Қысқа мерзімді жоспар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдары
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдары
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: №10 |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты –жөні: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жасушалық биология. су және органикалық заттар |
Сабақтың тақырыбы: 7.4.2.1 – Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдары |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру; 7.4.2.2 – өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
«Жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» құрылысын анықтап, қызметтерін ажырата алады |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Жасушаның қоймалжың тірі заты...................................... Жасушаның ми орталығы................................................... Өсімдік жасушасының ............................ тұрады Ядро....................басқа әрбір жасушада бар. Ұлпа жегеніміз................................................................. |
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын – терминдік сөздермен жұмыс жасау (аудармашы сайты) Химия – органикалық және бейорганикалық заттармен танысу (жаратылыстану 6 сынып) Тарих – жасушаның ашылу тарихын оқып білу (жаратылыстану 6 сынып) Осы пәндер бойынша алған білімдерін қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ақпарат көздерімен жұмыс істей біледі, интерактивті тақтаны қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар өсімдіктер мен жануарлардың жасуша, ұлпа, мүшелерден тұратынын 6-сыныптардан біледі.Тірі ағзалардың жасушадан құралатындығын біледі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Дескриптор |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру бөлімі:
сәлеметсіздер ме, здраствуйте, hello.
І топ: «Our» ІІ топ: «grade» ІІІ топ: «is beautiful!»
Сабақ мақсатын ашу: Оқушыларға видео қойылады. Сол видео бойынша сұрақ қоямын
|
|
|
Презентация.
Топтарға бөлу үшін «Our grade is beautiful!» сөздерін өздері қалауынша алады
видео көрсетілім |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
«Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша оқушылар топқа берілген тапсырманы оқып, постерде талқылайды. Бір спикер сайланып, топта қалады, қалған оқушылар келесі топқа өтеді. Тапсырма №1 ТЖ І топ: «Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының құрылыс ерекшеліктері» тақырыбы бойынша жұмыс жүргізеді ІІ топ: «Ұлпалар» тақырыбы бойынша жұмыс жасайды ІІІ топ: «Мүшелер және мүшелер жүйесі» тақырыбы бойынша жұмыс жасайды
Тапсырма №2 ҰЖ Термин сөздермен жұмыс
ҚБ ЖЖ Тапсырма №3 А) Жасуша дегеніміз______________________________________________________ Ұлпа дегеніміз__________________________________________________________
Ә) Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз.
|
Тапсырма №1 -«Жасуша» не екенін біледі; -Жасушаларды салыстыра алады; -«Ұлпа» және оның түрлерін ажыратады; -Мүшелерді анықтай алады; -Мүшелердің қызметін біледі Тапсырма №2 -Оқушылар терминдік сөздермен жұмыс жасай алады және үш тілде айта алады. Тапсырма №3 -Жасуша, ұлпа ұғымдарына анықтама береді -Жасуша органоидттарын анықтайды |
Тапсырма №1 бойынша топтағы бағалау «Ауа райы» әдісі
Шуақты-Sunny
Бұлтты-Cloudy
Жаңбырлы-Rainy
Тапсырма №3 бойынша Өзін-өзі бағалау мақсатында «Баспалдақ» әдісі
|
Флипчарт, маркерлер
Ауа райы суреттері бар карточкалар ҚР Білім және ғылым министрлігі ұсынған биология «өсімдіктердің құрылысы мен тіршілік әрекеттері», «адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» 6,8 сынып I бөлім. Термин сөздері бар кесте ҚБ тапсырмасы бар кеспе қағаздар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Үйге тапсырма: 59-бет 1,2-тапсырма §13,14 оқу
Рефлексия: «Шульманның үш көмекшісі»
|
|
|
Таратпа рефлексия парағы |
||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсатын оқушылардың деңгейіне қарай құрастырамын. Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда оқушыларға деңгейіне қарай тапсырмалар беремін. |
«Ауа райы» әдісі арқылы оқушылардың топтағы жұмысын бағалайды «Баспалдақ» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды «Шульманның үш көмекшісі» әдісі бойынша сабақ барысындағы өз жетістіктерін анықтайды |
Жалпы қауіпсіздік
талаптары: -Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды.
-Оқушылар көзді дем алдыру жаттығуларын білуі
керек.
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қолданған әдістерім сәтті болды ма?
Сабақта ерекше бір жағдай байқалды ма?
Сабақта мен оқушыларымды ынталандыра алдым ба?
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















