|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритм ұғымы |
Мектеп: №12 мектеп - гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Оразова Қанағат Рыскуловна |
|
|
СЫНЫП: 5 «Д» Күні: 5 «Е» 5 «Ж» |
||
|
Сабақтың тақырыбы: Алгоритм ұғымы |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.3. 2.1. алгоритм анықтамасын тұжырымдау |
|
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||
|
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
||
|
Бағалау критерийі
|
Алгоритм жазу түрлерін анықтайды. |
|
|
Дескрипторлар |
Алгоритмді блок схема түрінде жазады. |
|
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: алгоритм-алгоритм -algoritmi |
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Алгоритм дегеніміз не? |
||
|
Талқылауға арналған тармақтар:
|
||
|
Алгоритм түрін анықтау |
||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар |
||
|
«Алгоритмнің жазылу түрі». Анықтама тапсырмасын дәптерде орындау |
||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, бейнелеу өнері, музыка |
|
|
Кезеңдер Уақыт өлшемі |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қолданылатын әдістерге ұсыныс |
Ресурстар |
|
Кіріспе Психологиялық дайындық 2 мин. Топтастыру 1 мин |
«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. «Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөлу |
Ұжымда пікір білдіру топтасыру |
Түрлі түсті қағаздар |
|
«Миға шабуыл» 3 мин |
Атау туралы үш сұрақ
|
Жеке |
«Атау туралы 3 сұрақ» |
|
Білу 10 мин Түсіну 5 мин |
«Бірге ойлаймыз» Білу кезеңі: 1.Алгоритм дегеніміз не? Түсіну кезеңі:
|
Алгоритмді бір-біріне үйретіп, түсіну үшін өз тобыңда көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. · Тақырып бойынша Екі топ бір-біріне сұрақ қояды |
Таратпа материалдар «Бірге ойлаймыз» суреттер |
|
Сергіту сәті |
“Түстер” Сергіту сәті |
|
|
|
Қолдану 13 мин |
Алгоритм жазу
жолдары
Алгоритмді блок-схема түрінде жазу және оны программалау тіліне аудару кеңінен қолданылады. Кеңінен қолданылатын тәсіл – алгоритмді блок-схема түрінде жазу. Алгоритм схемасын блок-схема деп атайды. |
Жеке жұмыс |
Компьютер |
|
Рефлексия 2 мин |
«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/ Бүгінгі өткен сабақты бағала. Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым “Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /
|
Оқушылар жекелеме сабақты бағалайды. Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін өздері бағалап баспалдақтардың біріне жапсырады. |
Стикерлер баспалдақ |
|
Қорытынды 5 мин |
1-топқа: «Көшені қиып өту» 2-топқа: «Жолдан өту» 3-топқа: «Еден жуу» Сергіту сәті
|
Оқу бойынша қорытынды жүргізу Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
|
Ақпараттық ресрустар |
Информатика 5-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы . |
|
|
Тексерілді: _______________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңартылған оқу бағдарламасы аясындағы қысқа мерзімді жоспар
Жаңартылған оқу бағдарламасы аясындағы қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритм ұғымы |
Мектеп: №12 мектеп - гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Оразова Қанағат Рыскуловна |
|
|
СЫНЫП: 5 «Д» Күні: 5 «Е» 5 «Ж» |
||
|
Сабақтың тақырыбы: Алгоритм ұғымы |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.3. 2.1. алгоритм анықтамасын тұжырымдау |
|
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||
|
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
||
|
Бағалау критерийі
|
Алгоритм жазу түрлерін анықтайды. |
|
|
Дескрипторлар |
Алгоритмді блок схема түрінде жазады. |
|
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: алгоритм-алгоритм -algoritmi |
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Алгоритм дегеніміз не? |
||
|
Талқылауға арналған тармақтар:
|
||
|
Алгоритм түрін анықтау |
||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар |
||
|
«Алгоритмнің жазылу түрі». Анықтама тапсырмасын дәптерде орындау |
||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, бейнелеу өнері, музыка |
|
|
Кезеңдер Уақыт өлшемі |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қолданылатын әдістерге ұсыныс |
Ресурстар |
|
Кіріспе Психологиялық дайындық 2 мин. Топтастыру 1 мин |
«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. «Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөлу |
Ұжымда пікір білдіру топтасыру |
Түрлі түсті қағаздар |
|
«Миға шабуыл» 3 мин |
Атау туралы үш сұрақ
|
Жеке |
«Атау туралы 3 сұрақ» |
|
Білу 10 мин Түсіну 5 мин |
«Бірге ойлаймыз» Білу кезеңі: 1.Алгоритм дегеніміз не? Түсіну кезеңі:
|
Алгоритмді бір-біріне үйретіп, түсіну үшін өз тобыңда көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. · Тақырып бойынша Екі топ бір-біріне сұрақ қояды |
Таратпа материалдар «Бірге ойлаймыз» суреттер |
|
Сергіту сәті |
“Түстер” Сергіту сәті |
|
|
|
Қолдану 13 мин |
Алгоритм жазу
жолдары
Алгоритмді блок-схема түрінде жазу және оны программалау тіліне аудару кеңінен қолданылады. Кеңінен қолданылатын тәсіл – алгоритмді блок-схема түрінде жазу. Алгоритм схемасын блок-схема деп атайды. |
Жеке жұмыс |
Компьютер |
|
Рефлексия 2 мин |
«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/ Бүгінгі өткен сабақты бағала. Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым “Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /
|
Оқушылар жекелеме сабақты бағалайды. Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін өздері бағалап баспалдақтардың біріне жапсырады. |
Стикерлер баспалдақ |
|
Қорытынды 5 мин |
1-топқа: «Көшені қиып өту» 2-топқа: «Жолдан өту» 3-топқа: «Еден жуу» Сергіту сәті
|
Оқу бойынша қорытынды жүргізу Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
|
Ақпараттық ресрустар |
Информатика 5-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы . |
|
|
Тексерілді: _______________
шағым қалдыра аласыз















