Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 Бөлімі: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)
| Мектеп: |
| Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 3
| Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы | Жарықжәнекөлеңке |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 3.3.2.1Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
Сабақмақсаттары | Әртүрлі суретшілердің туындыларынзерттеу және олардың ерекшеліктерін түсіндіру;Графика техникасында пейзаж орындау;Арнайы пәндік терминдармен танысу және оларды жұмыстарды талдау кезінде қолдану. |
Бағалау критерийлері | Суретшілердің туындыларын берілген тақырып аясында талдайды, салыстырады:Арнайы терминадарды біледі және және сипаттау, талдау кезінде дұрыс қолданады;Графика техникасында пейзаж орындағанда тонды дұрыс көрсетеді |
Тілдікмақсаттар
| Суретшілержұмыстарындағыжарықпенкөленке ерекшеліктерінсипаттайды.Тақырып аясында қажетті пәндік терминологияны біледі, және жұмыстарды талдау және сипаттау кезінде дұрыс қолданады.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылауғаарналғансұрақтар:Суретте не көрсетілген? Суретшінысандардыңкөлемінқалайкөрсетті?Неліктенекенінайтааласыңба……сағаносытонның/көлеңкеніңфрагментіұнайдыма?…сағанберілгенәдіснемесесуретшіұнайдыма? |
Құндылықтардыдарыту | Еңбекжәнешығармашылық |
Пәнаралықбайланыстар | Жаратылыстану |
АКТ қолданудағдылары | АКТ-нысабақбарысындақолданбайды. |
Бастапқы білім | Оқушыларісжүзіндеүйренгендерінқолданады. |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
3 минут
| Карапайымқарандашпенсалынғантондықсуреттерді, графика техникасындасалынғансуретшілердіңтуындыларыныңрепродукцияларынтақтағаіліпқойыңыз.Сұрақтар:Бұлсуреттерқандайматериалдарменорындалған? Оларқалайаталады? Олардыңқандайерекшеліктері бар? Оқушыларөздерініңжауаптарынайтады.Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет. |
|
Сабақтыңортасы
5 минут
10 минут
22 минут
| Тапсырма №1ЖұмыстардыталдауОқушылардытопқабөліңізжәнетапсырманытүсіндіріңіз. Суретшілердіңжұмыстарынқараңыздар, олардыңерекшеліктерінанықтаныздар. ПрезентациядаорыссуретшісіАлексей Саврасов жұмыстарыберілген, солсуреттердіталдаңыздар: Суретшіөзжұмыстарынданенібейнеледі?Бұлжұмыстарқандайматериалдарменорындалды? Неге олайойлайсыздар?Суретшіөзжұмысынданенікөрсетті?Алдынғыжақтағыжәнеалыстағызаттарқалайбейнеленген? Оларнесіменерекшеленеді? Күнқайжағынантүсіптұр? Суретші оны қалайкөрсеткен ?Суреттегікөленкенітабыныздар. Суретшікөленкеніқалайкөрсеткен?
Оқушыларжұмыстардыалдыментоптарындаталдайды, берілгенсұрақтарғажауапіздейді. Соданкейінәр топ озойларынортағасалады. Жұмыстыжылдамдатуүшінәр топ бір–екісұраққағанажауапбереалады.
Осы түрдеоқушыларкелесісладтардаберілгенқазақстандықсуретшілерАманбаевМанатбек, Исабаев Исатайжәнет.б. жұмыстарынталдайды.Суретшілердің жұмыстарын талқылайды,
Бірілгенжұмыстардасуретшілержарық пен көленкені, жарық мол түскенжақтардыжәнекөленкеліжерлердіқалайбейнелегендігіне аса назараудартыныз.Бағалау:Бақылауарқылыоқушылардыбағалаңыз, мысалы, еңбелсендіоқушы, өзойынсауаттыжеткізгеноқушы, жұмыстарғажақсыталдаужасағаноқуыш.
Жаңа термин:Сұрақ:Суреттердіталдаукезіндеқандайсөздердіжиіқолдандыныздар?
«Тон» терминіментаныстырыңыз.Тондегенімізтүстінашықтығынемесеқаранғылығы. Мысалықабырға, сіздердіңжейделерініз, А4қағаз, партадағы мата түсіақ, алайдаолардыңреңкіәртүрліболыпкеледі. Қарапайым эксперимент жасапкөругеболады, А4 форматтағыаққағаздыалдыменжейделерінізге, оданкейінқабырғағатөсепкөрініз, ақтүстіңбірнешереңкіболатыныңбайқайсыз.Оқушылардытондаршкаласыментаныстырыңыз. Оқушылартондықшкаланықарастырады, олтуралыөзойларынайтады?Тапсырма №2Тәжірибелік жұмысҚарапайымқарандашпенпейзаждыңтондықсуретіңсалыныз. Жұмыстыбастамасбұрыноқушылардыңназарынжарықкөзіқайжақтаболады, көленкеқалайтүседісоғанаударыныз. Суреттегіеңкөленке (қараңғы) жәнееңжарықжерлердіанықтаныз. Жұмысты штрих жасаудыңәртүрлітәсілдерінқолданыпорындауғаболады (үлестірмеліматериалдардыпайдалануғаболады).
Салынғансуреттітондықшкаламенсалыстырыңыз. Суреттеқолданғантондардыталдаңыздар.
|
.
|
Сабақтың соңы | БағалауОқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайдыРефлексия:Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет?
|
|