Жаңашылдық-заман талабы 9-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жаңашылдық-заман талабы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Біртұтас тәрбие бағдарламасына сәйкестендіріліп жасалған.ҚМЖ-ға қауіпсіздік сабағы мен ұлттық құндылықтар кіріктірілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тәрбие сағаты

Жаңашылдық – заман талабы

Күні


Сынып жетекші:


Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету.

Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру.

Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру.

Құндылықтарды дарыту

Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады.

Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады.

Апта дәйексөзі

Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті


Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)


Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады).

Мұғалім сөзі:

Құрметті оқушылар,

Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек.

Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет.

Жаңашылдық деген не?

Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі.

Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар).

Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.



Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады.

Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады.

Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.



Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды.

Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады.

Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.







Плакаттар және постерлер

Интернет және электронды құралдар


Ақпараттық ресурстар








Сабақ ортасы (10 мин)







Қауіпсіздік сабағы

КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАН БАЛА ЗАҢДЫ ЖАУАПКЕРШІЛІККЕ ТАРТЫЛУЫ МҮМКІН БЕ?

Сабақтың мақсаты: кәмелетке толмаған баланың қай жастан бастап заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін екенін және не үшін екенін анықтау.

Негізгі міндеттер:

1.Құқықтық жауапкершіліктің не екенін түсіндіріңіз.

2.Кәмелетке толмағандар үшін құқық бұзушылық түрлері мен жазалартуралы айту.

3.Құқықтық мәселелерден қалай аулақ болу керектігін көрсетіңіз.

Материалдар мен ресурстар:

-Кәмелетке толмағандардың құқықтық жауапкершілігі туралы презентация.

-Заңды сақтау ұсыныстары бар үлестірме материалдар.

Сабақтың барысы

1.Кіріспе (2 минутқа дейін):

-Талқылау: құқықтық жауапкершілік дегеніміз не және ол неге маңызды (кәмелетке толмағандардың азаматтық-құқықтық жауапкершілігі біреуге мүліктік зиян келтіргені немесе денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіргені үшін туындайды)?

2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін):

Құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершіліктің 4 түрі бар:

Қылмыстық жауапкершілік – қылмыстық кодексте көзделген заңдарды бұзғаны үшін жауапкершілік. Қылмыстық заңда көзделген қоғамдық қауіпті, қоғамдық жүйеге, меншікке, жеке тұлғаға, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарына, қоғамдық тәртіпке қол сұғатын қылмыс. (кісі өлтіру, тонау, зорлау, қорлау, ұсақ ұрлық, бұзақылық). Қасақана бұзақылық, ұрлық, зорлау үшін қылмыстық жауапкершілік 14 жастан басталады.

Әкімшілік жауапкершілік әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексте көзделген құқық бұзушылықтар үшін қолданылады. Әкімшілік бұзушылықтарға мыналар жатады: жол ережесін бұзу, өртке қарсы қауіпсіздікті бұзу. Әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін 16 жастан бастап жауапқа тартылады. Жаза: айыппұл, ескерту, түзету жұмыстары. ҚР азаматы 16 жасқа толса, Әкімшілік кодекске (ӘҚБтК) сәйкес белгілі бір теріс қылықтары үшін айыппұл салынады. Бірақ Кодекстің 66-бабында жаза сомасы 10 АЕК немесе 34 500 теңгеден аспайтыны көрсетілген. «Құқық бұзушылықтардың алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 29 сәуірдегі № 271-IV Заңы, «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі N 591 Заңы.

3.Қорытынды (2 минут):

-Сабақты қорытындылау.

-Заңды сақтау ұсыныстары бар жадынамалар тарату.


Пайдалы сілтемелер:

https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA https://drive.google.com/file/d/1LfkYbutUBJZz-Z8Pfl0YWH39FaQWGEKI/view https://drive.google.com/file/d/1kCDJjSxctHcbpmyKdpYhADL0AAplMIL4/view

Топтық талқылау: құқықтық мәселелерден қалай аулақ болуға болады (заңдарды білу, ата-аналармен қарым-қатынас жасау, ережелер мен нұсқауларды сақтау, заңсыз әрекеттерден аулақ болу, келісімдер мен рұқсаттар алу, көмек сұрау)?


Тәртіптік жауапкершілік дегеніміз – Еңбек міндеттерін бұзу, яғни Еңбек заңнамасын бұзу, мысалы: жұмысқа кешігіп келу, себепсіз сабаққа келмеу.

Азаматтық-құқықтық жауапкершілік мүліктік қатынастарды реттейді. Құқық бұзушыға жаза: зиянды өтеу, залалды төлеу.

Презентация: кәмелетке толмағандар үшін құқық бұзушылық пен жаза түрлері (кәмелетке толмағандар құқық бұзушылық жасаған кезде, құқық бұзушылық

субъектілері, ең алдымен, оның ата-анасы. Әкімшілік жауапкершілік 16 жастан бастап, ерекше жағдайларда (ҚР ӘҚБтК-нің 435-бабы бойынша ұсақ бұзақылық жасағаны үшін – 14 жастан басталады. Қылмыстық жауапкершілік 16 жастан, ауыр және аса ауыр түрлерді жасағаны үшін – 14 жастан басталады).


Плакаттар және постерлер

Интернет және электронды құралдар


Ақпараттық ресурстар




Ортасы (15 мин)


Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар.

Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу.

Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек.

Топтық жұмыс (10 минут)


Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі:

1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары).

2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру).

3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар).

Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады.

4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут)

Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау.

Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу.

Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу:

Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар?

Топтық жұмыс (10 минут)


Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық).

Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды.

Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі.

Ойлану және пікір алмасу (5 минут)


Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды.

Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді?

Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.



.



Плакаттар және постерлер

Интернет және электронды құралдар


Ақпараттық ресурстар



Соңы

3 мин


Қорытынды (3 минут)

Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту.

Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау.

Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек.

Үй тапсырмасы:

Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар:

«Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...»

«Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»


Қорытынды (3 минут)


Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді.

Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды.

Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді.

Үй тапсырмасы:


Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді.

Плакаттар және постерлер

Интернет және электронды құралдар


Ақпараттық ресурстар




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.02.2025
194
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі