Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жаңадан келген кітаптар
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп кітапханашыларына арналған кітаптар тізімі.Көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
692
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі | Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Гулзат Турсуновна | |
СЫНЫП: 2Пәні: дүниетану | Қатысқан оқушылар саны: 24 | Қатыспаған оқушылар саны: 24 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі. | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Отан үшін-1 шапалақӨзім үшін-2 шапалақ,Досым- 3 шапалақАта-анам үшін- бірнеше шапалақ | Тренинг. |
Жаңа білім10 минут | Өткен сабақты бекіту«Менен сұрақ, сізден жауап» 1 тапсырма Мысалы:Жалғас-Жанғалиға сұрақ қояды.1. Қазақстанның физикалық картасында не бейнеленген?2. Картада өзен, көлдер, жазықтар, таулар ойпаттар қандай түспен бейнеленген? Өзендер-жіңішке жіп, көлдер бір орнында дөңгелек орналасқан?Ойпаттар-қою жасыл, жазықтар- ақшыл жасыл3. Картадан көкжиек тұстарын көрсет?4. Солтүстіктегі, оңтүстіктегі, батыс, шығыстағы қалаларды ата?5. Тау, жазық дегеніміз не?6. Сусыз жерде, шөлде қалай өмір сүруге болады?7.Таудың табиғаты қандай?8.Егіншілікпен, мал шаруашылығына қандай табиғат жағдайы қолайлы деп ойлайсың? 1 Жаңа сабақты ұйымдастыру Ой ашу Ойларын сұрау Видео арқылы тақырып анықталды. Топқа бөлу Енді балалар, менің алдымда турлі суреттер жатыр, барлығымыз осы суреттерден аламыз. Адамның суреті бар балаларым "адам" тобы, жануардың суреті бар балалар "жануар" тобы, өсімдіктің суреті бар балалар "өсімдік" тобы болады.Балалар енді сіздердің топтарыныздын аттары осы ұғымдармен аталады. Адам тобы, Өсімдік тобы, Жануар тобы болып үш топқа бөлініп өткіземіз. №1 тапсырма.Орталықтардың топ атауын қорғауы. Әр топ өздерімізің тобымыздың ағылшын және орыс тілінде қалай аталатынын еске түсіреміз Білу және түсіну Жеке жұмыс 2 тапсырма Олай болса, осы тірі табиғатқа жататын адам, өсімдік және жануарлар үшеуінің байланысы жайлы бүгінгі сабағымызда айтамыз. Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Тірі табиғат –> адам –> өсімдік –> жануар ------құстарМұғалімнің қорытындылауы: Тірі табиғат –> адам –> өсімдік –> жануарБалалар қане, тақтадағы мына сызбаға назар аударайық. Мына ұғымдардың арасына қойылған бағдаршамдалар нені көрсетіп тұр? Біз үшеуінің тығыз байланыста болатындығын көреміз. Осы үшеуіне де ортақ белгілер бар ма? Ойланып көрейікші?1. Үшеуі де тірі ағза, тірі табиғаттың бөлігі.2. Үшеуіне де ауа, су, қорек, жылу, жарық қажет.3. Үшеуі бір – бірімен тығыз байланысты, табиғатта тепе - теңдікті сақтайды.Табиғатта басы артық тіршілік иесі болмайды, әрқайсысының өз орны бар. Біз сендермен өсімдік пен жануардың бір – біріне, адамға қандай пайдасы бар екендігін білдік. Ал біз адамдар оларға қандай көмек келтіре аламыз, олар бізден не күтеді?( Өсімдік пен жануар адамнан қамқорлық, құрмет, мейірімділік, жанашырлықОқулықпен жұмыс Мәтінді тізбектеп оқытуДұрыс және дұрыс емес Ежелгі адамдар Суретімен1 Слайд Табиғаттан біз не аламыз? Тақырып бойынша постер қорғайды | Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут | Қолдану Топпен жұмыс1 топ Семантикалық карта- Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысқа мысал келтір.- Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы қандай?- Өз жеріңде өсімдік шаруашылығы бар ма?- Одан қандай өнім түрлерін аламыз?- Өзің тұратын жерде мал терісін илейтін кәсіпорын бар ма? | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Осы сөздерді ортаға бағалау парақшаларымен шығады | Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау 5 мину Кері байланыс3 минут | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. | |
Үйге тапсырма:мазмұндау. | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)