Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану
|
Пән: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: Сынып: 1 |
Мектеп: «Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейі»КММ Мұғалімнің аты-жөні: Абикаева Ж.Г. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жануарлардың қандай түрлері болады? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу дағдысының деңгейі |
Білу,түсіну және қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: жабайы және үй жануарларын білу,ажырату; Оқушылардың басым бөлігі: жануарларды түрлеріне қарай топтау,төлдерін білу; Кейбір оқушылар:жабайы және үй жануарларын салыстыру, күту қажеттіліктерін анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерилері |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:сабақ барысында жеке,топтық,ұжымдық жұмыстар жүргізеді. Негізгі сөздер мен тіркестер: Жабайы жануарлар,үй жануарлары,төл. Сыныпта диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: Жануарлар нешеге бөлінеді? Сіз неліктен ....екенін айта аласыз ба? Ит пен қасқыр бірі-біріне ұқсас екенін айта аласың ба? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жануарларды аялай білуге,қамқорлыққа,мейірімділікке баулу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану,көркем еңбек |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
-интерактивті тақта, бейнебаян; -сайд,қима суреттер,үлестірмелі парақшалар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Жануарлар-тірі ағзалар.Жануарлар жайлы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
2 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Жылы –жылы жүзбенен, Маңдайыңнан сипайын. Жылы-жылы жүзбенен, Жүрегімді сыйлайын. Ыстық алақаныммен, Қолыңды бер қысайын. Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын. Іс қимыл арқылы бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіру. Ширату жаттығуы «Орманға саяхат» жасау ойыны арқылы орман арасынан жануарлардың суреттерін тауып алу -Орманды аралау ұнады ма? -Орманда нелер болады? -Өздерің атап өткен жануарлар мен өсімдіктердің бір-бірімен қандай байланысы бар? Кері байланыс: «Ойымды жалға»
Жақсы балалар сіздер өткен тақырыпты естеріңізге жақсы сақтапсыздар. Енді қолымыздағы суреттерге назар аударайық. «Миға шабуыл» әдісіарқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып алу
Ендеше бүгін біз жабайы жануарлар мен үй жануарларын ажыратуды үйренеміз. Топқа бөлу:«Сиқырлы сандықша» Сандықша ішендегіорман мен үйдің суреті бойынша топқа бөлу. 1 топ: Жабайы жануарлар 2 топ: Үй жануарлары |
Орман, суреттер Сандықша, суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
2 мин 2 мин |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
5 мин 5 мин 4 мин 3 мин |
1 тапсырма: «Ой жалғау» әдісі. Оқулықпен жұмыс. 1 топ: Жануарлар дүниесі. Оқулықтағы суреттерді деректі материалдардан,энциклопедиядан қарау,сұрақтарға жауап беру.
2 топ: Жабайы және үй жануарлары
Суреттегі екі жануарды салыстыр,бос орындарға жануар аттарын жазып шық.
|
Оқулық, журналдар,энциклопедия
Суреттер, үлестірмелі материалдар
|
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Дескриптор
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жабайы және үй жануарларын біледі
|
1.Жануарларды дерек көздерінен тауып,сұрақтарға жауап бере алады. 2.Суреттерді салыстырып, айырмашылықтарын таба алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Дерекөздер арқылы саралау: Төменгі деңгей: Дерек көздердерінен жануарлардың суретін таба алады; Ортаңғы деңгей:Жануарларды дерек көздерінен тауып,сұраққа жауап бере алады; Жоғарғы деңгей:Жануарлардың түрлерін салыстырып, айырмашылықтарын таба алады. «Көңілді смайликтер» арқылы топпен бағалау 2 тапсырма «Ашық микрафон» әдісі 1 топ: Мал қалай дыбыстайды? 2 топ оқушылары жануарлардың аттарын атайды. 1 топ оқушылары сол жануардың дыбысын дыбыстап көрсету 2 топ: Төлін тап? 1 топ оқушылары жануарардың аттарын атайды. 2 топ оқушылары сол жануарлардың төлдерін атап шығады. Жануарлардың дыбысталуы мен төлдерін видеожазбалардан көрсету. Сергіту сәті: «Қаражорға» әніне қойылған би билету.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Дескриптор
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жабайы және үй жануарларының тіршілігі туралы біледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
«Шаршылар» арқылы өзін өзі бағалау. 3 тапсырма. Жазылым 1 топ: Өз бетінше тіршілік ететін жануарлар:------------------ Адамдар қамқорлық жасайтын жануарлар:-------------
2 топ:Жануарлар тобын атау, бос орынға сол топқа жататын жануардың суретін салу.
« Түсініксіз тармақ» арқылы бағалау. Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс Оқушыларға арналған жұмыс дәптерінің 12,13-жұмыс парағын орындату. Кері байланыс.Жұптық жұмыс «Бір минуттық әңгіме» тәсілі Оқушылар жасаған жұмыстарын түзету мақсатында жұптық әңгіме жүргізеді.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Дескриптор
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жабайы және үй жануарларын топтайды, сипаттайды,күту қажеттіліктерін анықтайды. |
1.Жануарлардың күту қажеттіліктерін ажыратады 2.Жабайы және үй жануарларын топтайды 3.Жабайы және үй жануарларының суретін салады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар арқылы саралу: Төменгі деңгей: Өз бетінше ,адам көмегімен тіршілік ететін жануарларды айыра алады; Ортаңғы деңгей:Жануарлар түрлерін топтайды,суретін салады; Жоғарғы деңгей: Жануарларды салыстыра отырып,күту қажеттіліктерін ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
6 мин
|
Рефлексия «Жетістік баспалдағы»
Өте жақсы түсіндімтттүсіндім.Мен үшін
Мен үшін қызықты болды болдболдым
Көмек қажет болды
|
суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жосапарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||
|
1.Топтық,жұптық жұмыстар. Оқушылардың бірін-бірі білуі,басқаларды тыңдап,диологқа қатыса отырып бүгінгі өткен тақырыпты өмірмен байланыстыра отырып ,өз ойларын анық жеткізе алады. |
Бағалау критерилеріне құрылған дескрипторлар арқылы бағалау
|
-мектептегі қауіпсіздік ережелерін сақтау; -оқу құралдарын дұрыс қолдану.
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлар қалай қыстайды
Жануарлар қалай қыстайды
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану
|
Пән: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: Сынып: 1 |
Мектеп: «Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейі»КММ Мұғалімнің аты-жөні: Абикаева Ж.Г. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жануарлардың қандай түрлері болады? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу дағдысының деңгейі |
Білу,түсіну және қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: жабайы және үй жануарларын білу,ажырату; Оқушылардың басым бөлігі: жануарларды түрлеріне қарай топтау,төлдерін білу; Кейбір оқушылар:жабайы және үй жануарларын салыстыру, күту қажеттіліктерін анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерилері |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:сабақ барысында жеке,топтық,ұжымдық жұмыстар жүргізеді. Негізгі сөздер мен тіркестер: Жабайы жануарлар,үй жануарлары,төл. Сыныпта диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: Жануарлар нешеге бөлінеді? Сіз неліктен ....екенін айта аласыз ба? Ит пен қасқыр бірі-біріне ұқсас екенін айта аласың ба? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жануарларды аялай білуге,қамқорлыққа,мейірімділікке баулу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану,көркем еңбек |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
-интерактивті тақта, бейнебаян; -сайд,қима суреттер,үлестірмелі парақшалар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Жануарлар-тірі ағзалар.Жануарлар жайлы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
2 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Жылы –жылы жүзбенен, Маңдайыңнан сипайын. Жылы-жылы жүзбенен, Жүрегімді сыйлайын. Ыстық алақаныммен, Қолыңды бер қысайын. Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын. Іс қимыл арқылы бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіру. Ширату жаттығуы «Орманға саяхат» жасау ойыны арқылы орман арасынан жануарлардың суреттерін тауып алу -Орманды аралау ұнады ма? -Орманда нелер болады? -Өздерің атап өткен жануарлар мен өсімдіктердің бір-бірімен қандай байланысы бар? Кері байланыс: «Ойымды жалға»
Жақсы балалар сіздер өткен тақырыпты естеріңізге жақсы сақтапсыздар. Енді қолымыздағы суреттерге назар аударайық. «Миға шабуыл» әдісіарқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып алу
Ендеше бүгін біз жабайы жануарлар мен үй жануарларын ажыратуды үйренеміз. Топқа бөлу:«Сиқырлы сандықша» Сандықша ішендегіорман мен үйдің суреті бойынша топқа бөлу. 1 топ: Жабайы жануарлар 2 топ: Үй жануарлары |
Орман, суреттер Сандықша, суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
2 мин 2 мин |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
5 мин 5 мин 4 мин 3 мин |
1 тапсырма: «Ой жалғау» әдісі. Оқулықпен жұмыс. 1 топ: Жануарлар дүниесі. Оқулықтағы суреттерді деректі материалдардан,энциклопедиядан қарау,сұрақтарға жауап беру.
2 топ: Жабайы және үй жануарлары
Суреттегі екі жануарды салыстыр,бос орындарға жануар аттарын жазып шық.
|
Оқулық, журналдар,энциклопедия
Суреттер, үлестірмелі материалдар
|
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Дескриптор
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жабайы және үй жануарларын біледі
|
1.Жануарларды дерек көздерінен тауып,сұрақтарға жауап бере алады. 2.Суреттерді салыстырып, айырмашылықтарын таба алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Дерекөздер арқылы саралау: Төменгі деңгей: Дерек көздердерінен жануарлардың суретін таба алады; Ортаңғы деңгей:Жануарларды дерек көздерінен тауып,сұраққа жауап бере алады; Жоғарғы деңгей:Жануарлардың түрлерін салыстырып, айырмашылықтарын таба алады. «Көңілді смайликтер» арқылы топпен бағалау 2 тапсырма «Ашық микрафон» әдісі 1 топ: Мал қалай дыбыстайды? 2 топ оқушылары жануарлардың аттарын атайды. 1 топ оқушылары сол жануардың дыбысын дыбыстап көрсету 2 топ: Төлін тап? 1 топ оқушылары жануарардың аттарын атайды. 2 топ оқушылары сол жануарлардың төлдерін атап шығады. Жануарлардың дыбысталуы мен төлдерін видеожазбалардан көрсету. Сергіту сәті: «Қаражорға» әніне қойылған би билету.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Дескриптор
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жабайы және үй жануарларының тіршілігі туралы біледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
«Шаршылар» арқылы өзін өзі бағалау. 3 тапсырма. Жазылым 1 топ: Өз бетінше тіршілік ететін жануарлар:------------------ Адамдар қамқорлық жасайтын жануарлар:-------------
2 топ:Жануарлар тобын атау, бос орынға сол топқа жататын жануардың суретін салу.
« Түсініксіз тармақ» арқылы бағалау. Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс Оқушыларға арналған жұмыс дәптерінің 12,13-жұмыс парағын орындату. Кері байланыс.Жұптық жұмыс «Бір минуттық әңгіме» тәсілі Оқушылар жасаған жұмыстарын түзету мақсатында жұптық әңгіме жүргізеді.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Дескриптор
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жабайы және үй жануарларын топтайды, сипаттайды,күту қажеттіліктерін анықтайды. |
1.Жануарлардың күту қажеттіліктерін ажыратады 2.Жабайы және үй жануарларын топтайды 3.Жабайы және үй жануарларының суретін салады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар арқылы саралу: Төменгі деңгей: Өз бетінше ,адам көмегімен тіршілік ететін жануарларды айыра алады; Ортаңғы деңгей:Жануарлар түрлерін топтайды,суретін салады; Жоғарғы деңгей: Жануарларды салыстыра отырып,күту қажеттіліктерін ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
6 мин
|
Рефлексия «Жетістік баспалдағы»
Өте жақсы түсіндімтттүсіндім.Мен үшін
Мен үшін қызықты болды болдболдым
Көмек қажет болды
|
суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жосапарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||
|
1.Топтық,жұптық жұмыстар. Оқушылардың бірін-бірі білуі,басқаларды тыңдап,диологқа қатыса отырып бүгінгі өткен тақырыпты өмірмен байланыстыра отырып ,өз ойларын анық жеткізе алады. |
Бағалау критерилеріне құрылған дескрипторлар арқылы бағалау
|
-мектептегі қауіпсіздік ережелерін сақтау; -оқу құралдарын дұрыс қолдану.
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















