Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Бөлім: |
ҮІ бөлім. Ғаламтор ғаламаты. Морфология |
Педагогтің аты-жөні: |
Кауезова А.С |
Күні: |
08.01.24ж |
Сыныбы: 7б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Бүкіл әлемдік желі-ғаламор |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу, 7.2.1.1 мәтіндік және графиктік ақпаратты интерпретациялау |
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
Оқушылар үй тапсырмасын айтады. Мұғалімнің қойған сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсінеді. Дәптерге жазады. |
ҚБ:«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. Жаңа сабақты бекіту |
1-тапсырма. Сұрақтар қою арқылы сабақты ашып толық түсіндіреді 2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, мазмұнын дәптерге жазады. 3-тапсырма. Топтарға бөліп, мәтінді оқып,тұйық етістіктің ережесімен таныстырамыз..
«Миллион кімге бұйырады» жаңа сабақты бекіту сұрақтары. |
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Мәтінді тыңдайды. Дәптерге жазады. Сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор - Мәтінді тыңдап, мазмұнын дәптерге жазады. 3б Дескриптор: -мәтінді оқиды. -магынасын талдайды. -өз ойын айтады. 3б Дескриптор:- -шығарма сюжетін біледі; -композициялық құрылымына талдай алады. 3б |
Оқулық, жұмыс дәптерлер |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Padlt.com» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
|
Бөлім: |
Толғауы тоқсан қызыл тіл |
Педагогтің аты-жөні: |
Кауезова А.С |
Күні: |
05.12.23ж |
Сыныбы: 7б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық» өлеңі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. |
Сабақтың мақсаты: |
«Зілді бұйрық» өлеңі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, өлеңдегі эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Ми қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақты ұжымдық талқылау. Ж.Жабаев суреті ілінеді.(Суреттің үстіне сұрақтар жасырылады) 1.Айтыстар мазмұнына қарай нешеге бөлінеді?
2.Айтыс қандай мәселелерді
қозғады? 4.С.Аронұлына «Менің пірім Сүйенбай» деп кім баға берген? 5. Сүйенбаймен айтысқан қырғыз ақыны кім? |
Оқушылар үй тапсырмасын айтады. Мұғалімнің қойған сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсінеді. Дәптерге жазады. |
ҚБ:«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. Жаңа сабақты бекіту |
Видеоролик көрсетіледі. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Өлең мазмұны бойынша жоспар құру. 2- тапсырма (жұптық жұмыс) Берілген эпизодтарға бейнелерді анықтап, олардың іс- әркетін өзара салыстыру. 3-тапсырма (топтық жұмыс) Әдеби шығарма сюжетінің композициялық құрылымына талдау.
|
Оқушылар тапсырманы орындайды. Өлеңді оқиды. Жоспар құрады. Шығарма сюжетін біледі. Іс-әрекеттерін салыстырады. Шығарма сюжетінің композициялық құрылымына талдайды. Сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор -Өлең мазмұнын біледі: -жоспар құрады. 3б «Тау шыңы» бағалау Дескриптор: -Шығарма эпизодтын анықтайды; -салыстыра алады. 2б Дескриптор:- -шығарма сюжетін біледі; -композициялық құрылымына талдай алады. 3б |
Оқулық, жұмыс дәптерлер |
Сабақтың соңы
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |