|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Гулзат Турсуновна |
||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 Пәні: дүниетану |
Қатысқан оқушылар саны: 24 |
Қатыспаған оқушылар саны: 24 |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс- әрекетіне оң және кері әсерін талдау |
||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Отан үшін-1 шапалақ Өзім үшін-2 шапалақ, Досым- 3 шапалақ Ата-анам үшін- бірнеше шапалақ |
Тренинг. |
|||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Өткен сабақты бекіту «Менен сұрақ, сізден жауап» 1 тапсырма Мысалы: Жалғас-Жанғалиға сұрақ қояды. 1. Қазақстанның физикалық картасында не бейнеленген? 2. Картада өзен, көлдер, жазықтар, таулар ойпаттар қандай түспен бейнеленген? Өзендер-жіңішке жіп, көлдер бір орнында дөңгелек орналасқан? Ойпаттар-қою жасыл, жазықтар- ақшыл жасыл 3. Картадан көкжиек тұстарын көрсет? 4. Солтүстіктегі, оңтүстіктегі, батыс, шығыстағы қалаларды ата? 5. Тау, жазық дегеніміз не? 6. Сусыз жерде, шөлде қалай өмір сүруге болады? 7.Таудың табиғаты қандай? 8.Егіншілікпен, мал шаруашылығына қандай табиғат жағдайы қолайлы деп ойлайсың? 1 Жаңа сабақты ұйымдастыру Ой ашу Ойларын сұрау
Видео арқылы тақырып
анықталды.
Енді балалар, менің
алдымда турлі суреттер жатыр, барлығымыз осы суреттерден аламыз.
Адамның суреті бар балаларым "адам" тобы, жануардың суреті бар
балалар "жануар" тобы, өсімдіктің суреті бар балалар "өсімдік" тобы
болады. Балалар енді сіздердің топтарыныздын аттары осы ұғымдармен аталады. Адам тобы, Өсімдік тобы, Жануар тобы болып үш топқа бөлініп өткіземіз. №1 тапсырма. Орталықтардың топ атауын қорғауы. Әр топ өздерімізің тобымыздың ағылшын және орыс тілінде қалай аталатынын еске түсіреміз
Білу және түсіну Жеке жұмыс 2 тапсырма Олай болса, осы тірі табиғатқа жататын адам, өсімдік және жануарлар үшеуінің байланысы жайлы бүгінгі сабағымызда айтамыз. Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
Тірі табиғат –> адам –> өсімдік –> жануар ------құстар Мұғалімнің қорытындылауы: Тірі табиғат –> адам –> өсімдік –> жануар
Балалар қане, тақтадағы мына
сызбаға назар аударайық. Мына ұғымдардың арасына қойылған
бағдаршамдалар нені көрсетіп тұр? Біз үшеуінің тығыз байланыста
болатындығын көреміз. Осы үшеуіне де ортақ белгілер бар ма? Ойланып
көрейікші? ( Өсімдік пен жануар адамнан қамқорлық, құрмет, мейірімділік, жанашырлық Оқулықпен жұмыс Мәтінді тізбектеп оқыту Дұрыс және дұрыс емес
Ежелгі адамдар Суретімен 1 Слайд Табиғаттан біз не аламыз? Тақырып бойынша постер қорғайды
Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар ма?
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Топпен жұмыс 1 топ Семантикалық карта - Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысқа мысал келтір. - Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы қандай? - Өз жеріңде өсімдік шаруашылығы бар ма? - Одан қандай өнім түрлерін аламыз? - Өзің тұратын жерде мал терісін илейтін кәсіпорын бар ма? |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар ма?
Осы сөздерді ортаға бағалау парақшаларымен шығады
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||||||
|
Бағалау
5 мину
Кері байланыс 3 минут |
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма:мазмұндау. |
|||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||
1топ
жұмысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңадан келген кітаптар
Жаңадан келген кітаптар
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Гулзат Турсуновна |
||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 Пәні: дүниетану |
Қатысқан оқушылар саны: 24 |
Қатыспаған оқушылар саны: 24 |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс- әрекетіне оң және кері әсерін талдау |
||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Отан үшін-1 шапалақ Өзім үшін-2 шапалақ, Досым- 3 шапалақ Ата-анам үшін- бірнеше шапалақ |
Тренинг. |
|||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Өткен сабақты бекіту «Менен сұрақ, сізден жауап» 1 тапсырма Мысалы: Жалғас-Жанғалиға сұрақ қояды. 1. Қазақстанның физикалық картасында не бейнеленген? 2. Картада өзен, көлдер, жазықтар, таулар ойпаттар қандай түспен бейнеленген? Өзендер-жіңішке жіп, көлдер бір орнында дөңгелек орналасқан? Ойпаттар-қою жасыл, жазықтар- ақшыл жасыл 3. Картадан көкжиек тұстарын көрсет? 4. Солтүстіктегі, оңтүстіктегі, батыс, шығыстағы қалаларды ата? 5. Тау, жазық дегеніміз не? 6. Сусыз жерде, шөлде қалай өмір сүруге болады? 7.Таудың табиғаты қандай? 8.Егіншілікпен, мал шаруашылығына қандай табиғат жағдайы қолайлы деп ойлайсың? 1 Жаңа сабақты ұйымдастыру Ой ашу Ойларын сұрау
Видео арқылы тақырып
анықталды.
Енді балалар, менің
алдымда турлі суреттер жатыр, барлығымыз осы суреттерден аламыз.
Адамның суреті бар балаларым "адам" тобы, жануардың суреті бар
балалар "жануар" тобы, өсімдіктің суреті бар балалар "өсімдік" тобы
болады. Балалар енді сіздердің топтарыныздын аттары осы ұғымдармен аталады. Адам тобы, Өсімдік тобы, Жануар тобы болып үш топқа бөлініп өткіземіз. №1 тапсырма. Орталықтардың топ атауын қорғауы. Әр топ өздерімізің тобымыздың ағылшын және орыс тілінде қалай аталатынын еске түсіреміз
Білу және түсіну Жеке жұмыс 2 тапсырма Олай болса, осы тірі табиғатқа жататын адам, өсімдік және жануарлар үшеуінің байланысы жайлы бүгінгі сабағымызда айтамыз. Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
Тірі табиғат –> адам –> өсімдік –> жануар ------құстар Мұғалімнің қорытындылауы: Тірі табиғат –> адам –> өсімдік –> жануар
Балалар қане, тақтадағы мына
сызбаға назар аударайық. Мына ұғымдардың арасына қойылған
бағдаршамдалар нені көрсетіп тұр? Біз үшеуінің тығыз байланыста
болатындығын көреміз. Осы үшеуіне де ортақ белгілер бар ма? Ойланып
көрейікші? ( Өсімдік пен жануар адамнан қамқорлық, құрмет, мейірімділік, жанашырлық Оқулықпен жұмыс Мәтінді тізбектеп оқыту Дұрыс және дұрыс емес
Ежелгі адамдар Суретімен 1 Слайд Табиғаттан біз не аламыз? Тақырып бойынша постер қорғайды
Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар ма?
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Топпен жұмыс 1 топ Семантикалық карта - Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысқа мысал келтір. - Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы қандай? - Өз жеріңде өсімдік шаруашылығы бар ма? - Одан қандай өнім түрлерін аламыз? - Өзің тұратын жерде мал терісін илейтін кәсіпорын бар ма? |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар ма?
Осы сөздерді ортаға бағалау парақшаларымен шығады
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||||||
|
Бағалау
5 мину
Кері байланыс 3 минут |
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма:мазмұндау. |
|||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||
1топ
жұмысы
шағым қалдыра аласыз
















