Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын
түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты
жауап беру, шағын диалогке қатысу.
5.ТБ1.2. Лексикалық мағынасы жағынан заттың
түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба,
ауызша жұмыстарда қолдану.
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:Мәтіннің мазмұны бойынша ақпаратты анықтап,
сұрақтарға жауап береді. Сын есімдерді
ажыратады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер: ақылды, тәртіпті, білімді, өнерлі, үздік,
әдемі
Диалог құруға арналған пайдалы
тіркестер:
танысып қоюларың керек, бас кейіпкер, ақылды қыз,
үздік оқушы
|
Сабақтың басы 7 минут
(4 минут)
(3 минут)
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Саралау. (топқа
бөлу) Сыныпты әр түстегі «конфеттер» арқылы үш
топқа бөлу.
Сергіту сәті. «Қыдырып
қайтайық»
Қызығушылықты
ояту. (Ө) Жұбыңның түр келбетін, мінезін сөзбен суретте.
Сын есімдерді қолданып, қағазға жаз.
..... бойы...
Шашы...
Көзі...
Мінезі...
Тақырыпты
анықтау «Лоторея барабаны» әдісі бойынша оқушы
сөзді суырып алып шығады да, ол туралы не білетінін
айтады:
Қожа - шашы қайратты, орта бойлы, жасы он
екіде
Сұлтан —Бойы ұзынша арық келген жігіт. Қожадан
екі-үш жас үлкен, жаман қылықтарға әуес.
Майқанова — Қазақ тілі пәнінің мұғалімі, Қожа оқитын
сыныптың жетекшісі. Ол адамгершілігі мол әрі ақылды
ұстаз.
Жанар — Қожамен бірге оқиды. Дауысы әдемі, ән
салады. Сыныптағы бірінші үздік оқушы.
(МК) Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау
критерийін таныстырамын
|
VideoLike
Үлестірмелі қағаз
|
Сабақтың ортасы
(30 минут)
Орындау уақыты
15
минут
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
9
минут
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Қолдану (графикалық
органайзер)
5 мин.
4 мин.
|
Мәтінмен жұмыс.
(МК) Мәтінді оқу.
Оқушылар тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын
түсінеді және нақты ақпаратты
анықтайды.
Күн
ыстықта су да тартылып, азайып қалады. әншейінде көгілдірленіп,
аспан түстес болып жататын. Айтпақшы, әлгінде осы арада қыздар
шомылып жүр еді ғой. Іштерінде Жанар да болған шығар. Жанар атың
қандай әдемі. Сендердің бұл қызбен танысып қоюларың керек. Осы
повестің бас кейіпкерінің бірі болуға Жанар, біріншіден... кластағы
ең бір ақылды қыз. Екіншіден, сұлу. Әсіресе қызыл береткасын киіп
жүргенде, сондай құлпырып, жайнап кетеді. Даусы қандай шіркіннің,
ән салғанда тыңдасаң. Басына үкілі тақия киіп, мың бұратылып,
қамажайға билегенін көрсең. Барып тұрған өнерлі қыз. Кластағы
бірінші үздік оқушы.
1-тапсырма. Мәтінді 2 рет мұқият тыңдап, кестедегі
ақпараттардың дұрыс немесе бұрыс екенін
белгілеңдер.
Білім алушы
(Ө.) кестедегі ақпараттардың дұрыс немесе бұрыс
екендігін анықтайды.
Сөйлем
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
Жанар кластағы ең бір ақылды
қыз.
|
|
|
Сендердің бұл қызбен таныспауларың
керек.
|
|
|
Даусы қандай шіркіннің, ән салғанда
тыңдасаң.
|
|
|
Басына үкілі тақия киіп, мың бұратылып, қамажайға
билегенін көрсең.
|
|
|
Кластағы жақсы оқитын оқушыларының
бірі.
|
|
|
Бағалау: «Үш
шапалақ»
2- тапсырма. Мәтін бойынша диалог
құрастыру
(ЖЖ) Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты
жауап береді, шағын диалогке қатысады
Бағалау: «Үш
шапалақ»
3- тапсырма. Тыңдалған мәтін бойынша дара
диаграмма құру
(ТЖ) Топпен бірлесіп дара диаграмма
құрады
Бағалау: «Үш
шапалақ»
4-тапсырма
Берілген мақал-мәтелдердегі көп нүктенің
орнына тиісті сын есімдерді қойып жазыңдар. Сын есімдердің
лексикалық мағынасын анықтаңыз. Сын
есімдер Лексикалық мағынасы (заттың түрі, түсі,
сапасы)
Мақал-
мәтелдер
Жақсы
.................. адам тағаланған атпен
тең.
Тәрбиелі
............... адам жолдасынан
белгілі.
Алтын
Кітап - ............
қазына.
Дескриптор: Білім алушы
-
Берілген ақпараттың дұрыс/бұрыстығын
ажыратады;
-
тыңдалған мәтіннен сын есімді сөздерді
ажыратады;
-
шағын диалогке қатысып, өзара сұрақ-жауап
алмасады;
-
топпен бірлесіп дара диаграмма
құрады
(Т) Кері
байланыс:
«Ыстық орындық» әдісі бойынша балалар бүгінгі
сабақтағы меңгерген білімдерін жинақтайды, сұрақ
қояды.
|
http://kitap.kz/
index.php/
catalog/
Үлестірмелі қағаз
|
Сабақтың соңы
(5
минут)
|
Сабақты қорыту: «Синквейн»
әдісі
- Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі
(зат есім)
- Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)
- Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу.
(етістік)
- Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.
- Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним
сөз.
Рефлексия «Алма ағашы» әдісі
арқылы.
Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы
орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті
алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім
жоқ.
|
|