Материалдар / «Жарықтың толқындық және квантық касиеттері»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жарықтың толқындық және квантық касиеттері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жарықтың толқындық және квантық касиеттері»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
397
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Жаса сен мәнгі!

Жаса сен мәнгі»

Жарық күн!

М. Мақатаев


Әлмұрат Гүлжақан Сағынайқызы


Ақынның поэзиясын дәріптеуге әр пән мұғалімі мүмкіндігінше өз үлестерін қосып отырады. Осындай дәстүрден тыс сабақтың бірі – 11 сыныпқа өткізілген «Жарықтың толқындық және квантық касиеттері» қайталау сабағы.


  1. Сабақтың тақырыбы: «Жарықтың толқындық және квантық касиеттері»

қайталау.

  1. Сабақтың мақсаты:

а. Жарықтың толқындық және квантық касиеттерін сипаттайтың фактілері

қайталау арқылы және қорытындылау.

ә. Оқшылардың алған теориялық білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету, жаңа

технологиялық әдістәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың ой-өрісін

кеңейту, есеп шығару дағдысын дамыту.

б. М. Мақатаев поэзиясын үзінділер келтіру арқылы кәсіби бағдар беру,

ұқыптылыққа, ынтымақшылыққа, ізденуге тәрбиелеу.


  1. Сабақтың типі: Білімді жинақтау, жүйелеу сабағы.

  2. Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес ( жарыс) сабақ.

  3. Сабақты өткізу әдісі: жарыс, оқытудың иновациялық технология элементтерін қолдану.

  4. Сабақтың формасы: топпен жұмыс, жекелемей жұмыс.

  5. Сабақтың көрнекілігі: құралдар, радиометр, сызбалар, карточкалар, кодоскоп, слайдттар, тест.

  6. Сабақтың барысы: а) ұйымдастыру (сабақ шартымен таныстыру)

Сабвқ жарыс түрінде өткізілетіндіктен, оқушылар 2 топқа бөлінеді.

1 топ - « Толқын» 2 топ - « Квант»


Сабақты мына ақынның бір шумақ өлеңінен бастауға болады.


Өмір дегенге

Тіршілікте, сірә жетер ме ой

Жарық сәуледен басқаның бәрі бекер ғой

Бекер ғой бәрі

Бекер ғой бәрі, бөтен ғой

Өмір дегенің бір күндік сәуле екен ғой

Тамшыдай ғана нұрына, міне қанықтым

Жаса сен мәңгі

Жаса сен мәңгі жарық күн!


Осы өлең туралы оқушылар пікірін айтады


Күн – тіршіліктің көзі жарықтың көзі, өмірдің өзі – жарық екенің қорытындылайды.


Сабақ жарыс түрінде өтетін болғандықтан, өз жарыстың шарты болады.

Сол шартты ақынның мына бір шумақ өлеңі арқылы жеткізуге болады:

Шартым осы

Осыған шыдайсың ба?

Шыдамасаң, тынасың, құлайсың да


Болсам сосын боларсың, қол бастарың.

Шыдайсың ба?

Бағыңды сынайсың ба?


Сабақты қай топ бастауын « Жұмбақ » шешеді

« Нені сандыққа тыға алмайсың?»

( Күн сәулесі)


№ 1 тапсырма : «Сырлы сандар» ойыны арқылы оқушылардың ториялық білімдері сыналады. Әр баспалдақ оқушыға сұрақ, жауап берген жағдайда оқуш. Келесі баспалдаққа көшеді.


2030

2004


2000


1976

19931

1990

1931



Ол сандар ақынның туған, қайтқан және ғасыр атағын алған жылдар.

Келесі баспалдақтағы ғасыр атағын алған жылдар,

Келесі баспалдақтағы сандар мектептің ашылған, оқушылар тарыдай болып 1- сыныпқа келген, еңді таудай болып мектепті бітіретін деп отырған жылдары көрсетіледі.

Оқушылар тындалып болған соң , бағаланады.


2 – Тапсырма

Тірек конспект


DrawObject1


DrawObject2

DrawObject8 DrawObject3 DrawObject5 DrawObject4 DrawObject6 DrawObject7









С =3*10 м/с

DrawObject9











DrawObject10

DrawObject11


DrawObject12 DrawObject13













Тапсырмаларды орындап есептер шығаруға көшеміз.


Мысалы : 1 топ - Инфрақызыл сәуле үшін фотонның энергиясын массасын,

Импульсін есептеу.

2 – топ рентген сәулесі үшін фотонның массасын , энергиясын, импульсін

Есептеу.

Денгейлеп тапсырмалар беріледі.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!