Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдары

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім мазмұны бойынша мұғалімдерге әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ: №10

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты –жөні:

Сынып: 7

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жасушалық биология. су және органикалық заттар

Сабақтың тақырыбы: 7.4.2.1 – Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру;

7.4.2.2 – өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату

Сабақ мақсаттары

«Жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» құрылысын анықтап, қызметтерін ажырата алады

Бағалау критерийлері

  • Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесін біледі;

  • Терминдік сөздерді үш тілде қолдана алады;

  • Өсімдік пен жануар ағзаларындағы жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесінің түрлерін, қасиеттін, қызметін, маңызын біледі;

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология:


Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Жасуша

Клетка

cell

Ұлпа

Ткань

tissue

Мүшелер

Органы

organs

Мүшелер жүйелері

Системы органов

organ systems


Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Жасушаның қоймалжың тірі заты......................................

Жасушаның ми орталығы...................................................

Өсімдік жасушасының ............................ тұрады

Ядро....................басқа әрбір жасушада бар.

Ұлпа жегеніміз.................................................................

Құндылықтарды

дарыту


  • Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыда қатысу;

  • Зайырлы қоғам және жоғары руханият;

  • Қарым –қатынас жасау қабілеті;

  • Өмір бойы оқуға дайын болу;

  • Сын тұрғысынан ойлау;

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын – терминдік сөздермен жұмыс жасау (аудармашы сайты)

Химия – органикалық және бейорганикалық заттармен танысу (жаратылыстану 6 сынып)

Тарих – жасушаның ашылу тарихын оқып білу (жаратылыстану 6 сынып)

Осы пәндер бойынша алған білімдерін қолдана алады.

АКТ қолдану дағдылары

Ақпарат көздерімен жұмыс істей біледі, интерактивті тақтаны қолдана алады.

Бастапқы білім


Оқушылар өсімдіктер мен жануарлардың жасуша, ұлпа, мүшелерден тұратынын 6-сыныптардан біледі.Тірі ағзалардың жасушадан құралатындығын біледі.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы

жоспарланған іс-әрекет


Дескриптор

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

  • 3 тілде сәлемдесу:

сәлеметсіздер ме, здраствуйте, hello.

  • Түгендеу

  • Топқа бөлу

І топ: «Our»

ІІ топ: «grade»

ІІІ топ: «is beautiful!»


Сабақ мақсатын ашу:

Оқушыларға видео қойылады. Сол видео бойынша сұрақ қоямын

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы не деп ойлайсыздар?

  • «Жасуша, ұлпа»

  • Енді сабақ мақсаттарын айқындайық

  • Сабақта жасуша, ұлпа, мүшелер туралы білуіміз керек;

  • Ағылшын тілінде тақырыпқа байланысты термин сөздерді айта алуымыз қажет;

  • Жасушаның, ұлпаның, мүшенің, мүшелер жүйесінің қызметтерін анықтаймыз.


  • Оқушылар үш тілде сәлемдесуді біледі.



Презентация.


Топтарға бөлу үшін «Our grade is beautiful!» сөздерін өздері қалауынша алады





видео көрсетілім

Сабақтың ортасы

25 минут
















«Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша оқушылар топқа берілген тапсырманы оқып, постерде талқылайды. Бір спикер сайланып, топта қалады, қалған оқушылар келесі топқа өтеді.

Тапсырма №1 ТЖ

І топ: «Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының құрылыс ерекшеліктері» тақырыбы бойынша жұмыс жүргізеді

ІІ топ: «Ұлпалар» тақырыбы бойынша жұмыс жасайды

ІІІ топ: «Мүшелер және мүшелер жүйесі» тақырыбы бойынша жұмыс жасайды


Тапсырма №2 ҰЖ

Термин сөздермен жұмыс


Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Жасуша

Клетка

cell

Ұлпа

Ткань

tissue

Мүшелер

Органы

organs

Мүшелер жүйелері

Системы органов

organ systems


ҚБ ЖЖ

Тапсырма №3

А)

Жасуша дегеніміз______________________________________________________

Ұлпа дегеніміз__________________________________________________________


Ә) Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз.






Тапсырма №1


-«Жасуша» не екенін біледі;

-Жасушаларды салыстыра алады;

-«Ұлпа» және оның түрлерін ажыратады;

-Мүшелерді анықтай алады;

-Мүшелердің қызметін біледі







Тапсырма №2

-Оқушылар терминдік сөздермен жұмыс жасай алады және үш тілде айта алады.







Тапсырма №3

-Жасуша, ұлпа ұғымдарына анықтама береді

-Жасуша органоидттарын анықтайды


Тапсырма №1 бойынша топтағы бағалау

«Ауа райы» әдісі


Шуақты-Sunny

Бұлтты-Cloudy

Жаңбырлы-Rainy









Тапсырма №3 бойынша

Өзін-өзі бағалау мақсатында «Баспалдақ» әдісі








Флипчарт, маркерлер



Ауа райы суреттері бар карточкалар



ҚР Білім және ғылым министрлігі ұсынған биология «өсімдіктердің құрылысы мен тіршілік әрекеттері», «адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» 6,8 сынып I бөлім.



Термин сөздері бар кесте









ҚБ тапсырмасы бар кеспе қағаздар

Сабақтың соңы

7 минут

Үйге тапсырма:

59-бет

1,2-тапсырма

§13,14 оқу


Рефлексия:

«Шульманның үш көмекшісі»

Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің?


Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың?

Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сезіндің?







Таратпа рефлексия парағы

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабақтың мақсатын оқушылардың деңгейіне қарай құрастырамын. Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда оқушыларға деңгейіне қарай тапсырмалар беремін.

«Ауа райы» әдісі арқылы оқушылардың топтағы жұмысын бағалайды


«Баспалдақ» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды


«Шульманның үш көмекшісі» әдісі бойынша сабақ барысындағы өз жетістіктерін анықтайды

Жалпы қауіпсіздік талаптары:
-Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.

-Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды.

-Оқушылар көзді дем алдыру жаттығуларын білуі керек.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақта қолданған әдістерім сәтті болды ма?





Сабақта ерекше бір жағдай байқалды ма?






Сабақта мен оқушыларымды ынталандыра алдым ба?






Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
512
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі