|
Тәрбие сағаты |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру. Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады. Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады). Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек. Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет. Жаңашылдық деген не? Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі. Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар). Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады. Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады. Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.
Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды. Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады. Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар
Ақпараттық ресурстар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы «МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1.Оқушыларды жасөспірімдердің негізгі құқықтарымен таныстыру. 2.Сақталуы керек ережелерді түсіндіріңіз. 3.Құқықтар бұзылған кезде әрекет ету алгоритмін жасаңыз. Материалдар мен ресурстар: -Құқықтар мен міндеттердің мысалдарымен таныстыру. -Құқықтары мен міндеттері бар үлестірме материалдар (жадынама). Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) -Құқықтар мен міндеттер деген не екенін талқылау. -Жасөспірімдердің негізгі құқықтарының мысалы (білім алу құқығы, қорғау құқығы және т.б.). Баланың қандай құқықтары бар? Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 Заңы №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар. 2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) -Құқықтар мен міндеттердің мысалдарымен презентация көрсету. -Сақталуы қажет ережелерді талқылау (мектеп ережелерін сақтау, басқаларға құрмет көрсету және т.б.). -Құқықтар бұзылған жағдайда әрекет ету алгоритмін әзірлеу (презентация қорытындысы бойынша әзірлейміз): -Ересектерге немесе педагогтерге хабарлаңыз. -Көмек алу үшін тиісті органдарға хабарласыңыз. 3.Қорытынды (2 минутқа дейін): Сабақты қорытындылау. Негізгі құқықтары мен міндеттері бар жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K |
«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы № 345 Заңы 15-бап Баланың білім алу құқығы 16-бап Баланың еңбек бостандығына құқығы 16-1-бап Баланың экономикалық қанаудан қорғалу құқығы 17-бап Баланың мемлекеттiк көмекке құқығы 19-бап Баланың дем алуға және бос уақытын пайдалануға құқығы 20-бап Баланың мiндеттерi 35-бап Бала және дiн 36-бап Баланы әлеуметтiк ортаның терiс ықпалынан қорғау 37-бап Баланы алкогольдi өнiмдер мен темекi бұйымдарының зиянды әсерiнен қорғау 38-бап Баланы психикаға белсенді әсер ететін заттардан, күштi әсер ететiн немесе улы заттардан қорғау 39-1-бап Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға тыйым салынған ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таратылуын, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың ойын-сауық мекемелерінде болу тәртібін мемлекеттік бақылау Сонымен қатарбаланыңнегізгі нақты құқықтары анықталған: отбасында өмір сүру және тәрбиелеу; оның ата-анасы кім екенін білу; ата-аналарымен бірге тұруға (бұл оның мүдделеріне қайшы келетін жағдайларды қоспағанда), олардың тарапынан қамқорлыққа алу; ата-аналардың тәрбиесіне, ал олар болмаған немесе ата-ана құқықтарынан айырылған жағдайда қорғаншының, қамқоршының немесе балалар мекемесінің тәрбиесіне; жан-жақты даму; адамның қадір қасиетін құрметтеу; ата-анасымен, әжесімен, атасымен, ағаларымен, әпкелерімен және басқа туыстарымен қарым-қатынас жасау; өз пікірін білдіруге арналған өтініш; тегі, аты, әкесінің атын алуға өтініш. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар. Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу. Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек. Топтық жұмыс (10 минут)
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі: 1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары). 2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру). 3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар). Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады. 4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут) Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау. Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу: Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар? |
Топтық жұмыс (10 минут)
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық). Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды. Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі. Ойлану және пікір алмасу (5 минут)
Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды. Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді? Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.
.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Соңы 3 мин
|
Қорытынды (3 минут) Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту. Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек. Үй тапсырмасы: Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар: «Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...» «Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»
|
Қорытынды (3 минут)
Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді. Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді. Үй тапсырмасы:
Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңашылдық - заман талабы
Жаңашылдық - заман талабы
|
Тәрбие сағаты |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру. Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады. Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады). Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек. Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет. Жаңашылдық деген не? Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі. Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар). Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады. Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады. Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.
Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды. Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады. Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар
Ақпараттық ресурстар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы «МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1.Оқушыларды жасөспірімдердің негізгі құқықтарымен таныстыру. 2.Сақталуы керек ережелерді түсіндіріңіз. 3.Құқықтар бұзылған кезде әрекет ету алгоритмін жасаңыз. Материалдар мен ресурстар: -Құқықтар мен міндеттердің мысалдарымен таныстыру. -Құқықтары мен міндеттері бар үлестірме материалдар (жадынама). Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) -Құқықтар мен міндеттер деген не екенін талқылау. -Жасөспірімдердің негізгі құқықтарының мысалы (білім алу құқығы, қорғау құқығы және т.б.). Баланың қандай құқықтары бар? Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 Заңы №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар. 2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) -Құқықтар мен міндеттердің мысалдарымен презентация көрсету. -Сақталуы қажет ережелерді талқылау (мектеп ережелерін сақтау, басқаларға құрмет көрсету және т.б.). -Құқықтар бұзылған жағдайда әрекет ету алгоритмін әзірлеу (презентация қорытындысы бойынша әзірлейміз): -Ересектерге немесе педагогтерге хабарлаңыз. -Көмек алу үшін тиісті органдарға хабарласыңыз. 3.Қорытынды (2 минутқа дейін): Сабақты қорытындылау. Негізгі құқықтары мен міндеттері бар жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K |
«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы № 345 Заңы 15-бап Баланың білім алу құқығы 16-бап Баланың еңбек бостандығына құқығы 16-1-бап Баланың экономикалық қанаудан қорғалу құқығы 17-бап Баланың мемлекеттiк көмекке құқығы 19-бап Баланың дем алуға және бос уақытын пайдалануға құқығы 20-бап Баланың мiндеттерi 35-бап Бала және дiн 36-бап Баланы әлеуметтiк ортаның терiс ықпалынан қорғау 37-бап Баланы алкогольдi өнiмдер мен темекi бұйымдарының зиянды әсерiнен қорғау 38-бап Баланы психикаға белсенді әсер ететін заттардан, күштi әсер ететiн немесе улы заттардан қорғау 39-1-бап Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға тыйым салынған ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таратылуын, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың ойын-сауық мекемелерінде болу тәртібін мемлекеттік бақылау Сонымен қатарбаланыңнегізгі нақты құқықтары анықталған: отбасында өмір сүру және тәрбиелеу; оның ата-анасы кім екенін білу; ата-аналарымен бірге тұруға (бұл оның мүдделеріне қайшы келетін жағдайларды қоспағанда), олардың тарапынан қамқорлыққа алу; ата-аналардың тәрбиесіне, ал олар болмаған немесе ата-ана құқықтарынан айырылған жағдайда қорғаншының, қамқоршының немесе балалар мекемесінің тәрбиесіне; жан-жақты даму; адамның қадір қасиетін құрметтеу; ата-анасымен, әжесімен, атасымен, ағаларымен, әпкелерімен және басқа туыстарымен қарым-қатынас жасау; өз пікірін білдіруге арналған өтініш; тегі, аты, әкесінің атын алуға өтініш. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар. Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу. Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек. Топтық жұмыс (10 минут)
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі: 1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары). 2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру). 3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар). Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады. 4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут) Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау. Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу: Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар? |
Топтық жұмыс (10 минут)
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық). Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды. Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі. Ойлану және пікір алмасу (5 минут)
Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды. Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді? Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.
.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Соңы 3 мин
|
Қорытынды (3 минут) Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту. Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек. Үй тапсырмасы: Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар: «Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...» «Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»
|
Қорытынды (3 минут)
Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді. Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді. Үй тапсырмасы:
Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
шағым қалдыра аласыз















