Материалдар / ЖАСТАР ЖӘНЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ЖАСТАР ЖӘНЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті


Мектеп:1 Федоров ЖОББМ


Күні:.21.01.2023ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Утепбергенова А.К.

Сынып: 9 “Б”

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Жастар және бұқаралық ақпарат құралдары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.2.1.1. Берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

9.4.5.1. Тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;

9.5.1.2. Мекен үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану;


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: тақырыпқа сай сөздерді орынды қолданып, ауызша мәтін құрай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады.

Кейбір оқушылар орындай алады:мекен үстеулерді ауызша және жазбаша жұмыста орынды қолданады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

Мәтінге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұқаралық ақпарат құралдары, басылым, бағдарлама, телеарна т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Қандай бұқаралаық ақпарат құралдарын оқисың немесе қарайсың?

  2. Үнемі оқитын тұрақты газет не журнал бар ма?

Ишара: мадақтау, қолпаштау.

Алдыңғы оқу:

Газет, журналдардың атауларын, баспаларын біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт:

Жоспарланған жаттығулар түрлері:

Ресурстар:

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жылы лебіздер»тренингі.

Оқушыларды екі топқа бөлу. Үзіліс кезінде 2 топқа бөлемін.

«Жастар» және «БАҚ»

Shape1 Shape2



Қызығушылықтарын ояту «Ассоциация әдісі»арқылы



Сөздік жұмысы.

БАҚ- СМИ

Бұқаралық ақпарат құралдары- средства массовой информации

ЖShape3 астар – молодежь

Басылым – издание

Сұхбат – интервью

Телеарна – телеканал

Бағдарлама -программа



Бейнебаян көрсетіледі.

«Көрме жасайық» әдісі

кітап – сұраққа нақты, толық жауап берді;

журнал – сұраққа жалпы жауап берді;

газет – сұраққа толық жауап бермеген кезде беріледі.



Топтың бірін-бірі бағалауы

Shape4



Пазл әдісі арқылы



















Сөздік











Бейнебаян

Кітап,журнал,газет суреттері











Диаграмма

Ортасы



Сұхбатпен жұмыс

Сұхбатты мұқият тыңдайды.

Сұхбат бойынша тапсырма орындайды.





Мұғалімнің топты бағалауы «Смайлик» арқылы







Shape6 Shape5

Грамматикалық тақырып түсіндіремін.

Shape7 Shape8



Shape9

Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі

2- тапсырма

Shape10



3- тапсырма

Топтың бірін-бірі бағалауы

Shape11

4- тапсырма

Shape12

5- тапсырма

Берілген сұрақтар бойынша пікір алмасады.



Shape13




Интер.тақта



Аудиотаспа,

9 сынып оқулығы



















Диаграмма

Мұғалімнің бағалауы

«Жұлдызша» арқылы бағалау











Интербелсенді тақта















Интербелсенді тақта











«Бармақ арқылы» бағалау















Интербелсенді тақта

















Интербелсенді тақта









Интербелсенді тақта


Соңы



Үйге тапсырма

Бағалау

Алма, шие, пияздың суреттері













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!