Материалдар / Жақсыз,жақты сөйлемдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жақсыз,жақты сөйлемдер

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа сабақ арқылы оқушылардың білімі кеңейеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1647
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уақыты:

08.12.2017жыл

Пәні:

Қазақ тілі


Сынып: 8

Сабақ тақырыбы:

Жай сөйлем туралы түсінік. Жақты сөйлем, Жақсыз сөйлем

Жалпы мақсат:

  • Жай сөйлемнің түрлері туралы түсінік бере отырып және жақты, жақсыз сөйлем туралы түсінікті тілмен оқушыларды қатыстыра отырып жан-жақты мәлімет беру оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету;.

  • Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру,сөйлеу тілін жетілдіріп, ұжымдық,деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың адамдық қасиеттерін дамыту;

  • Оқушылардың белсенді ойлау қабілеттерін жандандырып, сауатты жазу,оқу дағдыларын жетілдіру.

Сілтеме:

Қазақ тілі оқулығы.

Үлестірме материалдары; Тест тапсырмалары.

Оқу нәтижесі:

Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып,

оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау


Сабақта қолданылатын материалдар:

Оқулықпен жұмыс, тақта, стикер,маркер.

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.



Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушылар назарына «Бәріміз бірге» видеоролигін ұсынады.

Гүлдер арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

«Кім жылдам?» тапсырмасы арқылы оқушылардан үйге берілген тапсырманы сұрап шығамын. Осы тапсырмада өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау сұрақтарын беремін.

  • Сөйлемдер құрылысына қарай нешеге бөлінеді?

  • жай сөйлем дегеніміз не?

  • жақты сөйлем қалай жасалады?

  • жақсыз сөйлем қандай жолдармен жасалады?

Талдау,жинақтау,қорыту


Жаңа тақырып




Жаңа сабақты түсіндіру.

  1. Жай сөйлемдер ерекшеліктеріне қарай түрлері туралы;

  2. Бүгін тапсырмалар арқылы сабақты қорытындылау;

  3. Тест тапсырмалары;

  4. Жаттығу жұмыстары;

Жаттығумен жұмыс:

І топ. 69-жаттығу. Сөйлесуде сөйлем басында жоқ пен ия қолданғанда,өздерінен кейінгі сөздерден олар үтірмен бөлінеді. Диалогті оқып шығыңдар да,әрбір сөйлемнің жақты сөйлем екенін дәлелдеңдер.

ІІ топ. 71-жаттығу. Бастауышы айтылмай тұрған сөйлемдердің бастауышын баяндауыш арқылы тауып,жақша ішіне қойып көшіріп жазыңдар.

Жалпы топқа ортақ тапсырма

74-жаттығу. Көшіріп жазып, мәтіндегі сөйлемдердің жақты я жақсыз екендігін ажыратыңдар.

Сергіту сәті

«Қыдырып қайтайық» биі.

Оқушылар сергіп демалады.

Шығармашылық жұмыс


Жай сөйлем туралы не білесіңдер?


Shape1

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Білу, түсіну, қолдану. Әр топ- тың спикері шығып қорғайды

Үй тапсырмасын беру

  1. 72-жаттығу.

  2. Бірнеше сөйлемге синтаксистік талдау жасап келу.

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Топтардың бірін-бірі бағалауы

Рефлексия

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы қысқаша жаздыру

«Екі жұлдыз, бір тілек »

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!