Материалдар / Жаратылыстану: "Топа қандақ болиду?" 3-сынып

Жаратылыстану: "Топа қандақ болиду?" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып жаратылыстану пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
409
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәкшүрүлди: Садирова Г. Т.
Пән: ТәбиәтшунаслиқУзақ муддәтлик реҗә бөлүми: СәнъәтКүни: 30.01.2019Синип: 3 «В»Мәктәп: А.Розибакиев намидики №153-мәктәп гимназияМуәллимниң исим-фамилияси: Джаруллаева Диларям ХакимжановнаҚатнашқанлар сани: 27Қатнашмиғанлар сани: 0
Дәрис мавзуси: Топа қандақ болиду?
Оқуш мәхсити3.3.4.4 – топиниң тәркивигә қарап тәтқиқ қилиш;3.1.2.3 –тәҗрибини реҗиләш вә жүргүзүш;3.1.1.1 – әң муһим илмий йеңилиқлар вә уларниң адәмниң күндилик турмушиға тәсири тоғрисида сөзләш;
Дәрисниң мәхситиБарлиқ оқуғучилар: топиниң асасий тәркивини билиду


Оқуғучиларниң көпчилиги: топиниң хусусийәтлирини билиду


Бәзи оқуғучилар: тәҗрибини реҗиләйду вә жүргүзиду
Бурундин бар билими

Утуқ критериялири

Қәдрийәтләрни риваҗландурушБир-бири тиңшаш, диққәтчан болуш
Дәрисниң реҗиләнгән вақитлириРеҗиләнгән паалийәтМәнбәләр



Билиш

Оқуғучиларниң зеһнини җәлип қилиш;Оқуғучилар билән бирликтә дәристә өзини тутуш қаидилирини әскә елиш;Топ билән ишСүрәткә қарап топиниң хусусийәтлирини йезиңлар



Чүшиниш























Қоллиниш













Тәһлил қилиш





Жиғиш













Баһалаш






















Сүрәттикидәк топа түрлирини тәйярлап ал. Қолуңға лупини елип, топиниң тәркивини тәтқиқ қил. Үнүмдарлиқ топини ениқла.

Дәрислик билән ишләш(102-бәт)Сүрәтләргә қараңлар. Топиниң қандақ хусусийәткә егә екәнлигини ейтип бериңлар

Қазақстанниң тописи хәритисигә қараңлар (1-қошумчә, 162-бәт). Мәмликитимиз территориясидә қандақ топиларниң бар екәнлигини ениқлаңлар.«Фишбоун» усулидин пайдилинип, Қаазақстан тописини пайдилиниш бойичә өз идеяңларни тәклип қилиңлар.1. Топа қандақ болиду?2. Топа қандақ пәриқлиниду?3. Немә үчүн Қазақстан территориясидә һәрхил топилар бар?4. Силәр туридиған жайда қандақ топа бар?






























Дифференциация бойичә тапшурмилар:А. топиниң тәркивини билидуВ. топиниң хусусийәтлирини билидуС. топиниң айрим организмлар һаятидики ролини чүшәндүрәләйдуБаһалаш Оқуғучилар соал-жавап арқилиқ өзлирини баһалайдуСаламәтлик вә ховупсизлиқ техникисиниң сақлиниши

Дәрис бойичә рефлексияДәрис мәхситигә йәттимму? Оқуғучилар немә үгәнди? Һәмкарлиқ муһити қандақ болди? Оқуғучилар арисидики дифференциацияләш бойичә паалийәтләр утуқлуқ болдиму? Реҗиләнгән вақит даирисидә үлгәрдимму? Реҗидин қандақ хуласә чиқардим? Немишкә?



Хуласә баһаДәрисниң әң утуқлуқ пәйтлири.1:2:Дәрисни яхшилашқа тәсир қилған икки пәйт.1: 2:Новәттики дәрисни өткүзүшкә тәсирини тәккүзгән мошу дәристин синип вә айрим оқуғучилар тоғрилиқ немә билдим?





























Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!