Жаратылыстану "Магнит не үшін керек?" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану "Магнит не үшін керек?" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Табиғат физикасы

Мұғалімнің аты-жөні

Тоқсанбаева АК

Сынып:

Қатысушылар саны:26

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Магнит не үшін керек?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау;

2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерінкестеге түсіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: магниттерді қолдану аясын сипаттай алады.

Көптеген оқушылар: магниттік қасиеттері бар заттарды анықтай алады.

Кейбір оқушылар: қарапайым магнит пен электрлі магниттердің ерекшелігін айта алады.

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

- Суреттерде не берілген?

-Магнит деген не? Қандай құрал?

-Магнит не үшін қолданылады?

-Қандай заттардың магниттік қасиеті болады?

-Үйде қандай түрлері бар?

-Ендеше бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?

  1. Ширату жаттығуын орындайды.

  2. Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты шығарады.

«Ауызша мадақтау» әдісі







Сабақтың ортасы

12 мин














1 мин







11 мин

(Д) 1- тапсырма «Зерттеу» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Қандай магнит күштірек: үлкен магнит пе, кіші магнит пе? Зертте.

-Магнитті күнделікті өмірде тағы қандай жағдайда пайдаланар едің?

Дескриптор:

- Магниттерді салыстырады, өз пікірін айтады.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Көтергіш крандарда неге қарапайым магнит емес, электр магнит қолданылады?


Сергіту сәтінде сергіту жаттығуларын жасайды.

Ормандағы аюдың

Құлпынайы көп екен.

Теріп-теріп алайық,

Қалтамызға салайық.


(Д) 2- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Мәтінді оқып таныс.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақ қой.

Қойылған сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

- Мәтінді оқып танысады.

- Сұрақтарға жауап береді.

- Магниттерді салыстырады, өз пікірін айтады.













Жаттығу жасайды.







- Мәтінді оқып танысады.

- Сұрақтарға жауап береді.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




















ҚБ: 1-10 балдық жүйе.



Үлкен, кіші магниттер




















Оқулық

Сабақтың соңы

1 мин

Рефлексия: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.


Рефлексия жасайды.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.05.2021
2288
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі