ШҚО,Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы "М.Ломоносов атындағы орта мектеп" КММ |
Өткізген бастауыш сынып мұғалімі | Абраимова Нургул Сеитжапаровна |
Оқыту семинарының тақырыбы:
| «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында критериалды бағалау жүйесі»
|
Мақсаты | Жаңартылған білім беру мазмұны аясында критериалды бағалауды терең меңгеру |
Міндеттері | Мұғалімдермен бағалау алгоритімі туралы ой бөлісу және тапсырмалар құрастыру; Мұғалімдердің біліктілік шеберлігін жетілдіру нәтижесінде құзыреттілігін арттыру; Топтық жұмыстар арқылы өзара іс-тәжірибе алмасу. |
Күтілетін нәтиже
| Мұғалімдермен бағалау алгоритімі туралы ой бөліседі және тапсырмалар құрастырады; Мұғалімдердің біліктілік шеберлігін жетілдіру нәтижесінде құзыреттілігін арттырады; Топтық жұмыстар арқылы өзара іс-тәжірибе алмасады. |
Ресурстары:
| АКТ, презентация, А 3, маркерлер, стикерлер, глобус, ағаш макеті, ноутбуктар |
Сілтемелер | Бастауыш сыныптарға арналған оқу бағдарламасы, Жаратылыстану пәнінен жиынтық бағалау жинағы. |
Мазмұны |
Кезеңдері | Жұмыс кезеңдері | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Ой қозғау | йымдастыру кезеңі «Менің көршім» | 1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызады.
| Мұғалімдер өздерің көршілерін таныстырады. |
| Топқа бөлу: «Ақ терек пен көк терек» | Критерий, оқу мақсаты, дескриптор сөздері жазылған парақтар қояды. Ойынның мақсатымен таныстырады. | Жазбалар бойынша топқа бөлінеді |
| «Мен білемін», «Мен істей аламын» | «Даналық ағашына» жабыстыратын жапырақтарға жазғызып, оны оқыту арқылы ойларын жинақтатады. | Өз жазбаларымен бөліседі.
|
Ой бөлісу |
| Жаратылыстану пәні бойынша оқу бағдарламасымен танысуды ұсынады:-Оқу жүктемесі;-Оқу пәнінің мазмұны. Бағалау тапсырмаларын құрастыру алгоритімін ұсынады. | Танысады. Топ ішінде ой бөліседі. Бағдарламада берілген оқу мақсаттарының кодтарын анықтайды. |
Іске асыру |
Шығармашылық тапсырма
| Әр топтқа 4.1,4.2,4.3 бөлімшесі бойынша құрастырылған БЖБ тапсырмасын орындау ұсынылады.Топаралық бағалауды ұйымдастырады. Берілген тапсырмаға рубрика толтырып, ата-анаға ұсыныс бергізеді. | Әр топ өзіне берілген тапсырмаларын орындайды. Сағат тілімен алмастырып дескриптордың көмегімен бір-бірінің жұмысын бірі тексереді. Рубрика толтырады. |
|
| Бастауыш мектептің оқу жоспарына сәйкес бағалау рәсімдерінің санымен таныстырады. | Танысады.
|
|
| Топтық жұмыс ұйымдастырады: 5.4,5.5,5.6 бөлімшелері бойынша І топ бөлімшені анықтайды, ІІ топ оқу мақсатын құрастырады,ІІІ топ ойлау дағдыларының деңгейі; ІУ топ бағалау критерийін. Оған қосымша дескриптор, рубрика құрастырады. | Тапсырманы орындайды. Ол тапсырмаларға дескриптор құрады. Өздерін –өздері дайын жауабы бар нұсқа арқылы тексереді. Ата-анаға рубрика жазады. Алынған нәтижені электронды журналға салады. |
|
| Күнтізбелік- тақырыптық жоспармен таныстырады.БЖБ мен ТЖ бағалауға берілетін сағат санын қалай бөлу керектігін ұсынады. | Ой бөліседі. |
|
| 2.ҚБ бойынша оқушының оқу мақсатына қаншалықты жеткенін белгілеу жолдарымен таныстырады | Ой бөліседі |
Қорытынды | Рефлексия «Глобус»Кері байланыс"5 саусақ" | Парақтар таратады. "Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты Сұқ саусақ – мына сұрақ бойынша мен нақты жауап алдым. Ортаңғы саусақ – мен үшін қиын болғаны Аты жоқ саусақ– мен психологиялық ортаны қалай бағалаймын. Шынашақ– мен үшін жеткіліксіз болды | Ұстаздар өздерінің тәжірибелері мен алған әсерлерін, ойлаған ойларымен бөліседі.
|