеясы Себебі Менің ұсынысым
Дескриптор Білім алушы
- оқиғаның басталуын анықтайды;
- байланысын көрсетеді;
- шиеленісін анықтайды;
- шарықтау шегін көрсетеді;
- шешімін табады;
- автор идеясын көрсетеді;
- себебін түсіндіреді;
- ұсынысын айтады.
Реф
лекс
ия
Мен білемін…
Енді мен жасай аламын…
-
«+»
неме
се «-
»
Үй
тапс
ырм
асы
Міндетті деңгей
Қазақ күйінің болашағы бар
ма?эссе/120сөз/
Мүмкін деңгей
Оқушымен кері байланыс
( ауызша бағалау немесе комментарий)