«БЕКІТЕМІН»
Директор Маханов Ғ.Ж.
_________________
қолы
«_1» қыркүйек_ 2023 ж.
2023-2024 оқу жылына арналған
жұмыс тақырыбы
|
Сабақ тақырыбы |
Теоретикалық мәліметтер |
Практикум |
Күтілетін нәтиже |
Жауаптылар |
|
№ 1 МЖМБС, оқу бағдарламалары. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар құру |
Мектеп құжаттамасын ресімдеу қағидалары. Сабақ мақсаттарын қою, оқу мазмұнын, әдістерін іріктеу. Оқушылар қызметін ұйымдастыру формалары |
Сынып журналын, оқушының жеке ісін ресімдеу. Сабақты құрылымдау (белгілі түрін). Белгілі тақырып бойынша сабақ мақсаттарын тұжырымдау |
Оқушылардың білім меңгеру үдерісі логикасын мұғалімнің қамтамасыз етуі: қабылдау, ұғыну, есте сақтау, қолдану, жалпылау, рефлексия |
Тәлімгерлер |
|
№ 2 Сабақты жоспарлау |
Оқу үдерісіндегі оқушылар қызметінің психологиялық негіздері |
Сабаққа қатысу және талдау |
Дамыта, тұлғалық бағдарланған оқыту жағдайында педагогтың даралауға дайындығын дамыту. Жас ерекшелігі мен тұлғалық ерекшеліктер тұрғысынан білім беру қызметін бағдарлау |
Тәлімгерлер |
|
№ 3 Оқушылардың үй жұмысының мәні және білім меңгерудегі оның рөлі |
Танымдық қызығушылықты дамыту |
Үй тапсырмасындағы деңгейлік тәсіл. Сабаққа қатысу және талдау |
Оқушылардың танымдық қызметі мазмұнын меңгеру мен басқаруды қамтамасыз ету. Білім сапасын арттыру |
Тәлімгерлер |
|
№ 4 Мұғалімнің басқарушылық машықтары және оларды ары қарай дамыту жолдары |
Оқушылардың өзіндік қызметін ұйымдастыру |
Педагогикалық менеджмент. Зертханалық-практикалық жұмыс өткізу әдістемесі |
Дамыта, тұлғалық бағдарланған оқыту жағдайында педагогтың даралауға дайындығын дамыту |
Тәлімгерлер |
|
№ 5 Сабақтағы қиын жағдай және сіздің одан шығар жолыңыз |
Оқушылардың оқу-танымдық қызметі нәтижелерін бағалау және тіркеу |
Педагогикалық жағдайлар |
Оқушылардың БМД-ын үнемі тіркеу жүйесін ұйымдастыру және оның нәтижелерін білім беру үдерісінің тиімділігін арттыруда барынша сәтті қолдану |
Тәлімгерлер |
|
№ 6 Ықпалдастық – оқу және тәрбие үдерісінде оқушыларды дамыту факторы |
Сабақта араласу қызметі |
Ықпалдастық. Педагогикалық жағдайларды талдау |
Уақытылы педагогикалық шешімдер қабылдау, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруға түзетулер енгізу |
Тәлімгерлер |
|
№ 7 Қорытындылау |
Жас мамандар есебі |
Шығармашылық есеп |
1-ші оқу жылындағы сабақтарды бағалау: артықшылықтары, кемшіліктері. Жас мамандарға арналған жеке консультацияларды жоспарлау |
Тәлімгерлер Бастауыш әдістеме бірлестік жетекшісі |
Бастауыш әдістеме бірлестік жетекшісі________________ / ___Жунисова Г.А.__
қолы Т. А. Ә.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жас маманмен жұмыс тақырыптары
жас маманмен жұмыс тақырыптары
«БЕКІТЕМІН»
Директор Маханов Ғ.Ж.
_________________
қолы
«_1» қыркүйек_ 2023 ж.
2023-2024 оқу жылына арналған
жұмыс тақырыбы
|
Сабақ тақырыбы |
Теоретикалық мәліметтер |
Практикум |
Күтілетін нәтиже |
Жауаптылар |
|
№ 1 МЖМБС, оқу бағдарламалары. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар құру |
Мектеп құжаттамасын ресімдеу қағидалары. Сабақ мақсаттарын қою, оқу мазмұнын, әдістерін іріктеу. Оқушылар қызметін ұйымдастыру формалары |
Сынып журналын, оқушының жеке ісін ресімдеу. Сабақты құрылымдау (белгілі түрін). Белгілі тақырып бойынша сабақ мақсаттарын тұжырымдау |
Оқушылардың білім меңгеру үдерісі логикасын мұғалімнің қамтамасыз етуі: қабылдау, ұғыну, есте сақтау, қолдану, жалпылау, рефлексия |
Тәлімгерлер |
|
№ 2 Сабақты жоспарлау |
Оқу үдерісіндегі оқушылар қызметінің психологиялық негіздері |
Сабаққа қатысу және талдау |
Дамыта, тұлғалық бағдарланған оқыту жағдайында педагогтың даралауға дайындығын дамыту. Жас ерекшелігі мен тұлғалық ерекшеліктер тұрғысынан білім беру қызметін бағдарлау |
Тәлімгерлер |
|
№ 3 Оқушылардың үй жұмысының мәні және білім меңгерудегі оның рөлі |
Танымдық қызығушылықты дамыту |
Үй тапсырмасындағы деңгейлік тәсіл. Сабаққа қатысу және талдау |
Оқушылардың танымдық қызметі мазмұнын меңгеру мен басқаруды қамтамасыз ету. Білім сапасын арттыру |
Тәлімгерлер |
|
№ 4 Мұғалімнің басқарушылық машықтары және оларды ары қарай дамыту жолдары |
Оқушылардың өзіндік қызметін ұйымдастыру |
Педагогикалық менеджмент. Зертханалық-практикалық жұмыс өткізу әдістемесі |
Дамыта, тұлғалық бағдарланған оқыту жағдайында педагогтың даралауға дайындығын дамыту |
Тәлімгерлер |
|
№ 5 Сабақтағы қиын жағдай және сіздің одан шығар жолыңыз |
Оқушылардың оқу-танымдық қызметі нәтижелерін бағалау және тіркеу |
Педагогикалық жағдайлар |
Оқушылардың БМД-ын үнемі тіркеу жүйесін ұйымдастыру және оның нәтижелерін білім беру үдерісінің тиімділігін арттыруда барынша сәтті қолдану |
Тәлімгерлер |
|
№ 6 Ықпалдастық – оқу және тәрбие үдерісінде оқушыларды дамыту факторы |
Сабақта араласу қызметі |
Ықпалдастық. Педагогикалық жағдайларды талдау |
Уақытылы педагогикалық шешімдер қабылдау, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруға түзетулер енгізу |
Тәлімгерлер |
|
№ 7 Қорытындылау |
Жас мамандар есебі |
Шығармашылық есеп |
1-ші оқу жылындағы сабақтарды бағалау: артықшылықтары, кемшіліктері. Жас мамандарға арналған жеке консультацияларды жоспарлау |
Тәлімгерлер Бастауыш әдістеме бірлестік жетекшісі |
Бастауыш әдістеме бірлестік жетекшісі________________ / ___Жунисова Г.А.__
қолы Т. А. Ә.
шағым қалдыра аласыз













