Материалдар / Жарық және көлеңке

Жарық және көлеңке

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртүрлі суреттердің туындыларын зерттеу және олардың ерекшелігін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
608
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 Бөлімі: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)

Мектеп:


Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 3

Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыЖарықжәнекөлеңке
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)3.3.2.1Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру
Сабақмақсаттары
  • Әртүрлі суретшілердің туындыларынзерттеу және олардың ерекшеліктерін түсіндіру;
  • Графика техникасында пейзаж орындау;
  • Арнайы пәндік терминдармен танысу және оларды жұмыстарды талдау кезінде қолдану.
  • Бағалау критерийлері
  • Суретшілердің туындыларын берілген тақырып аясында талдайды, салыстырады:
  • Арнайы терминадарды біледі және және сипаттау, талдау кезінде дұрыс қолданады;
  • Графика техникасында пейзаж орындағанда тонды дұрыс көрсетеді
  • Тілдікмақсаттар

  • Суретшілержұмыстарындағыжарықпенкөленке ерекшеліктерінсипаттайды.
  • Тақырып аясында қажетті пәндік терминологияны біледі, және жұмыстарды талдау және сипаттау кезінде дұрыс қолданады.


  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылауғаарналғансұрақтар:
  • Суретте не көрсетілген?
  • Суретшінысандардыңкөлемінқалайкөрсетті?
  • Неліктенекенінайтааласыңба
  • …сағаносытонның/көлеңкеніңфрагментіұнайдыма?
  • …сағанберілгенәдіснемесесуретшіұнайдыма?
  • ҚұндылықтардыдарытуЕңбекжәнешығармашылық
    ПәнаралықбайланыстарЖаратылыстану
    АКТ қолданудағдыларыАКТ-нысабақбарысындақолданбайды.
    Бастапқы білім Оқушыларісжүзіндеүйренгендерінқолданады.
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы



    3 минут

    Карапайымқарандашпенсалынғантондықсуреттерді, графика техникасындасалынғансуретшілердіңтуындыларыныңрепродукцияларынтақтағаіліпқойыңыз.Сұрақтар:
  • Бұлсуреттерқандайматериалдарменорындалған?
  • Оларқалайаталады?
  • Олардыңқандайерекшеліктері бар?
  • Оқушыларөздерініңжауаптарынайтады.Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.


    Сабақтыңортасы



    5 минут















    10 минут























    22 минут

    Тапсырма №1ЖұмыстардыталдауОқушылардытопқабөліңізжәнетапсырманытүсіндіріңіз. Суретшілердіңжұмыстарынқараңыздар, олардыңерекшеліктерінанықтаныздар. ПрезентациядаорыссуретшісіАлексей Саврасов жұмыстарыберілген, солсуреттердіталдаңыздар:
  • Суретшіөзжұмыстарынданенібейнеледі?
  • Бұлжұмыстарқандайматериалдарменорындалды? Неге олайойлайсыздар?
  • Суретшіөзжұмысынданенікөрсетті?
  • Алдынғыжақтағыжәнеалыстағызаттарқалайбейнеленген? Оларнесіменерекшеленеді?
  • Күнқайжағынантүсіптұр? Суретші оны қалайкөрсеткен ?
  • Суреттегікөленкенітабыныздар. Суретшікөленкеніқалайкөрсеткен?


  • Оқушыларжұмыстардыалдыментоптарындаталдайды, берілгенсұрақтарғажауапіздейді. Соданкейінәр топ озойларынортағасалады. Жұмыстыжылдамдатуүшінәр топ бір–екісұраққағанажауапбереалады.

    Осы түрдеоқушыларкелесісладтардаберілгенқазақстандықсуретшілерАманбаевМанатбек, Исабаев Исатайжәнет.б. жұмыстарынталдайды.Суретшілердің жұмыстарын талқылайды,

    Бірілгенжұмыстардасуретшілержарық пен көленкені, жарық мол түскенжақтардыжәнекөленкеліжерлердіқалайбейнелегендігіне аса назараудартыныз.Бағалау:Бақылауарқылыоқушылардыбағалаңыз, мысалы, еңбелсендіоқушы, өзойынсауаттыжеткізгеноқушы, жұмыстарғажақсыталдаужасағаноқуыш.

    Жаңа термин:Сұрақ:Суреттердіталдаукезіндеқандайсөздердіжиіқолдандыныздар?

    «Тон» терминіментаныстырыңыз.Тондегенімізтүстінашықтығынемесеқаранғылығы. Мысалықабырға, сіздердіңжейделерініз, А4қағаз, партадағы мата түсіақ, алайдаолардыңреңкіәртүрліболыпкеледі. Қарапайым эксперимент жасапкөругеболады, А4 форматтағыаққағаздыалдыменжейделерінізге, оданкейінқабырғағатөсепкөрініз, ақтүстіңбірнешереңкіболатыныңбайқайсыз.Оқушылардытондаршкаласыментаныстырыңыз. Оқушылартондықшкаланықарастырады, олтуралыөзойларынайтады?Тапсырма №2Тәжірибелік жұмысҚарапайымқарандашпенпейзаждыңтондықсуретіңсалыныз. Жұмыстыбастамасбұрыноқушылардыңназарынжарықкөзіқайжақтаболады, көленкеқалайтүседісоғанаударыныз. Суреттегіеңкөленке (қараңғы) жәнееңжарықжерлердіанықтаныз. Жұмысты штрих жасаудыңәртүрлітәсілдерінқолданыпорындауғаболады (үлестірмеліматериалдардыпайдалануғаболады).

    Салынғансуреттітондықшкаламенсалыстырыңыз. Суреттеқолданғантондардыталдаңыздар.





















    .

    Сабақтың соңыБағалауОқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайдыРефлексия:Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ