Сабақ
тақырыбы
|
Теоретикалық
мәліметтер
|
Практикум
|
Күтілетін
нәтиже
|
Жауаптылар
|
№ 1
МЖМБС, оқу
бағдарламалары. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
құру
|
Мектеп құжаттамасын ресімдеу
қағидалары. Сабақ мақсаттарын қою, оқу мазмұнын, әдістерін іріктеу.
Оқушылар қызметін ұйымдастыру формалары
|
Сынып журналын, оқушының жеке
ісін ресімдеу.
Сабақты
құрылымдау (белгілі
түрін).
Белгілі тақырып бойынша сабақ
мақсаттарын тұжырымдау
|
Оқушылардың білім меңгеру
үдерісі логикасын мұғалімнің қамтамасыз етуі:
қабылдау, ұғыну, есте
сақтау, қолдану, жалпылау,
рефлексия
|
Тәлімгерлер
|
№ 2
Сабақты
жоспарлау
|
Оқу үдерісіндегі оқушылар
қызметінің психологиялық негіздері
|
Сабаққа қатысу және
талдау
|
Дамыта, тұлғалық бағдарланған
оқыту жағдайында педагогтың даралауға дайындығын
дамыту.
Жас ерекшелігі мен тұлғалық
ерекшеліктер тұрғысынан білім беру қызметін
бағдарлау
|
Тәлімгерлер
|
№ 3
Оқушылардың үй жұмысының мәні
және білім меңгерудегі оның рөлі
|
Танымдық қызығушылықты
дамыту
|
Үй тапсырмасындағы деңгейлік
тәсіл. Сабаққа қатысу және талдау
|
Оқушылардың танымдық қызметі
мазмұнын меңгеру мен басқаруды қамтамасыз
ету.
Білім сапасын
арттыру
|
Тәлімгерлер
|
№ 4
Мұғалімнің басқарушылық
машықтары және оларды ары қарай дамыту
жолдары
|
Оқушылардың өзіндік қызметін
ұйымдастыру
|
Педагогикалық менеджмент.
Зертханалық-практикалық жұмыс
өткізу әдістемесі
|
Дамыта, тұлғалық бағдарланған
оқыту жағдайында педагогтың даралауға дайындығын
дамыту
|
Тәлімгерлер
|
№ 5
Сабақтағы қиын жағдай және
сіздің одан шығар жолыңыз
|
Оқушылардың оқу-танымдық
қызметі нәтижелерін бағалау және тіркеу
|
Педагогикалық
жағдайлар
|
Оқушылардың БМД-ын үнемі
тіркеу жүйесін ұйымдастыру және оның нәтижелерін білім беру
үдерісінің тиімділігін арттыруда барынша сәтті
қолдану
|
Тәлімгерлер
|
№ 6
Ықпалдастық – оқу және тәрбие
үдерісінде оқушыларды дамыту факторы
|
Сабақта араласу
қызметі
|
Ықпалдастық.
Педагогикалық жағдайларды
талдау
|
Уақытылы педагогикалық
шешімдер қабылдау, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруға түзетулер
енгізу
|
Тәлімгерлер
|
№ 7
Қорытындылау
|
Жас мамандар
есебі
|
Шығармашылық
есеп
|
1-ші оқу жылындағы сабақтарды
бағалау: артықшылықтары, кемшіліктері. Жас мамандарға арналған жеке
консультацияларды жоспарлау
|
Тәлімгерлер
Бастауыш әдістеме бірлестік
жетекшісі
|