Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күні: 27.11.2018 жТобы: І кіші топСабақтың тақырыбы: ЖаңылтпаштарСабақтың мақсаты:1.Білімділік: оқушыларға жаңылтпаш туралы әдеби білім беру, білігін тереңдету, салыстыру, ажырата білу мен оқу, талдау машықтарын қалыптастыру2.Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. 3.Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлауын,ой дәлдігін дамыту,сөйлеу мәдениетін жетілдіру, түрлі амал – тәсілдер арқылы іздендіре отырып шығармашылыққа баулу.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. 3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеру:1. Жазба жұмыстарын тексеру.2. Жұмбақтар туралы түсінік. 3.Қосымша сұрақтар қою. ІІІ. Білім тексеру:Оқушыларды іздендіре отырып кестеге сүйене отырып жұмбақтар жасыру.(үш топ кезектесе орындайды)
№
Жұмбақтар
Жауабы
Тақырыптары
1
Мамықтай ұлпа , қанттай ақҚыста жер бетін басады
Қар
2
Жаны жоқ болса да , ақылды адам ісін істейді
Кітап
Өнер – білім
3
Асты тас , үсті тасОртасында піскен ас.
Таба нан
тағам
4
....
Еңбек
5
Тұрмыста қолданылатын заттар
6
Бірде төмен бірде шығып жоғары Сөз сөйлесең қозғалыста болады.
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Жаңылтпаш – ауыз әдебиетінің ертеден келе жатқан түрі. Ол адамдардың бір нәрселердің белгілерін екінші нәрсенің белгілері арқылы жұмбақтап айту өнері. Жаңылтпаш мақал – мәтел сияқты тақпақтап, ұйқастырып айтылады. Жаңылтпаш өте ертеден келе жатқанмен, әр уақытта халық оның жаңа түрлерін ойлап шығарып отырған.болатын заттар: аспан әлемі, жыл мезгілдері, қоршаған табиғат, тұрмыстық заттар,мал, жан – жануарлар, адам оның дене мүшелері, еңбек құралдары,т.б. Жаңылтпаш әр түрлі заттар мен құбылыстар, білім өнер ұғымдары. Жұмбақтар соған байланысты тақырыбы жағынан да сан алуан. Өздерің де кез келген нәрсені ұйқасын келтіріп құрастыруларыңа болады. Жаңылтпаш екі түрлі қызмет атқарады. Біріншіден ойын – сауққа жиналған жұртты күлдіру.Екіншіден баланың тілін ұстартып, жаңылтпаштың әр сөзін асқан шапшаңдықпен айтуға үйрету. Жаңылтпаштың сөздері жаңылдыратындай қиын , көбінесе, ұяң және қатаң дауыссыз дыбыстардан құралады.Мұнда қайталаулар жиілеп кездеседі.Мысалы : Қара бүркіт томағасын түсірді,Оны мен томағаламай, кім томағалайды.Оны мен томағаламай, кім томағалайды.
VІ. Түсінік тексеру: 1.Оқушылар өздері білетін жаңылтпаштарын бір – біріне айта отырып қайталауы тиіс. 2. Сұрақтар арқылы білімдерін тексеру.
Жаңылтпаш дегеніміз не?
Жаңылтпаш қалай пайда болған?
Жаңылтпаш болатын заттар нелер?
Жаңылтпашты қалай құрастыруға болады?
VІІ. Жаңа сабақты бекіту: 1.Тақтамен жұмыс. «Кім шапшаң?» Тақтаға бірнеше жаңылтпаштар жазамын . Олардағы қайталаулар туралы түсінік береді. Шалғы саптап, шөп шап. Шөп шапсаң , көп шап, Көк шапсаң , шапшаң шап .Шапсаң шапшаң, шаршап жат.VІІІ.Сабақты қорыту:
Бағалау Үй тапсырмасын беру:1.Жаңылтпаштар жаттау. 2.Жаңылтпаштар құру.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз