|
Тәрбие сағаты |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру. Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады. Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады). Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек. Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет. Жаңашылдық деген не? Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі. Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар). Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады. Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады. Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.
Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды. Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады. Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар
Ақпараттық ресурстар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ СЕНІМДІ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗ БАС ТАРТУҒАБОЛАДЫ?»
Сабақтың мақсаты: балаларды бейтаныс адамдар әртүрлі амалдар арқылы алдауға немесе қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне үйрету. Сабақтың міндеті: 1.Балаларды бейтаныс адамдармен қарым-қатынас ережелерімен таныстыру. 2.Балаларды бейтаныс адамдарға сенбеуге үйрету. 3.Көшеде бейтаныс адамдармен қарым-қатынас жасауда әртүрлі айла- тәсілдерді қолдана білу дағдыларын дамыту. Материалдар мен ресурстар: Сабақ тақырыбы бойынша мысалдарды көрсету үшін суреттер мен бейнелер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Негізгі бөлім (6 минут) Педагог: сіздердің сеніміңізге кіру үшін бейтаныс адамдар әртүрлі айла- амалдарды қолдана алатынын есте ұстаңыздар. Әрқашан сақ болыңыздар және бейтаныс адамдармен жүрмеңіздер. 2.Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау. Бейтаныс адаммен өзіңді қалай ұстау керек? Есіңізде болсын, бейтаныс адам сізді алдамақ болса, ересектерге міндетті түрде хабарлау керек! Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=JkUvKopOdlI https://youtu.be/JkUvKopOdlI?si=HfpLqdP0EEGGPuI1 |
«Бейтаныс» ашық ойыны (3 минут) Ойын ережесін түсіндір. -Бір бала «бейтаныс» ролінде, қалғандары «балалар» ролінде ойнайды. -«Бейтаныс» әр «балаға» жақындап, трюктердің бірін қолдана отырып, бірдеңе ұсынады (мысалы, «Кәмпит керек пе?», «Менің күшігімді табуға көмектес»). -«Балалар» дұрыс жауап беруі керек. «Жоқ» деп айтып, «қауіпсіз жерге» барыңыз (жерге таспамен немесе бормен белгіленген). -Ойын бірнеше рет қайталанады, сонда барлық балалар әртүрлі рольдерді ойнауға үлгереді.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар. Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу. Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек. Топтық жұмыс (10 минут)
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі: 1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары). 2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру). 3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар). Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады. 4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут) Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау. Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу: Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар? |
Топтық жұмыс (10 минут)
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық). Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды. Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі. Ойлану және пікір алмасу (5 минут)
Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды. Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді? Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.
.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Соңы 3 мин
|
Қорытынды (3 минут) Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту. Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек. Үй тапсырмасы: Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар: «Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...» «Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»
|
Қорытынды (3 минут)
Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді. Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді. Үй тапсырмасы:
Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңашылдық -заман талабы 5-сынып ҚМЖ тәрбие сағаты
Жаңашылдық -заман талабы 5-сынып ҚМЖ тәрбие сағаты
|
Тәрбие сағаты |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру. Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады. Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады). Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек. Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет. Жаңашылдық деген не? Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі. Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар). Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады. Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады. Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.
Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды. Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады. Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар
Ақпараттық ресурстар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ СЕНІМДІ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗ БАС ТАРТУҒАБОЛАДЫ?»
Сабақтың мақсаты: балаларды бейтаныс адамдар әртүрлі амалдар арқылы алдауға немесе қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне үйрету. Сабақтың міндеті: 1.Балаларды бейтаныс адамдармен қарым-қатынас ережелерімен таныстыру. 2.Балаларды бейтаныс адамдарға сенбеуге үйрету. 3.Көшеде бейтаныс адамдармен қарым-қатынас жасауда әртүрлі айла- тәсілдерді қолдана білу дағдыларын дамыту. Материалдар мен ресурстар: Сабақ тақырыбы бойынша мысалдарды көрсету үшін суреттер мен бейнелер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Негізгі бөлім (6 минут) Педагог: сіздердің сеніміңізге кіру үшін бейтаныс адамдар әртүрлі айла- амалдарды қолдана алатынын есте ұстаңыздар. Әрқашан сақ болыңыздар және бейтаныс адамдармен жүрмеңіздер. 2.Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау. Бейтаныс адаммен өзіңді қалай ұстау керек? Есіңізде болсын, бейтаныс адам сізді алдамақ болса, ересектерге міндетті түрде хабарлау керек! Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=JkUvKopOdlI https://youtu.be/JkUvKopOdlI?si=HfpLqdP0EEGGPuI1 |
«Бейтаныс» ашық ойыны (3 минут) Ойын ережесін түсіндір. -Бір бала «бейтаныс» ролінде, қалғандары «балалар» ролінде ойнайды. -«Бейтаныс» әр «балаға» жақындап, трюктердің бірін қолдана отырып, бірдеңе ұсынады (мысалы, «Кәмпит керек пе?», «Менің күшігімді табуға көмектес»). -«Балалар» дұрыс жауап беруі керек. «Жоқ» деп айтып, «қауіпсіз жерге» барыңыз (жерге таспамен немесе бормен белгіленген). -Ойын бірнеше рет қайталанады, сонда барлық балалар әртүрлі рольдерді ойнауға үлгереді.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар. Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу. Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек. Топтық жұмыс (10 минут)
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі: 1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары). 2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру). 3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар). Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады. 4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут) Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау. Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу: Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар? |
Топтық жұмыс (10 минут)
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық). Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды. Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі. Ойлану және пікір алмасу (5 минут)
Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды. Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді? Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.
.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Соңы 3 мин
|
Қорытынды (3 минут) Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту. Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек. Үй тапсырмасы: Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар: «Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...» «Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»
|
Қорытынды (3 минут)
Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді. Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді. Үй тапсырмасы:
Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
шағым қалдыра аласыз















