Жаңартылған оқу бағдарламасы аясындағы қысқа мерзімді жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңартылған оқу бағдарламасы аясындағы қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритм ұғымы

Мектеп: №12 мектеп - гимназия

Мұғалімнің аты-жөні: Оразова Қанағат Рыскуловна

СЫНЫП: 5 «Д» Күні:

5 «Е»

5 «Ж»

Сабақтың тақырыбы: Алгоритм ұғымы

Сабақ негізделген оқу мақсаты

5.3. 2.1. алгоритм анықтамасын тұжырымдау

Сабақ мақсаттары

  • оқушыларға алгоритмді жазу тәсілдерін және блок-схеманың  графикалық нысандары туралы түсініктерін қалыптастыру.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Алгоритмнің қасиеттерін меңгереді.

Кейбір оқушылар:

  • Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды.

Бағалау критерийі



Алгоритм жазу түрлерін анықтайды.

Дескрипторлар

Алгоритмді блок схема түрінде жазады.


Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология:

алгоритм-алгоритм -algoritmi

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Алгоритм дегеніміз не?
2. Алгоритм сөзі қайдан шыққан?
3. Алгоритм қасиеттері қанша?
4. Алгоритм қасиеттеріне түсініктеме бер?
5.
Алгоритмге мысал келтір?


Талқылауға арналған тармақтар:









  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Алгоритм түрін анықтау

Жазылым бойынша ұсыныстар

«Алгоритмнің жазылу түрі». Анықтама тапсырмасын дәптерде орындау

Құндылықтарға баулу

  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,

  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен

  • қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады


Пәнаралық байланыс

Математика, бейнелеу өнері, музыка

Кезеңдер Уақыт өлшемі

Жоспарланған іс-әрекет

Қолданылатын әдістерге ұсыныс

Ресурстар

Кіріспе


Психологиялық дайындық

2 мин.


Топтастыру

1 мин




«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады.

«Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөлу



Ұжымда пікір білдіру




топтасыру





Түрлі түсті қағаздар

«Миға шабуыл»

3 мин

Атау туралы үш сұрақ

  1. ҚАЙДА? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?

  2. ҚАЛАЙ? Өз тәжірибеңде бұл атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласың ба?

  3. ҚАНДАЙ? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?



Жеке

«Атау туралы 3 сұрақ»

Білу

10 мин









Түсіну

5 мин

«Бірге ойлаймыз»

Білу кезеңі:

1.Алгоритм дегеніміз не?
2. Алгоритм сөзі қайдан шыққан?
3. Алгоритм қасиеттері қанша?
4. Алгоритм қасиеттеріне түсініктеме бер?
5.
Алгоритмге мысал келтір?


Түсіну кезеңі:

  1. Неліктен ақпаратты сезім мүшелері арқылы қабылдаймыз?

Алгоритмді бір-біріне үйретіп, түсіну үшін өз тобыңда көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.

·

Тақырып бойынша Екі топ бір-біріне сұрақ қояды

Таратпа материалдар


«Бірге ойлаймыз»




суреттер



Сергіту сәті

Түстер”

Сергіту сәті



Қолдану 13 мин

Алгоритм жазу жолдары
Алгоритмді компьютерде орындау үшін оларды алдын - ала жазып алу керек.
Жалпы жағдайда, алгоритм жазудың келесі түрлері қабылданған:

  •  Сөздік – алгоритмнің табиғи тілде жазылуы

  • Кестелік – алг.кесте түрінде жазылуы

  • Графикалық – графикалық бөліктерден құралған блок-схема түрінде жазылады

  • Программалық – компьютер тілінде жазылуы

Алгоритмді блок-схема түрінде жазу және оны программалау тіліне аудару кеңінен қолданылады. Кеңінен қолданылатын тәсіл – алгоритмді блок-схема түрінде жазу. Алгоритм схемасын блок-схема деп атайды.


Жеке жұмыс

Компьютер

Рефлексия 2 мин

«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/

Бүгінгі өткен сабақты бағала.

Қажетті сөздер:

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым


Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /



Оқушылар жекелеме сабақты бағалайды.




Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін өздері бағалап баспалдақтардың біріне жапсырады.


Стикерлер







баспалдақ

Қорытынды

5 мин

1-топқа: «Көшені қиып өту»

2-топқа: «Жолдан өту»

3-топқа: «Еден жуу»

Сергіту сәті


Оқу бойынша қорытынды жүргізу




Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.

Ми суреті

Қағаз, қалам

Ақпараттық ресрустар

Информатика 5-сынып оқулық

Информатика әдістемелік құралы

Қалыптастырушы бағалауға арналған

тапсырмалар жинағы .






Тексерілді: _______________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
01.02.2019
825
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі