Жамбыл Жабаев «Июнь жарлығы» / «Зілді бұйрық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жамбыл Жабаев «Июнь жарлығы» / «Зілді бұйрық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жамбыл Жабаев «Июнь жарлығы» / «Зілді бұйрық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

Мектеп:

Күні::

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Жамбыл Жабаев «Июнь жарлығы» / «Зілді бұйрық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: «Зілді бұйрық» өлеңінің мазмұнын түсініп, құрылымын талдау;

Көпшілігі: көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

Кейбір оқушылар: әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту. Оқушылардың әрбір бесіншісі «Бес қадам» әдісі арқылы төмендегі мәселелерді айуы керек.

  1. Өлеңдегі 5 кейіпкерді ата;

  2. Өлеңдегі халықтың өміріне 5 сөзбен баға бер;

  3. Өлеңдегі әке-шеше күйін, сезімін 5 сөзбен жеткіз.

  4. Өлеңде аталған оқиғаны 5 сөзбен жеткіз.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді: «Зерттеушілер», «Журналистер», «Оқырмандар», «Ақындар».

Өлең тұтастай оқиға желісіне құрылған және тарихи деректермен берілген, осыған қарап нақты тарихи оқиғаның берілгендігін аңғару қиын емес. Бұл 1916 жылғы сар даланы сабылтқан сұрапыл жарлық болатын. Өлең мазмұнынан халықтың толқынысты хал-жағдайын, күпті көңіл-күйін нақты көруге болады. Жамбыл Жабаевтың өзі де бұл тарихи оқиғаның саналы куәгері болғандықтан, қалтқысыз жеткізе білген.

Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді: «Зерттеушілер», «Журналистер», «Оқырмандар», «Ақындар».




ҚБ «Нысана»

Оқушылар стикер жапсыру арқылы бағалайды.









Зілді бұйрық - Жамбыл Жабаев - Өлеңдер - Bilim - All


Сабақтың ортасы




















Мағынаны тану сатысы

Оқушылар топта жұмыс жасайды. Өлең мәтіні мен тапсырма ұсынылады.

1-сарапшы парағы. Зерттеуші рөліндегі оқушының тапсырмасы:

1.Мәтінді түсініп оқыңыздар.

2.Адамдардың ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін теріп алып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.

3.Зерттеулеріңіздің қорытындысын бір кейіпкер бейнесі туралы 80 сөзден тұратын шағын тұжырым түрінде жазыңыздар


Адамдардың ниеті мен көзқарастарын, мінез-құлқы мен әрекеттерін танытатын сөздер мен сөз тіркестері

Сөздердің білдіретін мәні

Өзгерістердің себептері мен салдарлары
















Қорытынды тұжырым



2-сарапшы парағы

Журналист рөліндегі оқушының тапсырмасы:

1.Мәтінді түсініп оқыңыздар.

2. Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып (кемінде 5 түрлі адамдар сипаты), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.

3. Ақын сипаттап отырған заман көрінісіне баға беретін риторикалық сұрақ туындатып, кейіпкер бейнесіне қатысты зерттеулеріңіздің қорытындысын проблемалық мақала түрінде ұсыныңыздар.

Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестері

Сөздердің білдіретін мәні

Өзгерістердің себептері мен салдарлары
















Проблемалық мақала



3-сарапшы парағы

Оқырман рөліндегі оқушының тапсырмасы:

1.Мәтінді түсініп оқыңыздар.

2. Шығарманы оқи отырып, идеялық мазмұнын ашып-талдаңыздар. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтаңыздар.

3. Талдаудың қорытындысында ақынның эмоциналды-экспрессивті сөздерін ұтымды қолдана отырып, сол кездегі заман адамының атынан халық жанашыры ретінде жарлық шығарушыларға ұсыныс хат жазыңыздар.


Шығарманың тақырыбы

Идеясы

Ұсыныс хат
















4-сарапшы парағы

Ақынның рөліндегі оқушының тапсырмасы:

1.Мәтінді түсініп оқыңыздар.

2.Кейіпкерлердің жағдаятқа байланысты көзқарасын, сезімін,ниетін, болмыс-бітімін, сипатын танытатын көркем сөздер мен сөз тіркестерінің қолданысын тауып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, қиындықтың туындау себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.

3. Талдаудың қорытындысында Жамбыл ақынның кейбір әсерлі сөздерін алмастырып қолданып, қамауға алынған әскердің атынан 80 сөзден тұратын монолог жазыңыздар.

Ақынның, яғни лирикалық кейіпкердің көзқарасын, сезімін, болмыс-бітімін, ниетін, сипатын танытатын көркем сөздер мен сөз тіркестерінің қолданысы

Сөздердің білдіретін мәні

Өзгерістердің себептері мен салдарлары
















«Бір сая бола ма деп шыбын жанға...»

монолог

Дескриптор:

  • өлең жолдарын талдайды;

  • шығарманы тарихи оқиғамен сабақтастырады;

  • түйінді ой айтады;

  • негізгі идеяны, тақырыпты анықтайды.

Бағалау. Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі және өзара бағалайды.

Тапсырма

Өлеңнен 3 шумақ үзіндіні жаттап, жұбыңызға айтып, беріңіз. 8 минут уақыт беріледі.

Дескрипторлар:

  • Ақын өлеңінен өз қалауы бойынша үзінділерді таңдап, жаттай алады.

  • Жаттағанын нақышына келтіріп, мәнерлеп айтады.

  • Автор сезімін дауыс мәнері арқылы жеткізе алады.

Өзіңді бағала.


Оқушылар топта жұмыс жасайды. Өлең мәтіні мен тапсырма ұсынылады.


Адамдардың ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін теріп алып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.






Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып (кемінде 5 түрлі адамдар сипаты), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.







Шығарманы оқи отырып, идеялық мазмұнын ашып-талдаңыздар. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтаңыздар.








Кейіпкерлердің жағдаятқа байланысты көзқарасын, сезімін,ниетін, болмыс-бітімін, сипатын танытатын көркем сөздер мен сөз тіркестерінің қолданысын тауып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, қиындықтың туындау себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.







Ақын өлеңінен өз қалауы бойынша үзінділерді таңдап, жаттай алады.

Жаттағанын нақышына келтіріп, мәнерлеп айтады.

Автор сезімін дауыс мәнері арқылы жеткізе алады.





ҚБ «Нысана»

Оқушылар стикер жапсыру арқылы бағалайды.




























ҚБ «Нысана»

Оқушылар стикер жапсыру арқылы бағалайды.
























ҚБ «Нысана»

Оқушылар стикер жапсыру арқылы бағалайды.
















ҚБ «Нысана»

Оқушылар стикер жапсыру арқылы бағалайды.



7-сынып «Қазақ әдебиеті»






http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/25220/









































































































Рефлексия


Рефлексия .

«3-2-1» стр.

  • Сабақта алған 3 маңызды ақпарат

  • Қиындық келтірген 2 мәселе

  • Сабақта ұнаған 1 аспект

Үйге тапсырма:

Өлеңдегі оқиғалардың ретін көрсете отырып, оқиғалар картасын әзірле.


Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс

сурет


Рефлексия

 Кері байланыс




Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен ?



Қорытынды бағамдау 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі