Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ)
Психологиялық ахуал тудыру. «Жүректен
жүрекке»
Тренингі арқылы оқушылар бір-біріне жылы лебіз,тілектерін
білдіреді.
«QazMath» платформасы арқылы «Кездейсоқ серігім» әдісі
арқылы топқа бөлінеді
|
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
Оқушылар платформа бөлген топтар арқылы 4 топқа
бөлінеді
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін
көтереді,
бауырмалдығын
оятады.
|
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың ортасы
10
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру.
«WORDWALL» мобильді платформасы
арқылы «Кездейсоқ
дөңгелек» әдісі арқылы сұрақтарға
жауап береді.
-
Онтогенез дегеніміз
не?
-
Онтогенез үдерісі неше кезеңге
бөлінеді?
-
Туғаннан кейінгі даму кезеңі
қалай аталады?
-
Эмбриогенез кезеңінде қандай
ағзалардың дамуы жүреді?
-
Эмбриогенез сатыларын
ата
-
Мөлшері бойынша зигота сияқты
жасушалар түзілетін саты
-
Ми мен жұлын пайда болатын
эмбриогенез сатысы
-
Органогенез қандай
үдеріс?
-
Ұрықтанған жұмыртқа
жасушасы
Кері байланыс. Қолпаштау,
мадақтау.
|
Оқушылар интерактивті тақтадағы сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау парағына әр дұрыс жауапқа 2 балл
қойылады.
Дескриптор:
-Сұраққа дұрыс жауап
бере алады- 2б
|
«WORDWALL» мобильді платформасы,
телефон
|
15
мин
|
«STEM» әдісі арқылы берілген тапсырманы
орындаңыз!
S- «Жануарлардағы
онтогенез типтері» тақырыбында постер
қорғаңыз!
T- Popplet платформасы
арқылы шала және толық түрленіп даму жүйесін
жазыңыз
E- Берілген карточкалар
арқылы ағзаның толық түрленіп дамуына
жіктеңіз
M – Биологиялық графиктік
тест құрыңыз
|
S- «Жануарлардағы
онтогенез типтері» тақырыбында постер
қорғайды
T- Popplet платформасы
арқылы шала және толық түрленіп даму жүйесін
жазады
E- Берілген карточкалар
арқылы ағзаның толық түрленіп дамуына
жіктейді
M
– Биологиялық графиктік тест
құрады
|
Дескриптор:
S
- Тыңдалым ресурсын
жақсы түсіне алады - 2б
- Тапсырма берілгеніне
сай орындай алады-2б
- Өз ойын толық жеткізе
алады -2б
Дескриптор:
Т
- Тыңдалым ресурсын
жақсы түсіне алады-2б
- Тапсырма берілгеніне
сай орындай алады-2б
-Сәйкестендіре алады-2б
Дескриптор: Е
- Тыңдалым ресурсын
жақсы түсіне алады-2б
- Тапсырма берілгеніне
сай орындай алады-2б
-Макетін жасай алады-2б
Дескриптор:М
- Тыңдалым ресурсын
жақсы түсіне алады-2б
- Тапсырма берілгеніне
сай орындай алады-2б
- Графиктік тестті
орындай алады-2б
|
Popplet
Қайшы,картон, трубочкалар
Карточка
А3 қағаз
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі
арқылы
бүгінгі сабақты қортындылайды
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы: Тақырыпты
оқу.
|
«Мен бүгін үйрендім.....»
«Маған қиындық тудырды....»
«Мен білігм келеді.....»
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерімен бөліседі
|
|
|