|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 9. Жастар мәселесінің түйткілдері |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Жастар мәселесінің түйткілдері |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра алады. ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жаза алады; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Күлімдеп күн бүгін Қарады маған да, Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да. Шуақпен нұр төгіп, Көңілді кетті көтеріп – дей келе мына менің қолымдағы күнді бір-бірімізге беру арқылы жақсы тілектер айтайық. 2.Оқушыларды «Молекула» әдісі арқылы 3 топқа біріктіру. 1-топ. Тыйым 2-топ. Табалдырық 3-топ. Босаға Топтарға бағалау парақшасын тарату Үй жұмысын тексеру «Графикалық органайзер» әдісі арқылы алдыңғы сабақты тексеру әрі еске түсіру.Сағат тілі бағытымен бір-бірін жауап парағы арқылы тексерді. Сабақ тақырыбын оқушылар аудиожазбаны тыңдаған соң өздері болжайды және тыйым сөздер туралы ойларын білдіреді. «Болжау» әдісібойынша жетелеуші сұрақтарға жауап алу: -Ұсынылған аудиожазба не туралы болды? -Қандай жаңа сөздерді естіп білдің? -Тірек сөздер қандай деп ойлайсыңдар? Осындай жетелеуші сұрақтар арқылы оқушылармен бірлесіп тірек сөздерді табу.Тақырып туралы маңызды деп санаған 3 ақпаратты болжайды,«Түртіп алу» әдісі бойынша оқушылар білгендерін анықтап, білмейтіндерін сұрауға әрекеттенеді, дәптеріне түртіп алады. |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Үйдің, дастарханның суреттері Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс Нашақорлық-наркомания Қамсыздандыр-обеспечивать Айтылым 2-тапсырма Жеке жұмыс Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі. Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Оқылым Айтылым 4-тапсырма Топтық жұмыс Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым- Диалог Жұптық жұмыс тапсырма 1-тапсырма Айтылым 3-тапсырма Жазылым Жазылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. адам болу-быть человеком жәрдемдеседі-поможет Мәңгүрт-полоумный Субмәдениет-нижняя культура Уақыт өткізу-проводить время Бос уақыт-свободное время Айтылым Ойтүрткі «Галереяны шарлау» ойыны. Қабырғаға ілінген суреттерді аралап, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап айтыңдар.
Айтылым Мәтінді үш қайтара оқыңыздар. Мәтінді «Жигсо» әдісімен оқыңдар.Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтаңдар. «Қос жазба» күнделігін пайдаланыңдар. «Білім адамды тәрбиелейді» деген пікірімен келісесің бе? Пікіріңді айт. Үлгі: Иә, келісемін, себебі ... Келіспеймін, себебі ....Топқа бөлініп , постер қорғаңдар. Жазылым «Шашылған сөздер» ойыны. Шашылған сөздерден сөйлем құраңдар. Көп сөйлем құраған оқушы «жеңімпаз» атанады. Айтылым «Аквариум» тәсілі. Мәтін мазмұны бойынша диалог құрыңдар. Жағдаят орнын өздерің таңдаңдар. Сынып ең үздік диалог иелерін анықтасын. Айтылым Сұрақтарға жауап бер. 1.Қазіргі қоғамда қандай жаман әдеттер бар? 2.»Субмәдениет» , «мәңгүрт» деген сөздерді естідің бе? 3.Ол сөздер қандай жағдайда қолданылады? Жазылым Демеулік шылауларды тап.
ЖАзылым Ойыңызды жазыңыз Айтылым Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер. |
«Шапалақ» Дескриптор 3 балл -Жазып шығады «БББ» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» Дескриптор 3 балл -Жалқы есімдерді пайдаланады. «Еттартқыш» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық 13- бет Оқулық 14- бет слайд Микрофон Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 5 - тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылықорыту «Бүгін мен...................... білдім» 2.«................. қызықты болды» «.......................... қиын болды.» |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жастар мәселесінің түйткілдері 11 сынып ҚМЖ
Жастар мәселесінің түйткілдері 11 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 9. Жастар мәселесінің түйткілдері |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Жастар мәселесінің түйткілдері |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра алады. ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жаза алады; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Күлімдеп күн бүгін Қарады маған да, Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да. Шуақпен нұр төгіп, Көңілді кетті көтеріп – дей келе мына менің қолымдағы күнді бір-бірімізге беру арқылы жақсы тілектер айтайық. 2.Оқушыларды «Молекула» әдісі арқылы 3 топқа біріктіру. 1-топ. Тыйым 2-топ. Табалдырық 3-топ. Босаға Топтарға бағалау парақшасын тарату Үй жұмысын тексеру «Графикалық органайзер» әдісі арқылы алдыңғы сабақты тексеру әрі еске түсіру.Сағат тілі бағытымен бір-бірін жауап парағы арқылы тексерді. Сабақ тақырыбын оқушылар аудиожазбаны тыңдаған соң өздері болжайды және тыйым сөздер туралы ойларын білдіреді. «Болжау» әдісібойынша жетелеуші сұрақтарға жауап алу: -Ұсынылған аудиожазба не туралы болды? -Қандай жаңа сөздерді естіп білдің? -Тірек сөздер қандай деп ойлайсыңдар? Осындай жетелеуші сұрақтар арқылы оқушылармен бірлесіп тірек сөздерді табу.Тақырып туралы маңызды деп санаған 3 ақпаратты болжайды,«Түртіп алу» әдісі бойынша оқушылар білгендерін анықтап, білмейтіндерін сұрауға әрекеттенеді, дәптеріне түртіп алады. |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Үйдің, дастарханның суреттері Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс Нашақорлық-наркомания Қамсыздандыр-обеспечивать Айтылым 2-тапсырма Жеке жұмыс Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі. Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Оқылым Айтылым 4-тапсырма Топтық жұмыс Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым- Диалог Жұптық жұмыс тапсырма 1-тапсырма Айтылым 3-тапсырма Жазылым Жазылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. адам болу-быть человеком жәрдемдеседі-поможет Мәңгүрт-полоумный Субмәдениет-нижняя культура Уақыт өткізу-проводить время Бос уақыт-свободное время Айтылым Ойтүрткі «Галереяны шарлау» ойыны. Қабырғаға ілінген суреттерді аралап, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап айтыңдар.
Айтылым Мәтінді үш қайтара оқыңыздар. Мәтінді «Жигсо» әдісімен оқыңдар.Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтаңдар. «Қос жазба» күнделігін пайдаланыңдар. «Білім адамды тәрбиелейді» деген пікірімен келісесің бе? Пікіріңді айт. Үлгі: Иә, келісемін, себебі ... Келіспеймін, себебі ....Топқа бөлініп , постер қорғаңдар. Жазылым «Шашылған сөздер» ойыны. Шашылған сөздерден сөйлем құраңдар. Көп сөйлем құраған оқушы «жеңімпаз» атанады. Айтылым «Аквариум» тәсілі. Мәтін мазмұны бойынша диалог құрыңдар. Жағдаят орнын өздерің таңдаңдар. Сынып ең үздік диалог иелерін анықтасын. Айтылым Сұрақтарға жауап бер. 1.Қазіргі қоғамда қандай жаман әдеттер бар? 2.»Субмәдениет» , «мәңгүрт» деген сөздерді естідің бе? 3.Ол сөздер қандай жағдайда қолданылады? Жазылым Демеулік шылауларды тап.
ЖАзылым Ойыңызды жазыңыз Айтылым Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер. |
«Шапалақ» Дескриптор 3 балл -Жазып шығады «БББ» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» Дескриптор 3 балл -Жалқы есімдерді пайдаланады. «Еттартқыш» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық 13- бет Оқулық 14- бет слайд Микрофон Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 5 - тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылықорыту «Бүгін мен...................... білдім» 2.«................. қызықты болды» «.......................... қиын болды.» |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
шағым қалдыра аласыз















