2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жау тылындагы бала

Жау тылындагы бала

Материал туралы қысқаша түсінік
Жау тылындагы бала
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7Т/Ж4 көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Көркем шығарма мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Көрекем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Әңгіменің мазмұнын түсінеді.

Автор бейнесін анықтап, жан жақты талдау жүргізеді.

Мінездеме,сипаттама беріп кейіпкерлерді салыстырады.

Тілдік құзіреттілік

Көркем шығарма


Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Болжау ,

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, қазақ тілі

Алдыңғы оқу

Көксерек пен Аққасқаның айқасы

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отырады.


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

1-топ:

«Бақыт» вагоны

2-топ:

«Сүйіспеншілік» вагоны

3-топ:

«Жарқын өмір» вагоны

«Қызыл гүлім-ай» би билету.

Жаңа білім

10 минут







«Тақырыпты болжау» әдісі


Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.


«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)


Видео ролик



Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану





Бұл повесте сұрапыл Ұлы Отан соғысы кезінде Украина жерінде он жасар қазақ баласының партизандар қатарында болған қилы өмір соқпағы суреттеледі.Ол Майор Мергенбаевтың ұлы атаcының қолында ауылда оқып, жазғы каникулда қаладағы әке-шешесіне келеді. Көп ұзамай соғыс басталады. Он жасар Серікті Жомарт жетектеп Жамал эшелонмен ауылға кетпек болады. Жау бомбалап,эшелон қирайды. Жамал жау оғынан қаза табады. Серік комиссар Савченконың әйелі Анна Ивановна мен оның баласы Бористің қасында қалады. Анна Ивановна екі баланы алып туған жері Винница облысы, Сомогородск ауданы, Зазулин селосында тұратын әкесі Иван Дементьевичке қиындықпен әрең жетеді. Сатқын құрбысы Тамара комендатқа бұларды ұстап бергісі келеді. Астыртын ұйым басшысы Олейниктің байланысшысы Алексей жасырын үй тауып беріп көмек көрсетеді.Жанкештілікпен Отан үшін алысқан партизандар сәулетті қала мен күл болған селоны, немістер тірідей көмген әке-шеше,іні-қарындасты көрді.Бостандық үшін, болашақ бақыт үшін аянбай алысты. Жандармдардан ерлікпен қорғанған ауыл тұрғындарына Қызыл Армия көмекке келеді. Повесть соңында Майор Жомарт Мергенбаев ұлы Серікпен аман-есен кездеседі.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Топтық жұмысқа арналған ресурстар


Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Шығарма кейіпкерлері

Серік – жас партизан, патриот,тапқыр,қырағы, жасы онда, барлаушы. Өскенде атты әскер командирі не артиллерист болғысы келеді.

Анна Ивановна – Бористің анасы, партизан, комиссар Совченконың жұбайы.

Борис – партизан, жасы Серікпен шамалас

Константин Иванович Спижевский –командир, жасы 24-25те, қара торы, бұйра шаш, денелі, сымбатты жігіт. Ақылды, ұстамды, сабырлы. Партизан соғысын әбден меңгерген адам. Туған ауылы Григорьевка селосы. Петреяслав, Канев аудандарындағы астыртын ұйымдарды, ірі партизан отрядының бір батальонын басқарады.

Иващенко – Анна Ивановнамен педагогикалық институтта бірге оқыған.

Ой қорытыу

БББ кестесі

Білгенім

Білдім

Білгім келеді









Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс

Picture 5


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Сабақ :

Мектеп: Қазақ орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің есімі: Казиева М


Сынып: 7 «Г»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Тақырыбы

«Жау тылындағы бала» Сұрапыл соғыс азабы


Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

7.Т/Ж4. көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:


Оқылған мәтіннің мазмұнын түсінеді,тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:


Мағынасын ашады, кейіпкерге сипаттама жазады.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Тілд ік мақсат





Оқушылар орындай алады:


Әңгіменің мазмұнын түсінеді.

Мәтінге талдау жасайды.

Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды,

қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Пәнге қатысты сөздік пен терминдер:


Автомат,оқ,партизан,




Бағалау критериийлері

1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді.

2.Шығарма сюжетінің бөлшектерін ажыратады.

3.Кейіпкерлерге талдау жасайды.



Дескриптор

-мазмұнын түсінеді.

-сюжет бөлшектерін ажыратады.

-кейіпкерге талдау жасайды.


Алдыңғы оқу



Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Ресурстар



Басталуы

3 минут

Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Бақыт вагоны» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отырады.

I топ «бақыт» вагоны

II топ «сүйіспеншілік» вагоны

III топ «жарқын өмір» вагоны
Іyтоп «Бірлік» вагоны


"Өмір айнасы"әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


Сүйіспеншілік

Бақыт

Жарқын өмір




Ортасы



5минут



15минут

Сабақтың барысы:


1-тапсырма

«Сұхбат» әдісі арқылы үй тапсырмасын айтады.


2-тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ.«Хикаят картасы» әдісі / Оқушылар оқиға желісін тізбектейді. /

2-топ «Вен диаграмма» әдісі /Серік пен Боряның ұқсастығы мен айырмашылығын табу/

3-топ « Эмоция кестесі» әдісі /графиктік кестені толтыру

4-топ ««Галереяны шарлау» әдісі


Сергіту сәті

«Әр қашан күн сөнбесін» әні /ән айтады./


Бірлік


микрофон





мәтін үзінділері








Аяқталуы

12 минут





































3 минут

3-тапсырса
Қалыптастырушы бағалау


Оқушының аты-жөні

«Сұхбат» әдісі

Топтық жұмыс

қалыптастырушы














9Блок-схема: ручное управление 1

Дескриптор 10-балл

«2»-Толық жауап

«1»-жартылай жауап

«0»-жауап бере алмады



-10-«5»

7-8-«4»

5-6-«3»

3-4-«2»












Бағалау парақшасы
























Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақшасы арқылы өзін және өзара бағалау.

Мадақтау,ынталандыру арқылы

Пәнаралық байланыс –

Әдебиет,қазақ тілі,тарих



Рефлекция

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?




Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:


































Оқылатын шығарма тақырыбы Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала»
Оқу мақсаты 7.Т/Ж4. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білім алушы
• Кейіпкер бейнесін ашады
• Көркем шығарма үзіндісін жатқа айтады

Қолдану
Тапсырма Шығармада сізге қай кейіпкер көбірек ұнады? Неліктен? (кейіпкер бейнесін ашуға тырысыңыз). Шығармадан өзіңізге ұнаған кейіпкердің бейнесі немесе іс-әрекеті суреттелген тұсын жатқа айтыңыз.

Дескриптор

Білім алушы
- кейіпкер бейнесін ашады;
- өзіндік көзқарасын білдіреді;
- шығарма үзіндісін жатқа айтады.













Оқылатын шығарма тақырыбы Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала»
Оқу мақсаты 7.Т/Ж4. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білім алушы
• Кейіпкер бейнесін ашады
• Көркем шығарма үзіндісін жатқа айтады

Қолдану
Тапсырма Шығармада сізге қай кейіпкер көбірек ұнады? Неліктен? (кейіпкер бейнесін ашуға тырысыңыз). Шығармадан өзіңізге ұнаған кейіпкердің бейнесі немесе іс-әрекеті суреттелген тұсын жатқа айтыңыз.

Дескриптор

Білім алушы
- кейіпкер бейнесін ашады;
- өзіндік көзқарасын білдіреді;
- шығарма үзіндісін жатқа айтады.



Жариялаған:
Иманбек Айша
05 Наурыз 2025
133
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі