Пәні: Дүние жүзі тарихы
Сыныбы: 9- сынып
Тақырыбы:Жапония
Күтілетін нәтиже: . Бiрiншi дүниежүзiлiк соғыс кезiндегi және соғыстан кейiнгi Жапонияның iшкi және сыртқы жағдайы туралы түсiндiру. Екi дүниежүзiлiк аралығындағы Жапонияның саяси-экономикалық дамуына сипаттама берiп, елдiң билеушi топтарының жүргiзген iшкi және сыртқы саясатының озбырлық бағытын нақты фактiлермен ашып көрсетеді.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:топқа бөлу, зерттеу жұмысы, постер әдісі, Венн диаграмма
|
Уақыт |
Тақырыбы. Негізгі мақсаты |
Мұғалім іс - әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
Көрнекіліктер |
|
2 минут |
Жапония. Оқушыларды әр елдiң iшкi және сыртқы саясатына талдау жасауға, өз пiкiрiн бiлдiруге баулу. Әлемдi қырғын соғысқа килiктiргендердiң бiрi Жапония милитаристерi екенiне оқушылардың назарын аудару. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топқа бөлу І топ: ІІ топ: ІІІ топ: |
Оқу құралдарын дайындап, сабаққа ден қояды. оқушылар суреттерді бойынша топқа бөлінеді. |
Карталар — “Тынық мұхит пен Азияд. Жапония басқыншылығы”,“ІІ д.ж.соғыс”. |
|
6 минут |
Тақырыпты оқушылара бөліп беру |
Зерттеу жұмысы 1.Танака жоспары, “Жаңа экономикалық құрылым және саяси құрылым” бағдарламасы, 2.“Таққа көмектесу қауымдастығы”, 3.“Күрiш бүлiншiлiгi”, 4.“Үштiк одақ”. |
Оқушылар өздері дайындап келген тың деректері туралы жұмыстарын оқиды |
|
|
8 минут |
|
ІІ. Негізгі бөлім. Топтық жұмыс |
Көрген мәліметтері бойынша «Кім жылдам?» әдісі 1. Бiрiншi дүниежүзiлiк соғыс кезiндегi Жапонияның сыртқы саясатының басқыншылық сипатын анықтаңдар. 2. Күрiш бүлiншiлiгiнiң себебiн, оның қамтыған аумағын анықтап, қозғалысқа баға берiңдер. 2. 1889 жылы қабылданған Конституция бойынша император қандай билiкке ие болды? 3. Бџл Конституцияның сипаты қандай? |
|
|
4 минут |
|
ІІІ. Венн диаграммасы |
І топ: 1. Жапония мемлекеттiк құрылысының басқа капиталистiк елдерден қандай айырмашылығы болды? ІІтоп: . Жапония парламентiн Англия парламентiмен салыстырыңдар ІІІ топ: ХVІІІ мен ХХІ ғасырды салыстыру |
|
|
1.м |
|
Сергіту сәті |
|
|
|
10 минут |
|
VІ. Постер әдісі.1топ. Жапонияның Бiрiншi және Екiншi дүниежүзiлiк соғыстар қарсаңындағы сыртқы саясатының құсас жақтары 2.топ Жапония үкiметiнiң экспансиялық және милитаристiк саясатын түсiндiрiңдер. |
Картадан , Жапонияның Бiрiншi және Екiншi дүниежүзiлiк соғыстар қарсаңындағы сыртқы саясатындағы шекаралас елдер туралы постер жасайды |
|
|
2 ми |
|
VІІ. Кері байланыс |
Тест |
|
|
3 минут |
|
VІІІ. Рефлексия |
ХХІ ғасырдағы Жапонияның жалпы жағдайы туралы әңгәмелеу. |
|
|
2 минут |
|
VІІІ. Критериялды бағалау. Оқушылардың сөйлеуіне, топпен жұмыс, жеке жұмыс жасағанына, белсенділігіне қарай бағалау |
Бағалау. Топбасшылар өздерінің құрдастарының белсенділігіне қарай бағалайды. |
|
|
2 минут |
|
ІХ. Үйге тапсырма1. Бiрiншi дүниежүзiлiк соғыстан кейiн Жапония өнеркәсiбiнiң жоғары дамуына не себеп болды? 2. Фашистiк және милитаристiк мемлекет деп аталуы нелiктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жапония
Жапония
Пәні: Дүние жүзі тарихы
Сыныбы: 9- сынып
Тақырыбы:Жапония
Күтілетін нәтиже: . Бiрiншi дүниежүзiлiк соғыс кезiндегi және соғыстан кейiнгi Жапонияның iшкi және сыртқы жағдайы туралы түсiндiру. Екi дүниежүзiлiк аралығындағы Жапонияның саяси-экономикалық дамуына сипаттама берiп, елдiң билеушi топтарының жүргiзген iшкi және сыртқы саясатының озбырлық бағытын нақты фактiлермен ашып көрсетеді.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:топқа бөлу, зерттеу жұмысы, постер әдісі, Венн диаграмма
|
Уақыт |
Тақырыбы. Негізгі мақсаты |
Мұғалім іс - әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
Көрнекіліктер |
|
2 минут |
Жапония. Оқушыларды әр елдiң iшкi және сыртқы саясатына талдау жасауға, өз пiкiрiн бiлдiруге баулу. Әлемдi қырғын соғысқа килiктiргендердiң бiрi Жапония милитаристерi екенiне оқушылардың назарын аудару. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топқа бөлу І топ: ІІ топ: ІІІ топ: |
Оқу құралдарын дайындап, сабаққа ден қояды. оқушылар суреттерді бойынша топқа бөлінеді. |
Карталар — “Тынық мұхит пен Азияд. Жапония басқыншылығы”,“ІІ д.ж.соғыс”. |
|
6 минут |
Тақырыпты оқушылара бөліп беру |
Зерттеу жұмысы 1.Танака жоспары, “Жаңа экономикалық құрылым және саяси құрылым” бағдарламасы, 2.“Таққа көмектесу қауымдастығы”, 3.“Күрiш бүлiншiлiгi”, 4.“Үштiк одақ”. |
Оқушылар өздері дайындап келген тың деректері туралы жұмыстарын оқиды |
|
|
8 минут |
|
ІІ. Негізгі бөлім. Топтық жұмыс |
Көрген мәліметтері бойынша «Кім жылдам?» әдісі 1. Бiрiншi дүниежүзiлiк соғыс кезiндегi Жапонияның сыртқы саясатының басқыншылық сипатын анықтаңдар. 2. Күрiш бүлiншiлiгiнiң себебiн, оның қамтыған аумағын анықтап, қозғалысқа баға берiңдер. 2. 1889 жылы қабылданған Конституция бойынша император қандай билiкке ие болды? 3. Бџл Конституцияның сипаты қандай? |
|
|
4 минут |
|
ІІІ. Венн диаграммасы |
І топ: 1. Жапония мемлекеттiк құрылысының басқа капиталистiк елдерден қандай айырмашылығы болды? ІІтоп: . Жапония парламентiн Англия парламентiмен салыстырыңдар ІІІ топ: ХVІІІ мен ХХІ ғасырды салыстыру |
|
|
1.м |
|
Сергіту сәті |
|
|
|
10 минут |
|
VІ. Постер әдісі.1топ. Жапонияның Бiрiншi және Екiншi дүниежүзiлiк соғыстар қарсаңындағы сыртқы саясатының құсас жақтары 2.топ Жапония үкiметiнiң экспансиялық және милитаристiк саясатын түсiндiрiңдер. |
Картадан , Жапонияның Бiрiншi және Екiншi дүниежүзiлiк соғыстар қарсаңындағы сыртқы саясатындағы шекаралас елдер туралы постер жасайды |
|
|
2 ми |
|
VІІ. Кері байланыс |
Тест |
|
|
3 минут |
|
VІІІ. Рефлексия |
ХХІ ғасырдағы Жапонияның жалпы жағдайы туралы әңгәмелеу. |
|
|
2 минут |
|
VІІІ. Критериялды бағалау. Оқушылардың сөйлеуіне, топпен жұмыс, жеке жұмыс жасағанына, белсенділігіне қарай бағалау |
Бағалау. Топбасшылар өздерінің құрдастарының белсенділігіне қарай бағалайды. |
|
|
2 минут |
|
ІХ. Үйге тапсырма1. Бiрiншi дүниежүзiлiк соғыстан кейiн Жапония өнеркәсiбiнiң жоғары дамуына не себеп болды? 2. Фашистiк және милитаристiк мемлекет деп аталуы нелiктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз













