Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың жоспары
Мектеп: Шиен ОМ Семинарды тыңдаушылардың саны_45
Мерзімі 23.11.2018 ж Мұғалім: Арыкбаева Ж.О
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: «Жалпы адамзаттық құндылықтар-мектептің тұтастай педагогикалық үдерісінің негізі»
|
Мақсаты: Жалпы адамзаттық құндылықтар-мектептің тұтастай педагогикалық үдерісінің негізі ретінде қарастыру. Міндеттері: - Балалардың бойындағы рухани бастаудың көзін ашып және жалпы адамзаттық құндылықтарды жарыққа шығарта білу керектігін түсіндіру. - Мұғалімнің рөлі оқушының ішкі әлеуетін, оның рухани –адамгершілік мәнін ашуға жағдай жасау. - Мұғалімдердің ізгі педагог болуына ықпал ету. |
Ресурстары:(материалдары, көздері) |
||||||||
|
Жоспар: 1. Тыныштық сәті. Нұрға бөлену. Жалпыадамзаттық құндылықтар жайлы мәлімет. Құндылық ағашымен таныстырып,құндылықтарды ашу Жанды және жансыз білім туралы түсінік беру. Өзін-өзі тану пәнінің басқа пәндермен интеграциялануы. Шығармашылық жұмыс. Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру. Мұғалімнің сыйы. фильмінен үзінділер көрсету Топпен ән айту Үй тапсырмасы. «Звездочка на земле» фильмін қарау. Семинардың қорытынды сәті “Өзін-өзі тану” пәнінің мақсаты – рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы, сөзі, ісі бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді адам дамыту Құндылық - объектінің жағымды немесе жағымсыз жақтарын білдіретін философиялық-социологиялық ұғым. Жалпы адамзаттық құндылықтар - жеке тұлғаның бойында өмірге келген сәтінен бастап, бірге дамиды, жасы ұлғайған сайын қоршаған ортасына сәйкес бірге қалыптастады Құндылықтар Т.И. Петракова Табиғи құндылықтар - Бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болатын құндылықтар - Бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық,сыйластық жанашырлық,кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзатық құндылықтар - Ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат. Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен дәлелдеу қажет. ….. Тамыр мықты болу үшін, оны суару қажет. Су – сүйіспеншілік. Ағаштың діңгегі – дұрыс іс-әрекет. егер адам дұрыс өмір сүрсе, оның жаны тыныштыққа толы болады. Ағаштың гүлдері тыныштықтың белгісі. Ағаштың жемісі, алмалары – біздің өмірдегі жемісіміз, яғни ол - басқаға және өзіңе қиянат жасамау.
Қиянат жасамау – рухани деңгей Ақиқат - интеллектуалды деңгей ( ақыл, ажырату деңгейі) Сүйіспеншілік- адамгершілік деңгей ( ментальді деңгей, ой, сөз) Тыныштық – эмоционалды деңгей ( сезімдер) Дұрыс әрекет - физикалық деңгей Ақиқат- (бейнефильм. «Бойыңдағы кереметтердің қадірін біл») Қарап тұрсаңыздар мына бейнероликтегі оқушының әлемдегі жеті керемет деп адамның дене мүшелерін алып отыр. Ал енді сіздер осы айтылған кереметтердің бірі кемде кем болса қайтер едіңіздер? Сүйіспеншілік- «Сүйіспеншілік пен Өмір» (аңыз әңгіме) Топтарға қойылатын сұрақтар:
Дұрыс әрекет- ( бейнеролик көрсетіледі) «Цените и любите своих мам» Бейнероликті талдау сұрақтары:
Ішкі тыныштық- «Шыдыамдылық пен сабырсыздық» (аңыз әңгіме) Талдау
сұрақтары: Қандай қасиет бізді ақылға жүгіндіреді? - Сіздердің өмірлерлеріңізде осыған ұқсас жағдайлар болды ма? Қиянат жасамау: Сумен эксперимент жасау. Шарты: Үш мұғалімді сыртқа шығарып жиберемиз. Екі стаканға су құямыз. Бірінші стакандағы суға жақсы сөздер айтқызамыз, екінші стакандағы суға жағымсыз сөздерді айтқызамыз. Жаңағы үш мұғалімді шақырамыз да, қай стаканда жағымды сөз, қайсысында жағымсыз сөз айтылғанын сұраймыз. Дәміне, түсіне қарап ажырату керек. Қорытынды: Сөздің қаншалықты әсер ететіні туралы айтылады. Судың орнына балалар болса ... Ш.А.Амонашвили: “Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білім аңсайды” Жансыз білім деген не? Бұлар-білмесе де болатынын білетініміз; Бұлар-хабарлама салысымен ұмытылып қалатыны; Бұлар-жас адамдардың мектеп табалдырығынан әрі қарай алмайтыны және ол үшін өкінбейтіні; Жансыз білім аяққа түскен салмақ. Жанды білім мыналар: Адамды рухтандырады; Ғылым көкжиегіне еліктіреді; Жаңа өмір жасауға ықпал етеді; Жаңа ізденістерге ойды жігерлендіреді; Сергектік пен эволюция әкеледі; Жанды білім - қанат. Интеграция – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға манадай түсінік береді: ықпалдасу – әр текті бөліктер мен элементтердің бірігуімен байланысты даму. Интеграция процесі ( латын тілінен аударғанда integratio – біріктіру, қалыпқа келтіру) бірін – бірі толықтыратын, бір – бірімен байланысты жеке ұғымдарды бір тұтас етіп біріктіру. «Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған «Қазақ тілі» сабағының жоспары. Сынып: 4 Тақырып: Сөз және оның мағынасы. Құндылық: дұрыс әрекет Қасиеттері: жауапкершілік,еңбекқорлық, жақсы ниет.
«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған «Математика» сабағының жоспары.
Сынып: 4 Тақырып: Геометриялық фигуралар және олардың ауданын периметрн табу. Құндылық: Ақиқат Қасиеттері: мейірімділік,шыншылдық,әдептілік,кішіпейілділік
Шығармашылық жұмыс. Топпен жұмыс. Әр топқа интеграциядан мысал құрастыру. І- топ: «Дүниетану» «Пайдалы қазбалар» ІІ- топ: «Математика» «Бөлшектер» ІІІ-топ: «География» «Мұхиттар» IV-топ: «Қазақ тілі» «Сөз табы»
Мұғалімнің рөлі мен ережесін таныстыру. Мұғалімдерге арналған екі ереже.1. Басқаларға
үйреткеніңді алдымен өзің орында, 2.одан кейін барып басқалардан
талап ет. Бас бармақты көтеріп тұрып, сұқ саусақты көтеріңіз дейміз. Сосын қайсын көтереді қараймыз. Сосын айтамыз 10% сөзбен жетеді, ал 90% мета-жолдау (жасырын жолдау) екенін айту. Қортындылау: «Өрмекші торы» әдісімен бүгінгі жиналыста алған әсерлерін білу. Ән айту: Өміріңе немқұрайлы қарама әні: Сәкен
Дәрібаев Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден кетті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама, Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан. Өміріңе немқұрайлы қарама, Шақша басың айналса да бақыттан
қайырмасы: Бақ құсыңды қонған кезде бағала. Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де досым қанша шаттыққа Өміріңе немқұрайлы қарама,
Тұсау салып бастатқызбай көш дара, Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба. Өміріңе немқұрайлы қарама, Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да |
Талдау |
||||||||
|
Үй тапсырмаcы. «Звездочка на земле» фильмін қарау. Жиналыстың қорытынды сәті. Жай, әсем музыка қойылады. Көзімізді жұмып, семинардағы жақсы көңіл - күйін естеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Әр қайсымыз тек Жақсы болайық Жақсы нәрсе туралы ойлайық Жақсы нәрсе айтайық Жақсы нәрсе тыңдайық Жақсы нәрсе көрейік Жақсы нәрсе жасайық Бақытқа жеткізер жол-осы!!! Назарларыңызға көп рахмет! Сау болыңыздар! |
|
Мұғалім _______________________
Директор ______________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жалпы адамзаттық құндылықтар-мектептің тұтастай педагогикалық үдерісінің негізі»
«Жалпы адамзаттық құндылықтар-мектептің тұтастай педагогикалық үдерісінің негізі»
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың жоспары
Мектеп: Шиен ОМ Семинарды тыңдаушылардың саны_45
Мерзімі 23.11.2018 ж Мұғалім: Арыкбаева Ж.О
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: «Жалпы адамзаттық құндылықтар-мектептің тұтастай педагогикалық үдерісінің негізі»
|
Мақсаты: Жалпы адамзаттық құндылықтар-мектептің тұтастай педагогикалық үдерісінің негізі ретінде қарастыру. Міндеттері: - Балалардың бойындағы рухани бастаудың көзін ашып және жалпы адамзаттық құндылықтарды жарыққа шығарта білу керектігін түсіндіру. - Мұғалімнің рөлі оқушының ішкі әлеуетін, оның рухани –адамгершілік мәнін ашуға жағдай жасау. - Мұғалімдердің ізгі педагог болуына ықпал ету. |
Ресурстары:(материалдары, көздері) |
||||||||
|
Жоспар: 1. Тыныштық сәті. Нұрға бөлену. Жалпыадамзаттық құндылықтар жайлы мәлімет. Құндылық ағашымен таныстырып,құндылықтарды ашу Жанды және жансыз білім туралы түсінік беру. Өзін-өзі тану пәнінің басқа пәндермен интеграциялануы. Шығармашылық жұмыс. Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру. Мұғалімнің сыйы. фильмінен үзінділер көрсету Топпен ән айту Үй тапсырмасы. «Звездочка на земле» фильмін қарау. Семинардың қорытынды сәті “Өзін-өзі тану” пәнінің мақсаты – рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы, сөзі, ісі бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді адам дамыту Құндылық - объектінің жағымды немесе жағымсыз жақтарын білдіретін философиялық-социологиялық ұғым. Жалпы адамзаттық құндылықтар - жеке тұлғаның бойында өмірге келген сәтінен бастап, бірге дамиды, жасы ұлғайған сайын қоршаған ортасына сәйкес бірге қалыптастады Құндылықтар Т.И. Петракова Табиғи құндылықтар - Бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болатын құндылықтар - Бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық,сыйластық жанашырлық,кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзатық құндылықтар - Ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат. Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен дәлелдеу қажет. ….. Тамыр мықты болу үшін, оны суару қажет. Су – сүйіспеншілік. Ағаштың діңгегі – дұрыс іс-әрекет. егер адам дұрыс өмір сүрсе, оның жаны тыныштыққа толы болады. Ағаштың гүлдері тыныштықтың белгісі. Ағаштың жемісі, алмалары – біздің өмірдегі жемісіміз, яғни ол - басқаға және өзіңе қиянат жасамау.
Қиянат жасамау – рухани деңгей Ақиқат - интеллектуалды деңгей ( ақыл, ажырату деңгейі) Сүйіспеншілік- адамгершілік деңгей ( ментальді деңгей, ой, сөз) Тыныштық – эмоционалды деңгей ( сезімдер) Дұрыс әрекет - физикалық деңгей Ақиқат- (бейнефильм. «Бойыңдағы кереметтердің қадірін біл») Қарап тұрсаңыздар мына бейнероликтегі оқушының әлемдегі жеті керемет деп адамның дене мүшелерін алып отыр. Ал енді сіздер осы айтылған кереметтердің бірі кемде кем болса қайтер едіңіздер? Сүйіспеншілік- «Сүйіспеншілік пен Өмір» (аңыз әңгіме) Топтарға қойылатын сұрақтар:
Дұрыс әрекет- ( бейнеролик көрсетіледі) «Цените и любите своих мам» Бейнероликті талдау сұрақтары:
Ішкі тыныштық- «Шыдыамдылық пен сабырсыздық» (аңыз әңгіме) Талдау
сұрақтары: Қандай қасиет бізді ақылға жүгіндіреді? - Сіздердің өмірлерлеріңізде осыған ұқсас жағдайлар болды ма? Қиянат жасамау: Сумен эксперимент жасау. Шарты: Үш мұғалімді сыртқа шығарып жиберемиз. Екі стаканға су құямыз. Бірінші стакандағы суға жақсы сөздер айтқызамыз, екінші стакандағы суға жағымсыз сөздерді айтқызамыз. Жаңағы үш мұғалімді шақырамыз да, қай стаканда жағымды сөз, қайсысында жағымсыз сөз айтылғанын сұраймыз. Дәміне, түсіне қарап ажырату керек. Қорытынды: Сөздің қаншалықты әсер ететіні туралы айтылады. Судың орнына балалар болса ... Ш.А.Амонашвили: “Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білім аңсайды” Жансыз білім деген не? Бұлар-білмесе де болатынын білетініміз; Бұлар-хабарлама салысымен ұмытылып қалатыны; Бұлар-жас адамдардың мектеп табалдырығынан әрі қарай алмайтыны және ол үшін өкінбейтіні; Жансыз білім аяққа түскен салмақ. Жанды білім мыналар: Адамды рухтандырады; Ғылым көкжиегіне еліктіреді; Жаңа өмір жасауға ықпал етеді; Жаңа ізденістерге ойды жігерлендіреді; Сергектік пен эволюция әкеледі; Жанды білім - қанат. Интеграция – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға манадай түсінік береді: ықпалдасу – әр текті бөліктер мен элементтердің бірігуімен байланысты даму. Интеграция процесі ( латын тілінен аударғанда integratio – біріктіру, қалыпқа келтіру) бірін – бірі толықтыратын, бір – бірімен байланысты жеке ұғымдарды бір тұтас етіп біріктіру. «Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған «Қазақ тілі» сабағының жоспары. Сынып: 4 Тақырып: Сөз және оның мағынасы. Құндылық: дұрыс әрекет Қасиеттері: жауапкершілік,еңбекқорлық, жақсы ниет.
«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған «Математика» сабағының жоспары.
Сынып: 4 Тақырып: Геометриялық фигуралар және олардың ауданын периметрн табу. Құндылық: Ақиқат Қасиеттері: мейірімділік,шыншылдық,әдептілік,кішіпейілділік
Шығармашылық жұмыс. Топпен жұмыс. Әр топқа интеграциядан мысал құрастыру. І- топ: «Дүниетану» «Пайдалы қазбалар» ІІ- топ: «Математика» «Бөлшектер» ІІІ-топ: «География» «Мұхиттар» IV-топ: «Қазақ тілі» «Сөз табы»
Мұғалімнің рөлі мен ережесін таныстыру. Мұғалімдерге арналған екі ереже.1. Басқаларға
үйреткеніңді алдымен өзің орында, 2.одан кейін барып басқалардан
талап ет. Бас бармақты көтеріп тұрып, сұқ саусақты көтеріңіз дейміз. Сосын қайсын көтереді қараймыз. Сосын айтамыз 10% сөзбен жетеді, ал 90% мета-жолдау (жасырын жолдау) екенін айту. Қортындылау: «Өрмекші торы» әдісімен бүгінгі жиналыста алған әсерлерін білу. Ән айту: Өміріңе немқұрайлы қарама әні: Сәкен
Дәрібаев Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден кетті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама, Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан. Өміріңе немқұрайлы қарама, Шақша басың айналса да бақыттан
қайырмасы: Бақ құсыңды қонған кезде бағала. Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де досым қанша шаттыққа Өміріңе немқұрайлы қарама,
Тұсау салып бастатқызбай көш дара, Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба. Өміріңе немқұрайлы қарама, Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да |
Талдау |
||||||||
|
Үй тапсырмаcы. «Звездочка на земле» фильмін қарау. Жиналыстың қорытынды сәті. Жай, әсем музыка қойылады. Көзімізді жұмып, семинардағы жақсы көңіл - күйін естеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Әр қайсымыз тек Жақсы болайық Жақсы нәрсе туралы ойлайық Жақсы нәрсе айтайық Жақсы нәрсе тыңдайық Жақсы нәрсе көрейік Жақсы нәрсе жасайық Бақытқа жеткізер жол-осы!!! Назарларыңызға көп рахмет! Сау болыңыздар! |
|
Мұғалім _______________________
Директор ______________________
шағым қалдыра аласыз














