Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлар қалай көбейеді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Жаратлысытану САБАҚ: Жануарлар қалай көбейеді? |
Мектеп:Ы.Алтынсарин ном |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Култаева Ж
|
|||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру; 2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,биология. |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
Басталуы 5 минут |
Оқушыларды түгендеу,сабаққа дайындығын тексеру Оқушылармен сәлемдесу,келген қонақтармен сәлемдесу Табиғат – біздің анамыз. Табиғатқа баламыз, Иіліп сәлем береміз Біз әдепті баламыз. Топқа бөлу Оқушылар үй жануарларын, жабайы жануарларды, балықтардың, құстардың суреттерін таңдау арқылы топтарға бөлінеді. 1-топ - «үй жануарлары» 2-топ - «жабайы жануарлар» 3-топ - «балықтар» 4-топ - «құстар» Әр топтан бір оқушы өз топтары туралы ой білдіру. Неліктен сол суретті тандағанын. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Жарайсыңдар,күз мезгілінде табиғатта қандай ерекшеліктер болады? -Өте дұрыс айтасыңдар балалар.Байқадыңдар ма балалар біздің сынып ішіне де жапырақтар төгіліп, сары алтындай түске еніпті.Ендеше,осы жапырақтарды теріп алып,шеңбер бойына тұрайық. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңбері: «Тәтті тілек» оқушылар шеңбер бойында тұрып,қолдарындағы Жапырақты жанындағы оқушыға тілек айта отырып ұсынады. Орындарына жайғастыру |
Түрлі-түсті жапырақтар Инт. тақта. Табиғаттың суреті. Түйе, сиыр, жылқы, қой. Аю, қасқыр, түлкі, тиін, кірпі. Тауық, қаз, үйрек, бөдене, аққу. Бекіре, шортан,сазан, жайын, көксерке, қарагөз |
||||
Ортасы 20 минут |
Өткен тақырыпқа шолу Тыңдалым және айтылым «Миналанған алаң» ойыны Әр топтан оқушы шығып ,көзі байланып миналанған алаңнан жүріп өтеді.Егер мина басып кетсе сол сұраққа жауап береді.Топ оқушылары оқушының алаңнан өтуіне нұсқаулық береді. Сұрақтар:
Жарайсыңдар,балалар!Барлығымызда жануарлар топтары туралы жақсы меңгеріппіз.Ендеше, «Салют » атайық Жаңа сабақты ашу -Балалар,біз жануарлардың сан алуан түрлері бар екенін білдік.Ал,осы жануарлар қалай көбейеді деп ойлайсыңдар? Жақсы,ендеше бүгінгі сабақта жануарлардың көбею жолдарымен таныс болады екенбіз. Сабақтың мақсаты: 2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру; 2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру «Әлемді шарлау » әдісі Әр топқа мемлекет атауын беру .Топ ішінен спикер сайлау.Сол оқушы келесі топқа барып түсіндіріп береді. -Жарайсыңдар,өте жақсы.Ал,енді балалар қай мемлекеттің басшысы өте жақсы түсіндірді деп ойлайсыңдар.Сол топқа жасыл түсті стикерді апарып береміз.Егерде жақсы түсіндірсе,сары түсті стикерді береміз. Дескриптор: -Суреттері жануарларды сыртқы белгісін сипаттайды; -Жануарлардың барлығы бірдей болса не болатынын айтады; -Жануарлардың көбеюін болжайды. Қолдану Топтық жұмыстар Ұяда сиқырлы жұмыртқалар бар содан бір-бір жұмыртқа таңдап алайық. Тапсырмалары: 1-топ: үй жануарларының төлдерін сәйкестендір және адамға пайдасы қандай? 2-топ: жабайы жануарларды ата және балаларын қалай атайды, оларды неге қорғаймыз? 3-топ: балықтардың ішінде бағалы балықтар бар ма, олар неге көп уылдырық шашады? 4-топ: құстар калай көбейеді? Оқушылар суреттермен жұмыс жасап, постер құрастырып, әр топ өз жұмыстарын қорғайды. Топтар бір-бірінің жауаптарын бағалайды, өздеріне ұнаған топты: Жануарлар тобы құртпен, жабайы жануарлар жаңғақпен, балықтар уылдырықпен, құстар жұмыртқамен бағалайды. Дескриптор: -Үй жануарларының төлдерін сәйкестендіріп, адамға пайдасын айта алады; -Жабайы жануарларды балаларын атайды, неге қорғайтынымызды айта алады; -Бағалы балықтарды ажыратып, олардың неге көп уылдырық шашатынын айта алады; -құстардың қалай көбейетінін айтады. |
«Миналанған алаң» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Салют» әдісі Оқушылар қол шапалақтайды «Әлемді шарлау» |
||||
Сергіту сәті |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
«Қыдырып қайтайық!» биі |
||||
Аяқталуы 15минут Кері байланыс |
Жеке жұмыс, жұмыс дәптері Оқылым жазылым Оқушылар берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды
Дескриптор: -жұмыртқа салатын жануарларды анықтайды, жазады -уылдырық салатын жауарларды атайды, жазады -баласын тірі туатын жануарларды жазады Синтез Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан алдарында А3 бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
Дескриптор: -жануарлардың көбею жолдарын біледі; -жұмыртқа салатынын, уылдырық шашатынын ажырата алады; -балаларын тірі туатын жануарларды анықтай алады. Әр топ бір-бірінің жасаған жұмыстарын бағалайды
Қорытындылау «Желпуіш »әдісі Сабақ бойынша түсінгендерін сұрақ-жауап арқылы тексереді Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы көрсету Ұнады,ұнамады |
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды А3,кеспе суреттер смайликтер Жұмыс дәптері А4 смайлик |
||||
Үйге тапсырма: Мазмұндау.
|
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |