Сабақ
кезеңі/ Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
10
мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
«Қан
құю» әдісін пайдаланып, оқушылар
бір- біріне сәттілік тілеу арқылы психологиялық ахуал
туғызады.
|
Ұстазымен
амандасады,
Оқушылар отырған қатарлары
бойынша қан тобына бөлінеді, қан құю сызбасы бойынша бір-біріне
сәттілік тілейді.
|
Сабаққа белсенділігі артады,
бір-бірінің көңіл күйін
көтереді.
|


|
Білу
|
Биологиялық сан
диктант
1.Адамда қанша литр
қан болады? -5л
2.Қан тобы нешеу?
-4
3.Қан плазмасында
қанша пайыз су бар? 90%
4.Эритроцит неше күн тіршілік
етеді? 120
5. АВ деп
белгіленетін нешінші қан тобы?
-4
6.Қан жасушаларының
түрі нешеу? -3
«Сурет не
дейді?» әдісі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашады.
|
Әр оқушы өз оймен
бөліседі. «Білу» айдарында таныс суретті
сөйлетеді. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Жаңа сабақтың тақырыбын
ашады, мақсатын
болжайды.
|
Сыни
ойлануды дамыту,
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
|
презентация
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.
1. Қан түсі
қандай?
2.Қан қызметі
не?
3. Қан айналым мүшелерін
атаңдар.
|
Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, сұраққа жауап
береді
|
Мақсаты: Жылдам әрі, сыни ойлануды
дамыту.
|
презентация
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ажырату
32
мин
Қолдану
|
1.Суреттерге назар
аударыңыз.

-
ағзалардың қан айналым жүйесі
мүшелерін атау
|
•
Жануарлардың қан
айналым жүйесін анықтайды
Әр оқушы өз
ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір
алмасады
|
Ауызша
мадақтау
|
Презентация,оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Талдау
|
2.Суреттерге назар
аударыңыз.
- Қан тамырлар
тобы

-Қан тамырларының
қабаттары

-Аорта деген
не?
-Жүрек
қабаттары
- Жүректің 4
бөлімі
|
Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, термин
сөздерді,керекті мәліметтерді дәптерге
жазады
|
Ауызша
мадақтау
|
Презентация, оқулықтар,
оқушының жұмыс дәптері
|
Жинақтау
|
Тапсырмалар
орындату.
Қан
тамырлары
Венн
диаграммасы – артерия мен венаның бір-
бірінен ерекшелігі. Ортасына ортақ қасиетін
жазу.
|
Бір-бірінің
пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау
критерийі бойынша
орындайды
|
Дескриптор:
-артерия қан
тамырының ерекшелігін
анықтайды
-вена қан тамырының
ерекшелігін анықтайды
-артерия мен венаның
ұқсастығын сипаттайды
|
Презентация,
дидактикалық тапсырма
дидактикалық
тапсырма
|
Мылқау
сурет

|
Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды
|
Дескриптор:
- қан тамырларын
анықтайды
|
Презентация,
|
Жүрек қабаттары мен
құрылысы

|
Бір-бірінің
пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау
критерийі бойынша
орындайды
|
Дескриптор:
- адамның жүрегінің
қабаттарын ажыратады;
- адамның жүрегінің құрылысын
анықтайды.
|
Презентация, дидактикалық
тапсырма
|

|
Бір-бірінің
пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау
критерийі бойынша
орындайды
|
Дескриптор:
жануарлардың жүрегі
мен қантамырларының өзіне тән белгілерін
анықтайды.
|
Презентация, дидактикалық
тапсырма
|
Бағалау
|
Қан тамырлар жүйесінің маңызы
неде?
|
Өз ойларын
боліседі
|
мадақтау
|
|
Сабақта болмаған оқушылар
міндетті түрде орындау
керек
|
Сандық ресурстармен жасалған
тапсырмалар
https://wordwall.net/ru/resource/57441988
https://learningapps.org/watch?v=phpk7mvs223
https://onlinetestpad.com/5bhsel7xhbdiu
|
-сілтеме арқылы
кіріп тапсырмаларды
орындайды
-жинаған баллдарын
скриншот жасап жібереді
|
Жинаған баллдары
бойынша
|
сілтемелер
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Кері
байланыс
3
мин
|
Үйге: §22, мәтін соңындағы
тапсырмалар
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
- бүгінгі сабақта
мен түсіндім...
- маған ерекше
ұнағаны...
- қызықты
болғаны...
- қиындық
тудырды...
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша
|
|