|
Сабақ 17 |
Мектеп: |
||
|
|
Мұғалімнің есімі: Оразова Қ. Р |
||
|
Сыныбы: 6 «а» ____________ 6 «б» ____________ 6 «в» ____________ 6 «г» ____________ 6 «д» ____________ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: Ойынның идеясын анықтау |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2.1.1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||
|
. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||
|
Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді. |
|||
|
Кейбір оқушылар: |
|||
|
Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады. |
|||
|
Бағалау критерийі
|
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды. |
||
|
Дескрипторлар |
Ақпараттың берілу формаларын жазады. |
||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information,
|
||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: – Ақпарат деген не ? – Ақпараттың қандай түрлері бар? – Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз? |
|||
|
Талқылауға арналған тармақтар:
|
|||
|
Ақпарат түрін анықтау |
|||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар |
|||
|
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, бейнелеу өнері, музыка |
||
|
Алдыңғы білім |
|
||
|
Кезеңдер Уақыт өлшемі |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Кіріспе Психологиялық дайындық 2 мин. Топтастыру 1 мин 3 мин Миға шабуыл» |
«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. «Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөл Атау туралы үш сұрақ
Лездік сұрақтар,
Компьютерлік графиканың бұл саласы әр түрлі мекемелер жұмысында жиі қолданылатын иллюстрация жасауға арналған.
Графикада монитордын неше түрі қолданылады?2 түрі Электронды |
Түрлі түсті доптар «Атау туралы 3сұрақ» |
|
Ортасы |
|
Таратпа материалдар «Бірге ойлаймыз» Видео, сурет «Сен маған, мен саған» |
|
Сергіту сәті |
“Түстер” Сергіту сәті |
Слайд-шоу |
|
Практикалық жұмыс Бекіту |
Практикалық жұмыс:
|
Компьютер |
|
Рефлексия 2 мин |
«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/ Бүгінгі өткен сабақты бағала. Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым “Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /
|
Стикерлер баспалдақ |
|
Қорытын-ды 5 мин |
Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады. Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
|
Ақпараттық ресрустар |
Информатика 6-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы . http//www.ltson-tva infoo/edu/e-inf2m2t2_1html. |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Тексерілді __________________________
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ 18 |
Мектеп Керімбай атындағы №12 мектеп – гимназия |
|||||||||
|
Мұғалімнің есімі: |
Оразова Қ. Р |
|||||||||
|
Сыныбы: 6 «а» ____________ 6 «б» ____________ 6 «в» ____________ 6 «г» ____________ 6 «д» ____________ |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ойынның сценарийн дайындау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Әр түрлі ақпараттың түрлерін біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Әр түрлі ақпаратты ажыратады ақпаратты сақтай алады. Кейбір оқушылар: Әр түрлі ақпараттың түрлерін көрсетеді, қолдана біледі. |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Әр түрлі ақпараттың анықтамасынбіледі түрлеріне мысал келтіре алады ақпаратты сақтайды, өңдейді,жеткізеді |
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Таңбалық, дыбыстық, бейнелік, сигналдық |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілікке,ұқыптылыққа баулу. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, математика, орыс тілі. |
|||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
1.Ақпарат дегеніміз не? 2. Компьютер дегеніміз не? 3.Ақпаратты қайда сақтаймыз? 4.Ақпаратты қайда сақтаймыз? |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин Сабақтың ортасы 5-25 минут 25-35 |
I. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Шаттық шеңбері арқылы досына гүл сыйлап бір-біріне жақсы тілектер айтады. Оқушыларға Информатика және Ақпарат атауымен 2 топқа бөліп аламын. II.Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы жауап береді. 1. Ақпараттың неше түрі бар? 2.Ақпаратты қалай сақтаймыз? 3.Ақпаратпен адам не істей алады? 4. Зиянды ақпараттар қандай болады? 5.Ақпаратты қайдан аламыз? Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Біздің айналамыздағы ақпарат. Қосымша мәлімет видео корсетілім. «Санадағы кинофильм» әдісі.Практикалық жұмыс Жеке –жеке компьютерде «Әлемдегі ақпарат» тақырыбында ЭССЕ жазады. «ТАҚТАДАҒЫ ГРАФФИТИ» әдісі 2 топқа постер таратып берем, постер жасайды. «Біздің айналамыздағы ақпарат» тақырыбында.
|
5 сынып оқулық
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 35-44 минут Кері байланыс 1 минут |
VI .«Кім жылдам» ойыны 1 3 5 2 4 6 8 9 7 1 0 I f r n o m t i a o Жауабы: informatio
Екі жұлдыз, бір тілек Үй тапсырмасы. 5.2.1.1. тақырып оқу.
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||
|
Тапсырма. Біздің ақпаратты түрлі арналардан алатынымызды ескере отырып, үлгідегі кестені толтырыңдар. Зат Қасиеті Арна Мүше Қоңыраулы сағат Шылдыр Есту Құлақ |
Өзін-өзі бағалау, өз-ара бағалау |
Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру |
||||||||
|
Оқушының өзі реттейтін оқуы (Тәжірибелік, шығармашылық) |
Компьютерде орындаған жұмыстарыны қарап, ақпараттық сауатылығын бағалау |
|
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
||||||||
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
|
|||||||||
|
Сабақ 19 |
Мектеп : Керімбай атындағы №12 мектеп - гимназия |
||
|
Мұғалімнің есімі: |
Оразова Қ Р |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сахна және кейіпкерлерді бейнелеу |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ақпарат туралы түсінігін қалыптастырады Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
|
Жетістік критерийлері |
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады; |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Сурет өнер |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылар және барлық сабаққа қатысушылардың арқаларына сандар жапсырылады. Сол сандарды белгі берілген уақытта дұрыс құрастыру қажет. Бағалау критерийі:
Жекелей жұмыс жасауы 2 мин |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Сабақты бекіту:
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңартылған үлгідегі қысқа мерзімді жоспар
Жаңартылған үлгідегі қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ 17 |
Мектеп: |
||
|
|
Мұғалімнің есімі: Оразова Қ. Р |
||
|
Сыныбы: 6 «а» ____________ 6 «б» ____________ 6 «в» ____________ 6 «г» ____________ 6 «д» ____________ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: Ойынның идеясын анықтау |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2.1.1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||
|
. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||
|
Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді. |
|||
|
Кейбір оқушылар: |
|||
|
Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады. |
|||
|
Бағалау критерийі
|
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды. |
||
|
Дескрипторлар |
Ақпараттың берілу формаларын жазады. |
||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information,
|
||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: – Ақпарат деген не ? – Ақпараттың қандай түрлері бар? – Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз? |
|||
|
Талқылауға арналған тармақтар:
|
|||
|
Ақпарат түрін анықтау |
|||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар |
|||
|
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, бейнелеу өнері, музыка |
||
|
Алдыңғы білім |
|
||
|
Кезеңдер Уақыт өлшемі |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Кіріспе Психологиялық дайындық 2 мин. Топтастыру 1 мин 3 мин Миға шабуыл» |
«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. «Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөл Атау туралы үш сұрақ
Лездік сұрақтар,
Компьютерлік графиканың бұл саласы әр түрлі мекемелер жұмысында жиі қолданылатын иллюстрация жасауға арналған.
Графикада монитордын неше түрі қолданылады?2 түрі Электронды |
Түрлі түсті доптар «Атау туралы 3сұрақ» |
|
Ортасы |
|
Таратпа материалдар «Бірге ойлаймыз» Видео, сурет «Сен маған, мен саған» |
|
Сергіту сәті |
“Түстер” Сергіту сәті |
Слайд-шоу |
|
Практикалық жұмыс Бекіту |
Практикалық жұмыс:
|
Компьютер |
|
Рефлексия 2 мин |
«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/ Бүгінгі өткен сабақты бағала. Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым “Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /
|
Стикерлер баспалдақ |
|
Қорытын-ды 5 мин |
Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады. Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
|
Ақпараттық ресрустар |
Информатика 6-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы . http//www.ltson-tva infoo/edu/e-inf2m2t2_1html. |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Тексерілді __________________________
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ 18 |
Мектеп Керімбай атындағы №12 мектеп – гимназия |
|||||||||
|
Мұғалімнің есімі: |
Оразова Қ. Р |
|||||||||
|
Сыныбы: 6 «а» ____________ 6 «б» ____________ 6 «в» ____________ 6 «г» ____________ 6 «д» ____________ |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ойынның сценарийн дайындау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Әр түрлі ақпараттың түрлерін біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Әр түрлі ақпаратты ажыратады ақпаратты сақтай алады. Кейбір оқушылар: Әр түрлі ақпараттың түрлерін көрсетеді, қолдана біледі. |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Әр түрлі ақпараттың анықтамасынбіледі түрлеріне мысал келтіре алады ақпаратты сақтайды, өңдейді,жеткізеді |
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Таңбалық, дыбыстық, бейнелік, сигналдық |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілікке,ұқыптылыққа баулу. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, математика, орыс тілі. |
|||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
1.Ақпарат дегеніміз не? 2. Компьютер дегеніміз не? 3.Ақпаратты қайда сақтаймыз? 4.Ақпаратты қайда сақтаймыз? |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин Сабақтың ортасы 5-25 минут 25-35 |
I. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Шаттық шеңбері арқылы досына гүл сыйлап бір-біріне жақсы тілектер айтады. Оқушыларға Информатика және Ақпарат атауымен 2 топқа бөліп аламын. II.Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы жауап береді. 1. Ақпараттың неше түрі бар? 2.Ақпаратты қалай сақтаймыз? 3.Ақпаратпен адам не істей алады? 4. Зиянды ақпараттар қандай болады? 5.Ақпаратты қайдан аламыз? Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Біздің айналамыздағы ақпарат. Қосымша мәлімет видео корсетілім. «Санадағы кинофильм» әдісі.Практикалық жұмыс Жеке –жеке компьютерде «Әлемдегі ақпарат» тақырыбында ЭССЕ жазады. «ТАҚТАДАҒЫ ГРАФФИТИ» әдісі 2 топқа постер таратып берем, постер жасайды. «Біздің айналамыздағы ақпарат» тақырыбында.
|
5 сынып оқулық
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 35-44 минут Кері байланыс 1 минут |
VI .«Кім жылдам» ойыны 1 3 5 2 4 6 8 9 7 1 0 I f r n o m t i a o Жауабы: informatio
Екі жұлдыз, бір тілек Үй тапсырмасы. 5.2.1.1. тақырып оқу.
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||
|
Тапсырма. Біздің ақпаратты түрлі арналардан алатынымызды ескере отырып, үлгідегі кестені толтырыңдар. Зат Қасиеті Арна Мүше Қоңыраулы сағат Шылдыр Есту Құлақ |
Өзін-өзі бағалау, өз-ара бағалау |
Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру |
||||||||
|
Оқушының өзі реттейтін оқуы (Тәжірибелік, шығармашылық) |
Компьютерде орындаған жұмыстарыны қарап, ақпараттық сауатылығын бағалау |
|
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
||||||||
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
|
|||||||||
|
Сабақ 19 |
Мектеп : Керімбай атындағы №12 мектеп - гимназия |
||
|
Мұғалімнің есімі: |
Оразова Қ Р |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сахна және кейіпкерлерді бейнелеу |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ақпарат туралы түсінігін қалыптастырады Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
|
Жетістік критерийлері |
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады; |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Сурет өнер |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылар және барлық сабаққа қатысушылардың арқаларына сандар жапсырылады. Сол сандарды белгі берілген уақытта дұрыс құрастыру қажет. Бағалау критерийі:
Жекелей жұмыс жасауы 2 мин |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Сабақты бекіту:
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз























