“Жануарлар әлеміне саяхат” Балабақша ортаңғы топ Ашық ұйыдастырылған оқу қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Жануарлар әлеміне саяхат” Балабақша ортаңғы топ Ашық ұйыдастырылған оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға жануарлар туралы түсінің қалыптастыру.Үй және дала жануарларын ажырата білуге үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: “Жануарлар әлеміне саяхат”

Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі:Жаратылыстану
Мақсаты:Балаларды жануарлады дұрыс атауға жаттықтыру,олардың тіршілік ететін ортасы туралы түсніктерін қалыптастыру.Үй жануарларымен дала жануарларын ажырата білуге үйретіп,ой өрісін, зейінін дамыту, табиғат туралы түсініктерін кеңейту..
Әдістері: Түсіндіру, ойын, сұрақ - жауап, кейіптендіру
Көрнекілігі
● Жануарлардың жеке топтама суреттері.
● Жануарлар киімі
Мотивация – қозғаушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Сәлемдесу.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Барша жанды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
“Біз аңдарды жақсы көреміз”
(жылулық шеңбері)
Қоян қорқақ - сәбізді жақсы көреді,
Түлкі қу - терісі оның әдемі
Аю аңқау - балды жақсы көреді.
Қасқыр батыр әрі залым келеді.
Тиін жаңғақты шағып жейді.
Бұлардың бәріде бізге тимейді.

Балалардың іс - әрекеті
Балалар бір - бірімен сәлемдесіп, амандасу рәсімін жасайды.
Балалар “Біз аңдарды жақсы көреміз” деп хормен және өз қалаулары бойынша жануарлардың ерекшеліктерін айтады
Ізденуші - ұйымдастырушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Үнтаспадан жануарлар туралы түсінік беру. (көрнекілеу арқылы түсінік беру)

Жануарлар тірі табиғаттың негізгі бөлігі. Жануарлар екіге бөлінеді: Үй жануарлары және жабайы жануарлар. Жануарлардың табиғаттағы тіршілігі ерекше әрі қызықты. Олардың адам үшін пайдасы да өте зор. Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық, тауық адамның үйінің маңайында тіршілік етеді. Сол үшін үй жануарлары деп аталады.

Жабайы аңдар - табиғи жағдайда өз бетімен тамақ тауып, тіршілік ететін жануарлар. Жабайы жануарлардың түрлері өте көп. (көрнекілік арқылы түсіндіру)
Балалардың іс - әрекеті
Балалар үнтаспадан жануарлар түрлерімен танысады.

Жануарлардың үй жануарлары және жабайы жануарлар болып екіге бөлінетінін (оларға қандай жануарлар жатқызылатынын ) меңгереді.

Жануарлар табиғаттың бір бөлігі екенін білді.
- Балалар, енді ЭО - тан "Жануарлар әлемі" туралы тыңдап көрейік.
- “Балаларын ата?”
- Мақсаты: Үй және жабайы аңдарды бір - бірінен ажыратуға үйрету;
- Шарты:
- Допты лақтыру арқылы жануарлардың баласының атын атаймыз.
- Қоян -
- Қасқыр -
- Аю -
- Жылқы -
- Сиыр,
- Қой -

Балалар допты бір - біріне лақтыру арқылы жануарлардың балаларын атайды.
Қоянның баласы - көжек,
Қасқырдың баласы - бөлтірік,
Аюдың баласы - қонжық
Жылқының баласы - құлын
Сиырдың баласы - бұзау
Қойдың баласы - қозы

Жануарларды атап, дыбыстарын бір - бірінен ажыратуға үйрету.
- Балалар, қоян, кірпі, тиын, қасқыр, аю қайда мекендейді?
- Жабайы жануарлардың үй жануарларынан қандай айырмашылығы бар?
Аңдар бір - біріне ұқсайды ма?
Қасқыр қайда?
Аю қайда?
Түлкі қайда?
Қоян қайда?
- Балалар аю қалай дыбыстайды?
(қимылмен жүрісін салып, көрсетейікші?)

Жабайы жануарлар орманда мекендейтінін балалар меңгереді.
Электронды ойыннан жануарларды тауып, қимылын, дыбысын салып көрсетеді.

Сергіту сәті:
Ормандағы аю, қонжық, ұялардан бал іздеді.
Мойындарын оңға бұрды, мойындарын солға бұрды,
Орман ішін аралады, ағаштарды шайқап көрді.
Оңға бір, солға бір, ағаштарды байқап көрді.
Аяқтарын көтеріп ап, қуанғаннан билей берді.
Оңға бір, солға бір, қуанғаннан билей берді

Сергіту жаттығуын орындайды.
Аю, қонжық қимылын салып, ұялардан бал іздейді.
Мойындарын оңға, солға бұрады.
Орман ішін аралап, ағаштарды шайқайды.
Аяқтарын көтеріп, қуанғаннан билейді.

«Жануарлар әлемінде»
(табиғи материалдармен жұмыс)
Мақсаты: қол еңбегін дамыту.
Шарты:
• Әр топқа тапсырмаларды бөліп беру;
• Қажет заттармен таныстыру;
• Электронды ойыннан үлгі көрсету;
• Тапсырманы орындауға уақыт беру;
Қажет заттар: ақ қағазға салынған жанарлар суреті, мақта, түйенің түбіті, желім.
І - топ Қоян
ІІ - топ Түйе

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындау үшін, қажетті заттармен танысады, электронды ойыннан үлгіні көріп алады, кейін тапсырмаларын орындауға кіріседі
Рефлексивті - коррекциялаушы
Қортындылау.

Балалар бүгін жануарлар туралы не білгенімізді электронды оқулық арқылы тексеріп көрейікші?

1 Үй жануарларын тауып көрсетіп, дыбысталуын салып көрсетейікші?

2. Жабайы жануарларды топтастырып көрсетіп, дыбысталуын салып көрейік?

Бағалау.
- Жарайсыңдар балалар! Бүгін сендер үй жануарлар мен жабайы жануарларды жақсы ажырата білетіндеріңді көрсете білдіңдер.
Балалардың еңбегін бағалау, мадақтау.
(жануарлардың түрлі - түсті суреттері таратылды )

Балалар электронды оқулықтағы жануарлардың суреттері арқылы жабайы жануарларды тауып, оқулық тетіктерін басып, дыбысталуын қайталайды.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2018
3398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі