Жамбыл Жабаев

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жамбыл Жабаев

Материал туралы қысқаша түсінік
Жамбыл Жабаев қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

40 орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

«Қыз Жібек» жыры – көп заманнан бері ел аузында сақталып келген жыр-эпос

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім

1-бөлім: «Көне күндерден жеткен жәдігерлер»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Тундебаева Назгуль Касеновна

Күні

4 қыркүйек

Сынып: 7 «Б»

Қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Қыз Жібек» жыры – көп заманнан бері ел аузында сақталып келген жыр-эпос

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

Сабақтың мақсаты

«Қыз Жібек» жырындағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды;Жырдағы кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды;

Шығарма эпизодтарын талдайды;

Кейіпкерлер бейнесін салыстырады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы




5 минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

Оқушыларды түгендеу;

Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

Қызығушылықты ояту.

Миға шабуыл

1.«Қыз Жібек» жырында қандай оқиға баяндалады?

2. «Қыз Жібек» жырының маңызы қандай? Жыр қалай танымал болды?

3. Жырдағы Базарбай, Төлеген, Сансызбай деген кімдер?

4. Жібек туралы Төлеген кімнен естиді? Қандай шешім қабылдайды?

Бейнебаян көрсету

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен амандасады;

Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады;

Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды.


Сұрақтарға жауап береді


Бағалау критерийлерімен танысады.


ҚБ. Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына «Керемет!», «Сәттілік!», сөздерімен ынталандыру

ҚБ





Оқулық

7-сынып

Алматы

«Атамұра» 2017



https://youtu.be/4b1R7mwXl5Y


5 мин

Анықтама бұрышы

Сюжет - кез-келген әдеби шығарманың негізгі бөлігі. Сюжетте оқырман назарын аудару үшін оқиғалар белгілі бір ретпен тізіледі.

Сюжеттің элементтері: бастамасы, іс-әрекеттің шиеленісуі, шарықтау шегі, шешілу-аяқталуы. Бастамасы қақтығыстың қалыптасуымен немесе оның пайда болуымен байланысты.

Сюжеттің құрамдас бөлшектері қатарында пролог пен эпилогта аталады

Сөзмаржан

Зар­пы­нан­–­зар­дабы­нан,­ ке­сі­рі­нен.

Қо­рам­сақ­–­же­бе­ са­лып жү­ру­ге­ ар­нал­ған ар­найы қал­та.

Бо­рық­–­су­лы жер­де өсетін, қа­мыс тә­різ­ді өсім­дік.

Кәззәп­–­қу,­сұм,­екі­жүз­ді ала­яқ.

Пәр­мен ті­леу­–­қу­ат ті­леу.

Кі­ріс­–­са­дақ­тың­ кер­ме бауы.

Әк­кі­–­қу,­тә­жі­ри­бе­лі,­ ай­ла­кер.

Би­са­ғат күн­–­мез­гіл­сіз,­ сәт­сіз.­

Ла­ғыл­–­асыл­тас.

Аты­рап­–­өл­ке,­өңір,­ ай­мақ.

Ла­ғы­нет­–­қар­ғыс.

На­маз­ды­гер­–­1)­ кеш­ке та­ман;­2)­күн ­ба­тар ал­дын­да ­оқы­ла­тын үшін­ші­ на­маз ­мез­гі­лі.

Жаңа тақырып бойынша пікір білдіреді;

Тиісті мәліметті дәптерге түртіп алады.



Сөздікпен жұмыс жасайды. Сөздердің мағынасын ашып, талдау жасайды.


Жаңа тақырып бойынша пікірлерін ынталандырып отырады

Бағалау критерийі:

Шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды

Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды

Шығарма эпизодтарын талдайды;

Кейіпкерлер бейнесін салыстырады


Ойлау дағдыларының
деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары

Оқулық

7-сынып

Алматы

«Атамұра» 2017


Жаңа сабақты түсінгенін тексеру


25 минут


Ж

1-тапсырма.

Төлеген бойындағы адамгершілік қасиеттер туралы жырдан дәлелдер келтіре отырып, талдаңдар

.

Батыл


Қайсар


Батыр


Адал



Ж

1-тапсырма.

Төлеген бойындағы адамгершілік қасиеттер туралы жырдан дәлелдер келтіре отырып, талдайды.


Дескриптор:

Кейіпкердің адамгершілік қасиеттерін таниды-2б;

Кейіпкер бейнесін талдайды-2б

Барлығы – 4 балл

Мұғалімнің бағалауы.

Кері байланыс

ҚБ

тапсырмасы

ЖЖ.

2-тапсырма.

Жырдағы Төлеген мен Бекежан бейнесін салыстырып, эпизодпен дәлелдеңдер.


ЖЖ

2-тапсырма

Жырдағы Төлеген мен Бекежан бейнесін салыстырып, эпизодпен дәлелдейді

Дескриптор:

Төлеген мен Бекежан бейнесін салыстырады-3б;

Эпизодпен дәлелдейді-3б

Барлығы- 6 балл

Кері байланыс

ҚБ

тапсырмасы

Сабақтың соңы



5минут

1.Сабақты қорытындылау

1.Жырдың туған жері неліктен Батыс

Қазақстан болып саналады?

2. Неліктен «Қыз Жібек» жыры тарихи жыр болып табылады?

3. Қандай себеппен Төлеген еліне оралады?

4. Неліктен Төлеген Жібектің еліне жалғыз аттанады?

5. Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?

2.Үй тапсырмасы: 3-тапсырма, 9-бет

3. Рефлексия



Сабақты қорытындылау барысында берілген сұрақтарға жауап береді;

Мұғалімнің бағалауымен танысады;

Сабақ мақсаты бойынша рефлексия жасайды;


1.Оқушыларды 10 балға дейін бағалау;

2. Білім алушының

жетістігі туралы пікір білдіру




Рефлексия парағы


Тексерді ________

Директордың ӘОЖО Базаргалиева Ш.А.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2025
20
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі