Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 5

    Сабақ тақырыбы: Жасөспірім және ата-ана

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    8.1.3.1. тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау;

    8.4.4.4.жай сөйлемдердіайтылу мақсаты мен ерекшелігіне сай қолдану.



    Сабақ мақсаттары:

    Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды;

    Жай сөйлемдердіайтылу мақсаты мен ерекшелігіне сай қолданады..


    Бағалау критерийлері:



    Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    Ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды;

    Жай сөйлемдердіайтылу мақсаты мен ерекшелігіне сай қолданады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Кезекшілермен жұмыс

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру


    Оқушыларды суреттердің қиындылары бойынша топтастыру, нәтижесінде.
    1 - топ:
    2 - топ:
    3 - топ:


    Үй тапсырмасын сұрау: «Айналмалы бекет» әдісі

    Қызығушылығын ояту


    Мұғалім тақырыпқа көшпес бұрын мына сөздерге оқушылардың назарын аударады:
    “Тәрбиеге әсер беретін нәрсе өскен орта, ата-ананың тәрбиесі. Соңғысы күшті болмаса, бара-бара адамды замандас, жолдастың азғырып, адам неше түрлі жаман мінезді жұқтыратыны белгілі”.
    Ж. Аймауытов
    -Біз ешқандай заңы жоқ аралда өмір сүрсек, не болар еді?
    Заңсыз елде әркім өз білгенін істейді, тәртіп сақталмайды. Сондықтан адамдар қалыпты жағдайда өмір сүре алмайды. Ал тәртіп пен заң біздің қалыпты тірлігіміз үшін қажет. “Тәртіпсіз ел болмайды, тәртіпке бас иген құл болмайды” деген Б.Момышұлының сөзін естен шығармайық.
    Мағынаны тану кезеңі.
    -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?
    Ж.Аймауытовтың осы сөздерін қалай түсінесіңдер?
    - Бүгінгі жаңа бөлімнің тақырыбы- Жасөспірім және заң .
    Баланың қылмыстық жолға түспеуіне бірінші жауапты- отбасы. Сондықтан Қазақстан тәуелсіз мемлекет ретінде жасөспірімдер арасындағы тәртіпті күшейтіп, олар үшін мәдени шараларды кең деңгейде өткізу олардың болашағына жағдай жасауды қолға алып отыр. “Жаңа әлемде жаңа Қазақстан” атты жолдауында Н.Ә. Назарбаев жастар болашағына үлкен сенім артатынын атап көрсетті.

    «Тақырыпты болжау» әдісі

    Дескриптор:

    1. Суреттер не туралы екенін айтады;

    2. Суреттер бойынша бірнеше тірек сөз айтады.

    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.



    Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді





    Суреттер арқылы 4 топқа бөлінеді.










    Үй тапсырмасына жауап береді.













    А





    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын танысады.



















    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

    5-сынып

    Қазақстан тарихы

    оқулығы






























    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма Жеке жұмыс

    «Визуальды» әдіс

    «Бақытты отбасы үлгісі» жайлы бейнежазба көру.

    Дескриптор:

    мәтінді тыңдайды;

    астарлы ойды анықтайды.

    2-тапсырма

    «Дауыстап ойлау» әдісі

    «Бүркіт жайлы аңыз» мәтінін тыңдау

    Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, астарлы ойды анықта.

    Жұптық жұмыс

    Тест сұрақтары

    1.Мәтін мазмұнына лайықты тақырып

    A) Кәрі қыран

    B) Қыран балапандары

    C) Қыран арманы

    D) Қыранның сұрағы

    E) Соңғы сынақ

    2.Мәтін мазмұнына алшақ сөйлемдер

    1.Бірінші балапанына риза болыпты.

    2.Ата қыран балапандарына сұрақ қойыпты.

    3.Кәрі бүркіт үшінші балапанына риза болыпты.

    4.Балапандарына соңғы сынақ жасапты.

    A) Екінші мен үшінші

    B) Бірінші мен екінші

    C) Үшінші мен төртінші

    D) Екінші мен төртінші

    E) Бірінші мен төртінші

    3.Мәтін мазмұнын жеткізудегі тәсіл

    A) Суреттеу

    B) Зерттеу

    C) Хабарлау

    D) Ақпарат

    E) Әңгімелеу

    4.Мәтіннің соңғы бөлімідегі қыранның сезінген күйі

    A) Күйініш

    B) Ризашылық

    C) Алаңдаушылық

    D) Дегбірсіздік

    E) Лажсыздық

    5.Бүркіттің балапандарына сынақ жасауының мәнісі

    A)Аманатына ие болып қалатын балапанды білгісі келгендіктен

    B) Балапандарының арманын білгісі келгендіктен

    C) Балапандардың өз еркімен ұясынан ұша алатынана көз жеткізу үшін

    D) Балапандарының болашақ өмірін болжағысы келгендіктен

    E) Балапандарының мінезін анықтағысы келгендіктен

    6.Мәтін мазмұнын қорытындылайтын нақыл сөз

    A) Өнегелі ұрпағың болса, өлмегенің.

    B) Ер қартайса, қазаншы болады,

    Бүркіт қартайса, тышқаншы болады.

    C) Қара құс басып жейді,

    Сұңқар құс шашып жейді.

    D) Қаршығалыға қоян кездеспейді,

    Жарақтыға жау жолықпайды.

    E) Ата балаға сыншы.

    7.Баяғыда таудың қиясын мекендеген бір ерекше қасиетті  ... өмір сүріпті

    А)қыран  В) бүркіт  С)тотықұс  Д)сұңқар

    8. Өмірінде бірінші рет үш балапан басып шығарған құстың аты  ...  .

    А)қыран  В) бүркіт  С)тотықұс  Д)сұңқар

    8.Сен ер жеркен кезде қандай балапанның  айтқан сөзіне  байланысты қадам жасар едің? Бұл аңызды оқығанда саған қанждай әсер қалдырды?

    А)тәрбиелік В)  ақыл айту С)кері әсер  Д)  мақтаншақ


    9. -Қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқыттырмай, мәпелеп бағып-қаққанымды жақсы білесіңдер деген құстың атын жаз............

    10. Қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқыттырмай, мәпелеп бағып-қағу деген мақалды қалай түсінесің?

    11. Сенің маған жасаған жақсылықтарыңның барлығын өз балапандарыма жасау үшін өмір сүретін боламын деп нешінші балапан айтты және неліктен оған риза болды?

    12. Неліктен алғашқы екі балапанын суға лақтырып жіберді деп ойлайсың? Өз пікіріңді жаз.

    13 -Біздің әулет аманатын алға апарар, қыран деген атқа лайық бола алар ұрпақ туылғанына көзім енді жетті,- деп айтқан себебі:

    14.Егер  сенің үш балаң осы балапанның сөзін айтқан болса сен де екі баланы суға лақтырар ма едің? Сенің іс әрекетің қандай?

    15.Егер сен жаңағы бірінші баланың орнында болсаң саған анаң не істер еді ?

    Дескриптор:

    мәтінді оқиды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    31 Наурыз 2023
    497
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    жасөспірім 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    жасөспірім 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 5

    Сабақ тақырыбы: Жасөспірім және ата-ана

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    8.1.3.1. тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау;

    8.4.4.4.жай сөйлемдердіайтылу мақсаты мен ерекшелігіне сай қолдану.



    Сабақ мақсаттары:

    Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды;

    Жай сөйлемдердіайтылу мақсаты мен ерекшелігіне сай қолданады..


    Бағалау критерийлері:



    Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    Ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды;

    Жай сөйлемдердіайтылу мақсаты мен ерекшелігіне сай қолданады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Кезекшілермен жұмыс

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру


    Оқушыларды суреттердің қиындылары бойынша топтастыру, нәтижесінде.
    1 - топ:
    2 - топ:
    3 - топ:


    Үй тапсырмасын сұрау: «Айналмалы бекет» әдісі

    Қызығушылығын ояту


    Мұғалім тақырыпқа көшпес бұрын мына сөздерге оқушылардың назарын аударады:
    “Тәрбиеге әсер беретін нәрсе өскен орта, ата-ананың тәрбиесі. Соңғысы күшті болмаса, бара-бара адамды замандас, жолдастың азғырып, адам неше түрлі жаман мінезді жұқтыратыны белгілі”.
    Ж. Аймауытов
    -Біз ешқандай заңы жоқ аралда өмір сүрсек, не болар еді?
    Заңсыз елде әркім өз білгенін істейді, тәртіп сақталмайды. Сондықтан адамдар қалыпты жағдайда өмір сүре алмайды. Ал тәртіп пен заң біздің қалыпты тірлігіміз үшін қажет. “Тәртіпсіз ел болмайды, тәртіпке бас иген құл болмайды” деген Б.Момышұлының сөзін естен шығармайық.
    Мағынаны тану кезеңі.
    -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?
    Ж.Аймауытовтың осы сөздерін қалай түсінесіңдер?
    - Бүгінгі жаңа бөлімнің тақырыбы- Жасөспірім және заң .
    Баланың қылмыстық жолға түспеуіне бірінші жауапты- отбасы. Сондықтан Қазақстан тәуелсіз мемлекет ретінде жасөспірімдер арасындағы тәртіпті күшейтіп, олар үшін мәдени шараларды кең деңгейде өткізу олардың болашағына жағдай жасауды қолға алып отыр. “Жаңа әлемде жаңа Қазақстан” атты жолдауында Н.Ә. Назарбаев жастар болашағына үлкен сенім артатынын атап көрсетті.

    «Тақырыпты болжау» әдісі

    Дескриптор:

    1. Суреттер не туралы екенін айтады;

    2. Суреттер бойынша бірнеше тірек сөз айтады.

    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.



    Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді





    Суреттер арқылы 4 топқа бөлінеді.










    Үй тапсырмасына жауап береді.













    А





    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын танысады.



















    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

    5-сынып

    Қазақстан тарихы

    оқулығы






























    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма Жеке жұмыс

    «Визуальды» әдіс

    «Бақытты отбасы үлгісі» жайлы бейнежазба көру.

    Дескриптор:

    мәтінді тыңдайды;

    астарлы ойды анықтайды.

    2-тапсырма

    «Дауыстап ойлау» әдісі

    «Бүркіт жайлы аңыз» мәтінін тыңдау

    Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, астарлы ойды анықта.

    Жұптық жұмыс

    Тест сұрақтары

    1.Мәтін мазмұнына лайықты тақырып

    A) Кәрі қыран

    B) Қыран балапандары

    C) Қыран арманы

    D) Қыранның сұрағы

    E) Соңғы сынақ

    2.Мәтін мазмұнына алшақ сөйлемдер

    1.Бірінші балапанына риза болыпты.

    2.Ата қыран балапандарына сұрақ қойыпты.

    3.Кәрі бүркіт үшінші балапанына риза болыпты.

    4.Балапандарына соңғы сынақ жасапты.

    A) Екінші мен үшінші

    B) Бірінші мен екінші

    C) Үшінші мен төртінші

    D) Екінші мен төртінші

    E) Бірінші мен төртінші

    3.Мәтін мазмұнын жеткізудегі тәсіл

    A) Суреттеу

    B) Зерттеу

    C) Хабарлау

    D) Ақпарат

    E) Әңгімелеу

    4.Мәтіннің соңғы бөлімідегі қыранның сезінген күйі

    A) Күйініш

    B) Ризашылық

    C) Алаңдаушылық

    D) Дегбірсіздік

    E) Лажсыздық

    5.Бүркіттің балапандарына сынақ жасауының мәнісі

    A)Аманатына ие болып қалатын балапанды білгісі келгендіктен

    B) Балапандарының арманын білгісі келгендіктен

    C) Балапандардың өз еркімен ұясынан ұша алатынана көз жеткізу үшін

    D) Балапандарының болашақ өмірін болжағысы келгендіктен

    E) Балапандарының мінезін анықтағысы келгендіктен

    6.Мәтін мазмұнын қорытындылайтын нақыл сөз

    A) Өнегелі ұрпағың болса, өлмегенің.

    B) Ер қартайса, қазаншы болады,

    Бүркіт қартайса, тышқаншы болады.

    C) Қара құс басып жейді,

    Сұңқар құс шашып жейді.

    D) Қаршығалыға қоян кездеспейді,

    Жарақтыға жау жолықпайды.

    E) Ата балаға сыншы.

    7.Баяғыда таудың қиясын мекендеген бір ерекше қасиетті  ... өмір сүріпті

    А)қыран  В) бүркіт  С)тотықұс  Д)сұңқар

    8. Өмірінде бірінші рет үш балапан басып шығарған құстың аты  ...  .

    А)қыран  В) бүркіт  С)тотықұс  Д)сұңқар

    8.Сен ер жеркен кезде қандай балапанның  айтқан сөзіне  байланысты қадам жасар едің? Бұл аңызды оқығанда саған қанждай әсер қалдырды?

    А)тәрбиелік В)  ақыл айту С)кері әсер  Д)  мақтаншақ


    9. -Қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқыттырмай, мәпелеп бағып-қаққанымды жақсы білесіңдер деген құстың атын жаз............

    10. Қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқыттырмай, мәпелеп бағып-қағу деген мақалды қалай түсінесің?

    11. Сенің маған жасаған жақсылықтарыңның барлығын өз балапандарыма жасау үшін өмір сүретін боламын деп нешінші балапан айтты және неліктен оған риза болды?

    12. Неліктен алғашқы екі балапанын суға лақтырып жіберді деп ойлайсың? Өз пікіріңді жаз.

    13 -Біздің әулет аманатын алға апарар, қыран деген атқа лайық бола алар ұрпақ туылғанына көзім енді жетті,- деп айтқан себебі:

    14.Егер  сенің үш балаң осы балапанның сөзін айтқан болса сен де екі баланы суға лақтырар ма едің? Сенің іс әрекетің қандай?

    15.Егер сен жаңағы бірінші баланың орнында болсаң саған анаң не істер еді ?

    Дескриптор:

    мәтінді оқиды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 9 сынып
    31.03.2023
    497
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации