Материалдар / Жануарлардың көптүрлілігі

Жануарлардың көптүрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың көптүрлілігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2018
351
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аяшева Асия КусаиновнаКөкшетау қаласы№22 жалпы білім беретін негізгі мектебіБастауыш сынып мұғалімі





Пән: қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебімКүні: 12.10.16Сынып: 1А


Мұғалімнің аты-жөні: Аяшева Аси КусаиновнаҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыМектепке бару бағытын құрастыру
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.5.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілер қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдануРр әрпімен және дыбысымен танысу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: сөздерді буынға бөледі, сөзден сөйлем құрайды. Көптеген оқушылар: Мәтінді тұтас оқиды. Кей сөйлемдердің мағынасын түсінедіКейбір оқушылар: Мәтінді тұтас оқып, мазмұндай алады.

Бағалау критерийлері мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;- мәтінге қатысты көзқарасын айтады;- өз ойын түсіндіреді

Тілдік мақсаттар

Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Құндылықтарды дарыту



Достық қарым-қатынас
Пәнаралық байланыстарДүниетану, ғылымға кіріспе, математика
АКТ қолдану дағдыларыТақтада сызу, қарау, тыңдау
Бастапқы білім

мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)


СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы1 мин











3 мин
Таңғы шеңберОрнымыздан тұрамызҮлкен шеңбер құрамыз.Қазақ тілі ұнайдыҚара, тыңда, орындаКейін сенен сұрайды.(қимылмен көрсету)Бүгінгі күнге барлықтарыңа сәттілік тілеймін.Хормен оқуӨлеңді бірнеше рет қайталау арқылы оқушыларға қосылып хормен айтуға мүмкіндік беруМектепке келдім,Оқушы болдым.Тәртіпті баламынОқып, білім аламын-Өлең не жайлы? Мен қайда келдім? Мен кім болдым? Қандай бала боламын? Не үшін мектепке келдім?-Бүгінгі сабақ мектеп тақырыбына байланысты. Біз енді үйден мектепке дейінгі жолды суреттейміз. Бағытын құрастырамыз.

Интерактивті тақта

















слайдтар





Сабақ ортасы

6 мин

10 мин

















3 минут



2 минут



















8 минут











5 мин
1Ұ) Өлең оқу«Жетпіс пен жеті» өлеңін оқу. Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қою. Түсінгендерін әңгімелету.2. Ж) Сызба бойынша жұмыс Оқушылар үйден өздері сызып келген мектепке келу бағыты бойынша жұпта бір-біріне әңгімелеп береді, топта талқылайды. Оқушылар үйден шыққаннан бастап жүрген жолдарын (сызба, белгі, символдар арқылы, оң жақта, сол жақта кездесетін нысандарды нақтылау) жазады. Мүмкіндігінше түрлі жолдармен жүру. Сергіту сәтіКөңілді сергіту жаттығулары3. Жаңылтпаш оқу, қайталату.- Ара, ара, араларГүлдерден сорып бал алар Алысқа ұшып бара аларБал тәтті ғой балалар.
  • Жаңылтпаш не жайында? – Аралар
  • Ара сөзінде бізге таныс емес қай әріп?
  • Ендеше бүгін Р әрпімен және дыбысымен танысамыз
  • Бейнекөрініс «Рр әрпі»
  • Р дыбысының дауыссыз дыбыс екенін айту
  • Р дыбысынан басталатын және р дыбысы келетін сөздер ойлату. Буынға бөлу. Сөздің қай жерінде кездесетінін анықтау.
  • Сөздермен сөйлемдер құрастыру
  • 4.Дәптермен жұмыс1.Рр әрпін жазу2. Ара сөзін буынға бөліп жазу


    өлең









    Жолсызба парақтары





    Көңілді сергіту жаттығулары

    жаңылтпаш
    Сабақтың соңы5 минут



    Мектеп жайлы өлеңдер оқу, өлең мазмұны бойынша сұрақтар қою.Оқушыларға өз сөздерімен түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Қ)Оқушылардың жолсызбаны сызып, қарапайым жай сөйлемдерді пайдалана отырып, баяндау қабілетін бақылау арқылы бағалаймын.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    өздері сұрақ құрастыра алады, жауап бере алады

    мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;- мәтінге қатысты көзқарасын айтады;- өз ойын түсіндіредіСергіту сәті

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ