Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пәні:

    Дүниетану


    Педагогтің аты-жөні:

    Алтынсариева Э.Б.


    Күні:

    Қатысқаны

    Қатыспағаны


    Сынып: 2



    Сабақтың тақырыбы:

    22. Ғұндар қалай өмір сүреді?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттайды


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар3


    Сабақтың басы

    2 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Біз қандай баламыз?

    Жабырқауды білмейміз,

    Жалқаулықты сүймейміз

    Біз талапты жасұлан

    Үлгі аламыз жақсыдан.

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады


    Жарайсыңдар!



    3 минут





    3минут








    Үй тапсырмасын сұрау.

    Мәтінді түсініп оқы.

    Өткен сабақты пысықтау. Ашық микрофон әдісі.

    1.Өткен өмірімізді қалай білуге болады? 2.Не себепті ірі қалалар Ұлы Жібек жолы өтетін жолдар пайда болған?

    3. Шеберлер қандай нәрелер жасады?

    4. Егер ежелгі қаланың тұрғындары қазіргі қалаға келсе, оларды нелер таңғалдырар еді?










    Мәтіннен түсінгендерін айтады



    Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.


    Ауызша мадақтау


    Дескриптор:

    1.Мәтіннен түсінгендерін айтады

    2. Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.




    Оқулық










    Сабақтың ортасы

    2минут

    Білу.










    6 минут










    5 минут















    2 минут


    2 минут




    5 минут



















    2 минут





    3 минут









    5 минут

    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну

    Сен

    - ғұндардың қалай өмір сүргенін, олардың

    қандай іспен шұғылданғанын білесің;

    - ғұн шеберлерінің жасаған заттарын сипаттап, олардың тыныс-тіршілігімен танысасың.

    1-тапсырма. Оқылым. «Түсініп оқы» әдісі Мәтінді түсініп оқу.



    2-тапсырма. Жұптас, бөліс әдісі

    Шебер бұйымға қандай оқиғаны сипаттағысы келген? Одан қандай ой түйдің? Әңгімелеп бер.


    Сергіту сәті

    «Көңілді көтер» әні


    ЕБҚ

    1. Ғұндардың баспанасы қандай болды?

    2.Отырықшы ғұндар немен айналысты?


    3-тапсырма. "Суретті сөйлет" әдісі

    Суретке қатысты жазуларды тірек етіп алып, әшекейді сипаттап бер.

    4-тапсырма. "Жедел сұрақ" әдісі.

    1. Ғұндар немен айналысқан?

    2. Ғұндардың батысқа қарай орын ауыстыруы неге алып келді?


    Қосымша тапсырма:

    Ғұн дәуірінің бұйымдарын зертте. Бұл бұйымдарды не үшін қолданған? Олар неден жасалған?


    Картадан ғұндардың қазіргі Қазақстанның қай аймағында қоныстанғанын анықта. Ол үшін төмендегі картаны пайдалан. Ғұндардың қай бағытқа қарай жорыққа шыққанын айт.













    Мәтінді түсініп оқиды.










    Шебер бұйымға қандай оқиғаны сипаттағысы келгенін және одан қандай ой түйгенін айтады. Әңгімелеп береді.





    Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


    Сұрақтарға жауап береді.

    Өз ойларын айтады.

    Суретке қатысты жазуларды тірек етіп алып, әшекейді сипаттап береді.










    Сұрақтарға жауап беріп, Өз ойларын айтады.



    Ғұн дәуірінің бұйымдарын зерттейді.







    Картадан ғұндардың қазіргі Қазақстанның қай аймағында қоныстанғанын анықтайды. Ғұндардың қай бағытқа қарай жорыққа шыққанын айтады.













    Дескриптор:

    1. Мәтінді түсініп оқиды.









    Дескриптор:

    1. Шебер бұйымға қандай оқиғаны сипаттағысы келгенін және одан қандай ой түйгенін айтады. Әңгімелеп береді.








    ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!


    Дескриптор:

    1. Суретке қатысты жазуларды тірек етіп алып, әшекейді сипаттап береді.











    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға жауап беріп, Өз ойларын айтады.


    Дескриптор:

    1.Ғұн дәуірінің бұйымдарын зерттейді.






    Дескриптор:

    1.Картадан ғұндардың қазіргі Қазақстанның қай аймағында қоныстанғанын анықтайды. Ғұндардың қай бағытқа қарай жорыққа шыққанын айтады.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алтынсариева Эльмира Бейсеновна
    13 Ақпан 2023
    458
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жалқы есім және жалпы есім 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жалқы есім және жалпы есім 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұгалімдермен тәжірибе алмасу үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пәні:

    Дүниетану


    Педагогтің аты-жөні:

    Алтынсариева Э.Б.


    Күні:

    Қатысқаны

    Қатыспағаны


    Сынып: 2



    Сабақтың тақырыбы:

    22. Ғұндар қалай өмір сүреді?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттайды


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар3


    Сабақтың басы

    2 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Біз қандай баламыз?

    Жабырқауды білмейміз,

    Жалқаулықты сүймейміз

    Біз талапты жасұлан

    Үлгі аламыз жақсыдан.

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады


    Жарайсыңдар!



    3 минут





    3минут








    Үй тапсырмасын сұрау.

    Мәтінді түсініп оқы.

    Өткен сабақты пысықтау. Ашық микрофон әдісі.

    1.Өткен өмірімізді қалай білуге болады? 2.Не себепті ірі қалалар Ұлы Жібек жолы өтетін жолдар пайда болған?

    3. Шеберлер қандай нәрелер жасады?

    4. Егер ежелгі қаланың тұрғындары қазіргі қалаға келсе, оларды нелер таңғалдырар еді?










    Мәтіннен түсінгендерін айтады



    Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.


    Ауызша мадақтау


    Дескриптор:

    1.Мәтіннен түсінгендерін айтады

    2. Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.




    Оқулық










    Сабақтың ортасы

    2минут

    Білу.










    6 минут










    5 минут















    2 минут


    2 минут




    5 минут



















    2 минут





    3 минут









    5 минут

    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну

    Сен

    - ғұндардың қалай өмір сүргенін, олардың

    қандай іспен шұғылданғанын білесің;

    - ғұн шеберлерінің жасаған заттарын сипаттап, олардың тыныс-тіршілігімен танысасың.

    1-тапсырма. Оқылым. «Түсініп оқы» әдісі Мәтінді түсініп оқу.



    2-тапсырма. Жұптас, бөліс әдісі

    Шебер бұйымға қандай оқиғаны сипаттағысы келген? Одан қандай ой түйдің? Әңгімелеп бер.


    Сергіту сәті

    «Көңілді көтер» әні


    ЕБҚ

    1. Ғұндардың баспанасы қандай болды?

    2.Отырықшы ғұндар немен айналысты?


    3-тапсырма. "Суретті сөйлет" әдісі

    Суретке қатысты жазуларды тірек етіп алып, әшекейді сипаттап бер.

    4-тапсырма. "Жедел сұрақ" әдісі.

    1. Ғұндар немен айналысқан?

    2. Ғұндардың батысқа қарай орын ауыстыруы неге алып келді?


    Қосымша тапсырма:

    Ғұн дәуірінің бұйымдарын зертте. Бұл бұйымдарды не үшін қолданған? Олар неден жасалған?


    Картадан ғұндардың қазіргі Қазақстанның қай аймағында қоныстанғанын анықта. Ол үшін төмендегі картаны пайдалан. Ғұндардың қай бағытқа қарай жорыққа шыққанын айт.













    Мәтінді түсініп оқиды.










    Шебер бұйымға қандай оқиғаны сипаттағысы келгенін және одан қандай ой түйгенін айтады. Әңгімелеп береді.





    Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


    Сұрақтарға жауап береді.

    Өз ойларын айтады.

    Суретке қатысты жазуларды тірек етіп алып, әшекейді сипаттап береді.










    Сұрақтарға жауап беріп, Өз ойларын айтады.



    Ғұн дәуірінің бұйымдарын зерттейді.







    Картадан ғұндардың қазіргі Қазақстанның қай аймағында қоныстанғанын анықтайды. Ғұндардың қай бағытқа қарай жорыққа шыққанын айтады.













    Дескриптор:

    1. Мәтінді түсініп оқиды.









    Дескриптор:

    1. Шебер бұйымға қандай оқиғаны сипаттағысы келгенін және одан қандай ой түйгенін айтады. Әңгімелеп береді.








    ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!


    Дескриптор:

    1. Суретке қатысты жазуларды тірек етіп алып, әшекейді сипаттап береді.











    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға жауап беріп, Өз ойларын айтады.


    Дескриптор:

    1.Ғұн дәуірінің бұйымдарын зерттейді.






    Дескриптор:

    1.Картадан ғұндардың қазіргі Қазақстанның қай аймағында қоныстанғанын анықтайды. Ғұндардың қай бағытқа қарай жорыққа шыққанын айтады.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 3 сынып
    13.02.2023
    458
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алтынсариева Эльмира Бейсеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации