Оқу орны «Қарақия кәсіптік колледжі» МКҚК
Пән / модуль атауы:Информатика пәні
Оқу сабағының жоспары
|
Оқу бағдарламасының бағыты |
Техникалық-технологиялық бағыт |
|
Бөлім |
Жасанды интеллект |
|
Бөлімше |
Ақпараттық процестер |
|
Педагог |
Деменова С.С. |
|
Күні |
15.02.2024жылы |
|
Курс, топ |
Компьютерлік аппаратық қамтамасыз ету операторы 1-курс |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жасанды интеллектінің қолдану саласы. |
|
Сабақтың мақсаттары |
1)Жасанды интеллектіні өнеркәсіпте,білім беруде ойын индустриясында,қоғамда қолдану салаларын анықтау; |
|
Оқу нәтижесі: (Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес) |
1)Техника-технологиялық салада жасанды интеллект саласында машиналық оқыту және блокчейн технологиясының қолданылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіру; 2)Техника-технологиялық бағытта бұлтты технологияларды қолдану; |
|
Бағалау критерийлері: (Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес) |
1)Жасанды интеллектіні қоғамда қолдану салаларын дерек көздерден іздеу; 2)Техника-технологиялық салада жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктерін сипаттайды; 3)Жасанды интеллект әзірлеуде «Мұғалімммен бірге оқу» әдісін қолдану салаларын сипаттайды; 4)Жасанды интеллект білім саласындағы бағыттарын анықтау; |
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі / уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Студенттің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5минут |
1.Студенттермен амандасу. 2.Түгендеу. 3.Топқа бөлу 4.Үй тапсырмасын тексеру мақсатында сұрақ жауап арқылы қорытындылау. 5.Сабақтың тақырыбын таныстыру. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Студенттер 3-топқа бөлінеді: -Инстаграм -Тик ток -Ватсап |
|
Оқу құралдары Смайлик
Презентация
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты қайталау 5минут |
Алдыңғы өткен тақырып бойынша қорыту: «Құпия ұяшықты таңда» әдісі Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі.Wordwall платформасы арқылы сұрақтар қойылады. 1. Жасанды интеллект деген не? 2. Нейронды желілер бұл...? 3. Машиналық оқыту дегеніміз не? 4. Нейрондар типіне қарай желілер қандай түрлерге бөлінеді? 5. Жасанды нейронды желі қандай қызмет атқарады? |
Студенттер интерактивті тақтадағы кез-келген ұяшықты таңдай отырып сұрақтарға жауап бере отырып,өткен сабақ бойынша түсінігі молаяды. |
Жұлдыз балл
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 13минут |
Жаңа сабақ тақырыбы: Жасанды интеллектті қолдану саласы. Жасанды интеллектіні қолдану салалары өте үлкен. Медицинада. Бұл салада жасанды интеллектіні қолдану артықшылығы – есте сақтау және үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеу қабілеті. Мұнда емделушілерге қалай емделу керектігі жайында кеңес беретін, кейбір ауруларды арнайы белгілері бойынша анықтап, алдын алу шараларын ұсынуға қабілетті программалар бар.
Өндіріс және
ауылшаруашылығында. Бұл
салада жасанды интеллектіні қолдану көрсеткіші өте жоғары.
Алдағы уақытта тіпті адам көмегі қажет болмайды. Мәселен, LG
компаниясы 2023 жылы Корея Республикасында барлық әрекеттер
жасанды
Ауылшаруашылығында жасанды интеллект өсімдіктер күйін, ылғалдылық деңгейін,
тыңайтқыштар көлемін бақылап отырады. Сонымен қатар арамшөптерді
бірден анықтап, өсімдіктің өсуіне ешқандай қауіп келтірместен
оларды жойып отырады. Бұл салада қолданудың тағы бір бағыты – автопилотты машиналар. «Ақылды үй» жобасында. Жасанды интеллект бүгінде тұрмыстық жағдайда кеңінен қолданылады. Мысалы, таңертең бізді оятып, таңғы ас әзірлейтін жасанды интеллектілер бар. Болашақта қажетті азық-түлікке тоңазытқыштардың өздері тапсырыс беретін болады. Ал үйдің сыртқы есігі жабылғанда дабыл жүйесі автоматты түрде іске қосылады.Болашақта жылу жүйесі де адам температурасына қарай автоматты түрде бейімделетіндей етіліп жасалады.
Білім беруде. Жасанды интеллектіні білім беруде қолданудың
дамыған бағыты – бейімдеп оқытуда қолдану. Мұнда ЖИ әрбір
білім алушының үлгерімін бақылап отырады, курс бөлімдерін білім
алушының қабілетін ескере отырып құрастырады Сабақты түсіндіру барысында студенттерде видеоролик көрсетіледі .Студенттерге берілген тапсырма ассоциация әдісі арқылы студенттерге тапсырманы орындайды. А Жасанды интеллект ссоциация әдісі:1тапсырма.Жасанды интеллекттіге қатысты мәліметті ассоциация әдісі арқылы анықтайды.Роботтар
М |
Студенттер жаңа сабақты тыңдайды.
|
Студенттер жалпы Жасанды интеллектіге қатысты сөздерді жазады.Мысалы:ақылды үй,робот,Телефон,медицина |
https://www.youtube.com/watch?v=_AfcKpq3snw
презентация
Ассоциация әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
7минут |
2-тапсырма Сәйкестендіру тапсырмасы Wordwall платформасы арқылы сәйкестіндіру тапсырмасын орындайды. Жасанды интеллект қолдану салаларының түрлерін анықтамаларын сәйкестендіріп көрсетеді. |
Сәйкестендіру тапсырмасын орындап,жауаптарын айтады. |
|
Смайлик
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
3-тапсырма Топтық жұмыс 1-топ Жасанды интеллектіні ойын индустриясында саласында қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтыңыздар.
2-топ Жасанды интеллектіні өнеркәсіпте қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтыңыздар.
3-топ Жасанды интеллектінің медицина саласында артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтыңыздар.
|
Студенттер берілген тапсырманы орындайды.
Топтағы студенттер өз ойларымен бөліседі.
Кестені толтырады.Артықшылықтарын мен кемшіліктерін түсіндіреді. |
|
Жүрек бағалау
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
ЕҚБО Диктант жазу Жасанды интеллект– компьютердің немесе роботтың адамдарға тән зияткерлік процестерге……….. тапсырмаларды орындау мүмкіндігі. Бұл – алдыңғы негізінде ………..ойлау, түсіну, жалпылау немесе үйрену қабілеті. Жасанды интеллект адамзат интеллектісінің процесін компьютерлік ...........арқылы модельдеу. Қажетті сөздер : байланысты, тәжірибе, жүйелер Дискриптор:бос орындарды толтырады. |
Студент тапсырманы дәптерге жазып орындайды. |
|
Оқу құралдары
Смайлик
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту 6-7минут |
Жасанды интеллект туралы 3 сұрақ. Қайда?- 1.Жасанды интеллект сіз бұрындарда қайда және қаңдай мағынада? Қалай?-2.Жасанды интеллект пайдаланудың мысалдарын келтіру. Қаңдай?-Жасанды интеллект болашақта біздің өмірмізде қаңдай қолданыста болады деп ойлайсыз. |
Студенттер сұрақтарды таңдай отырып жауап береді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3минут |
1.Студенттерге өзін өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Тик ток әдісі арқылы бағалау.
|
Студенттер өзінің қалаған стикерлерін таңдап алып орындарына қойып шығады. |
Өзін өзі бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
1минут |
Үй тапсырмасы 1.Жасанды интеллектіні қалай жасалу жолдарын үйреніп келу . |
Студенттер үй тапсырмасын жазып алады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллектті қолдану саласы
Жасанды интеллектті қолдану саласы
Оқу орны «Қарақия кәсіптік колледжі» МКҚК
Пән / модуль атауы:Информатика пәні
Оқу сабағының жоспары
|
Оқу бағдарламасының бағыты |
Техникалық-технологиялық бағыт |
|
Бөлім |
Жасанды интеллект |
|
Бөлімше |
Ақпараттық процестер |
|
Педагог |
Деменова С.С. |
|
Күні |
15.02.2024жылы |
|
Курс, топ |
Компьютерлік аппаратық қамтамасыз ету операторы 1-курс |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жасанды интеллектінің қолдану саласы. |
|
Сабақтың мақсаттары |
1)Жасанды интеллектіні өнеркәсіпте,білім беруде ойын индустриясында,қоғамда қолдану салаларын анықтау; |
|
Оқу нәтижесі: (Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес) |
1)Техника-технологиялық салада жасанды интеллект саласында машиналық оқыту және блокчейн технологиясының қолданылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіру; 2)Техника-технологиялық бағытта бұлтты технологияларды қолдану; |
|
Бағалау критерийлері: (Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес) |
1)Жасанды интеллектіні қоғамда қолдану салаларын дерек көздерден іздеу; 2)Техника-технологиялық салада жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктерін сипаттайды; 3)Жасанды интеллект әзірлеуде «Мұғалімммен бірге оқу» әдісін қолдану салаларын сипаттайды; 4)Жасанды интеллект білім саласындағы бағыттарын анықтау; |
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі / уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Студенттің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5минут |
1.Студенттермен амандасу. 2.Түгендеу. 3.Топқа бөлу 4.Үй тапсырмасын тексеру мақсатында сұрақ жауап арқылы қорытындылау. 5.Сабақтың тақырыбын таныстыру. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Студенттер 3-топқа бөлінеді: -Инстаграм -Тик ток -Ватсап |
|
Оқу құралдары Смайлик
Презентация
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты қайталау 5минут |
Алдыңғы өткен тақырып бойынша қорыту: «Құпия ұяшықты таңда» әдісі Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі.Wordwall платформасы арқылы сұрақтар қойылады. 1. Жасанды интеллект деген не? 2. Нейронды желілер бұл...? 3. Машиналық оқыту дегеніміз не? 4. Нейрондар типіне қарай желілер қандай түрлерге бөлінеді? 5. Жасанды нейронды желі қандай қызмет атқарады? |
Студенттер интерактивті тақтадағы кез-келген ұяшықты таңдай отырып сұрақтарға жауап бере отырып,өткен сабақ бойынша түсінігі молаяды. |
Жұлдыз балл
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 13минут |
Жаңа сабақ тақырыбы: Жасанды интеллектті қолдану саласы. Жасанды интеллектіні қолдану салалары өте үлкен. Медицинада. Бұл салада жасанды интеллектіні қолдану артықшылығы – есте сақтау және үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеу қабілеті. Мұнда емделушілерге қалай емделу керектігі жайында кеңес беретін, кейбір ауруларды арнайы белгілері бойынша анықтап, алдын алу шараларын ұсынуға қабілетті программалар бар.
Өндіріс және
ауылшаруашылығында. Бұл
салада жасанды интеллектіні қолдану көрсеткіші өте жоғары.
Алдағы уақытта тіпті адам көмегі қажет болмайды. Мәселен, LG
компаниясы 2023 жылы Корея Республикасында барлық әрекеттер
жасанды
Ауылшаруашылығында жасанды интеллект өсімдіктер күйін, ылғалдылық деңгейін,
тыңайтқыштар көлемін бақылап отырады. Сонымен қатар арамшөптерді
бірден анықтап, өсімдіктің өсуіне ешқандай қауіп келтірместен
оларды жойып отырады. Бұл салада қолданудың тағы бір бағыты – автопилотты машиналар. «Ақылды үй» жобасында. Жасанды интеллект бүгінде тұрмыстық жағдайда кеңінен қолданылады. Мысалы, таңертең бізді оятып, таңғы ас әзірлейтін жасанды интеллектілер бар. Болашақта қажетті азық-түлікке тоңазытқыштардың өздері тапсырыс беретін болады. Ал үйдің сыртқы есігі жабылғанда дабыл жүйесі автоматты түрде іске қосылады.Болашақта жылу жүйесі де адам температурасына қарай автоматты түрде бейімделетіндей етіліп жасалады.
Білім беруде. Жасанды интеллектіні білім беруде қолданудың
дамыған бағыты – бейімдеп оқытуда қолдану. Мұнда ЖИ әрбір
білім алушының үлгерімін бақылап отырады, курс бөлімдерін білім
алушының қабілетін ескере отырып құрастырады Сабақты түсіндіру барысында студенттерде видеоролик көрсетіледі .Студенттерге берілген тапсырма ассоциация әдісі арқылы студенттерге тапсырманы орындайды. А Жасанды интеллект ссоциация әдісі:1тапсырма.Жасанды интеллекттіге қатысты мәліметті ассоциация әдісі арқылы анықтайды.Роботтар
М |
Студенттер жаңа сабақты тыңдайды.
|
Студенттер жалпы Жасанды интеллектіге қатысты сөздерді жазады.Мысалы:ақылды үй,робот,Телефон,медицина |
https://www.youtube.com/watch?v=_AfcKpq3snw
презентация
Ассоциация әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
7минут |
2-тапсырма Сәйкестендіру тапсырмасы Wordwall платформасы арқылы сәйкестіндіру тапсырмасын орындайды. Жасанды интеллект қолдану салаларының түрлерін анықтамаларын сәйкестендіріп көрсетеді. |
Сәйкестендіру тапсырмасын орындап,жауаптарын айтады. |
|
Смайлик
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
3-тапсырма Топтық жұмыс 1-топ Жасанды интеллектіні ойын индустриясында саласында қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтыңыздар.
2-топ Жасанды интеллектіні өнеркәсіпте қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтыңыздар.
3-топ Жасанды интеллектінің медицина саласында артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтыңыздар.
|
Студенттер берілген тапсырманы орындайды.
Топтағы студенттер өз ойларымен бөліседі.
Кестені толтырады.Артықшылықтарын мен кемшіліктерін түсіндіреді. |
|
Жүрек бағалау
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
ЕҚБО Диктант жазу Жасанды интеллект– компьютердің немесе роботтың адамдарға тән зияткерлік процестерге……….. тапсырмаларды орындау мүмкіндігі. Бұл – алдыңғы негізінде ………..ойлау, түсіну, жалпылау немесе үйрену қабілеті. Жасанды интеллект адамзат интеллектісінің процесін компьютерлік ...........арқылы модельдеу. Қажетті сөздер : байланысты, тәжірибе, жүйелер Дискриптор:бос орындарды толтырады. |
Студент тапсырманы дәптерге жазып орындайды. |
|
Оқу құралдары
Смайлик
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту 6-7минут |
Жасанды интеллект туралы 3 сұрақ. Қайда?- 1.Жасанды интеллект сіз бұрындарда қайда және қаңдай мағынада? Қалай?-2.Жасанды интеллект пайдаланудың мысалдарын келтіру. Қаңдай?-Жасанды интеллект болашақта біздің өмірмізде қаңдай қолданыста болады деп ойлайсыз. |
Студенттер сұрақтарды таңдай отырып жауап береді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3минут |
1.Студенттерге өзін өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Тик ток әдісі арқылы бағалау.
|
Студенттер өзінің қалаған стикерлерін таңдап алып орындарына қойып шығады. |
Өзін өзі бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
1минут |
Үй тапсырмасы 1.Жасанды интеллектіні қалай жасалу жолдарын үйреніп келу . |
Студенттер үй тапсырмасын жазып алады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз






















