Материалдар / Жаңылтпаштар

Жаңылтпаштар

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
3322
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 27.11.2018 жТобы: І кіші топСабақтың тақырыбы: ЖаңылтпаштарСабақтың мақсаты:1.Білімділік: оқушыларға жаңылтпаш туралы әдеби білім беру, білігін тереңдету, салыстыру, ажырата білу мен оқу, талдау машықтарын қалыптастыру2.Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. 3.Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлауын,ой дәлдігін дамыту,сөйлеу мәдениетін жетілдіру, түрлі амал – тәсілдер арқылы іздендіре отырып шығармашылыққа баулу.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. 3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеру:1. Жазба жұмыстарын тексеру.2. Жұмбақтар туралы түсінік. 3.Қосымша сұрақтар қою. ІІІ. Білім тексеру:Оқушыларды іздендіре отырып кестеге сүйене отырып жұмбақтар жасыру.(үш топ кезектесе орындайды)

ЖұмбақтарЖауабыТақырыптары
1Мамықтай ұлпа , қанттай ақҚыста жер бетін басадыҚар

2Жаны жоқ болса да , ақылды адам ісін істейдіКітап Өнер – білім
3Асты тас , үсті тасОртасында піскен ас.Таба нантағам
4....

Еңбек
5



Тұрмыста қолданылатын заттар
6Бірде төмен бірде шығып жоғары Сөз сөйлесең қозғалыста болады.ТілДене мүшелерге
7



...


ІV Жаңа сабаққа дайындық 1.Сабақ тақырыбын тақтаға жазу2.Сабақ мақсатын түсіндіру

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Жаңылтпаш – ауыз әдебиетінің ертеден келе жатқан түрі. Ол адамдардың бір нәрселердің белгілерін екінші нәрсенің белгілері арқылы жұмбақтап айту өнері. Жаңылтпаш мақал – мәтел сияқты тақпақтап, ұйқастырып айтылады. Жаңылтпаш өте ертеден келе жатқанмен, әр уақытта халық оның жаңа түрлерін ойлап шығарып отырған.болатын заттар: аспан әлемі, жыл мезгілдері, қоршаған табиғат, тұрмыстық заттар,мал, жан – жануарлар, адам оның дене мүшелері, еңбек құралдары,т.б. Жаңылтпаш әр түрлі заттар мен құбылыстар, білім өнер ұғымдары. Жұмбақтар соған байланысты тақырыбы жағынан да сан алуан. Өздерің де кез келген нәрсені ұйқасын келтіріп құрастыруларыңа болады. Жаңылтпаш екі түрлі қызмет атқарады. Біріншіден ойын – сауққа жиналған жұртты күлдіру.Екіншіден баланың тілін ұстартып, жаңылтпаштың әр сөзін асқан шапшаңдықпен айтуға үйрету. Жаңылтпаштың сөздері жаңылдыратындай қиын , көбінесе, ұяң және қатаң дауыссыз дыбыстардан құралады.Мұнда қайталаулар жиілеп кездеседі.Мысалы : Қара бүркіт томағасын түсірді,Оны мен томағаламай, кім томағалайды.Оны мен томағаламай, кім томағалайды.

VІ. Түсінік тексеру: 1.Оқушылар өздері білетін жаңылтпаштарын бір – біріне айта отырып қайталауы тиіс. 2. Сұрақтар арқылы білімдерін тексеру.
  • Жаңылтпаш дегеніміз не?
  • Жаңылтпаш қалай пайда болған?
  • Жаңылтпаш болатын заттар нелер?
  • Жаңылтпашты қалай құрастыруға болады?


VІІ. Жаңа сабақты бекіту: 1.Тақтамен жұмыс. «Кім шапшаң?» Тақтаға бірнеше жаңылтпаштар жазамын . Олардағы қайталаулар туралы түсінік береді. Шалғы саптап, шөп шап. Шөп шапсаң , көп шап, Көк шапсаң , шапшаң шап . Шапсаң шапшаң, шаршап жат. VІІІ.Сабақты қорыту:



Бағалау Үй тапсырмасын беру:1. Жаңылтпаштар жаттау. 2.Жаңылтпаштар құру.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ