Материалдар / "Жануарлар және тіршілік" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жануарлар және тіршілік" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5. Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
3659
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы

Жануарлар және тіршілік

Мұғалім аты-жөні:

Акипова Сания Казезтаевна

Күні:

Сыныбы

5 «Ә»

Осы мақсатқа қол жеткізетін оқу мақсаттары

5. Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

ӘТН3.Антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Күтілетін нәтиже

Жануарлардың тіршілігі жайында ақпарат береді, жануарлардың мінез-құлықтарын сипаттайды, сыныптастарымен пікір алмасады.

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгерту сабағы

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Қажетті құрал-жабдықтар

Интерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар әлемі» циклінен деректі фильмі, А4 парағы, қайшы, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, маркер, кесте, желім қағаздар

Оқыту әдістері

Түсіндіру, сұрақ-жауап, талдау, «Шаттық шеңбері» тренингі, эссе, «Жеке әңгіме» техникасы, «Жағымды сөздер» тәсілі

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, интернет желісі

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

  1. «Шаттық шеңбері»

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге тілейтін тілектерін айту керек


  1. «Шапалақ» атты тренингі

Мақсаты: оқушылардың дәл қазіргі көңіл-күйлері қандай екенін анықтап алу.

-Бүгінгі сабағымызды бастау үшін, бір-бірімізбен көңіл-күйімізді көтеру үшін шапалақтап жіберейік. Жақсы, біраз серігіп алдық енді сабағымызды бастайық.

Оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге тілейтін тілектерін айтады.



Оқушылар бір-біріне шапалақ ұрып, жаңа сабақты бастауға кіріседі

Өткен сабақты тексеру

Үй тапсырмасын тексеру.

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтап алу.

Сөздің тура мағынасы деген не?

Сөздің ауыспалы мағынасы қалай жасалады? Мысал келтір.

Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жұмыстарын тексереді.


І. Қызығушылықты ояту.

Оқушылардың жаңа сабаққа деен қызығушылығын ояту барысында «Жануарлар әлемі» туралы деректі фильм көрсетіледі.








О й шақыру сұрақтары:

  • Төрт түлік туралы не білдік?

  • Жануарларының біз білмейтін қандай қасиеттері бар екен?

Деректі фильм көрсетіліп, сұрақтарға жауап беріледі.

ІІ. Мағынаны тану.

Білу. Түсіну.

А/. Тыңдалым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындайды.

Тыңдалым. Интернеттен «Жануарлар әлемі» деген видеохостингке кіреді, айтылған ақпараттарды есте сақтайды.

Ә/. Айтылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды.

Сұрақтарға жауапбереді.

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беру, синоним, антонимдерді табу.

2. Тілдік бағдар.Талдау және қолдану.

  1. Синонимдер мен антонимдер туралы түсінік

Синоним мен антонимді меңгереді.

Сергіту сәті.

«Жануарлар тіршілігі» тақырыбында қысқаша жарнама жасатады.

Оқушылар берілген а4 парағына жануарлар тіршілігі бойынша жарнама жасайды

Ә/. Жазылым 5-тапсырма

Берілген сөздердің антонимдері мен синонимдерін тапқызады.

Сөздерді тауып, синоним мен антонимдерін табады.

ІІІ. Бағалау.

Қалыптастырушы бағалау. «Жағымды сөз» техникасы бойынша бағаланады.

«Жағымды сөз» техникасы бойынша бағаланады.

ІҮ.Үйге тапсырма

3-тапсырманы орындау.



Кері байланыс

«Екі жұлдыз , бір тілек»

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, гүл себетіне жапсырады.

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!