Сабақтың
басы
10
минут
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып,
көңіл-күйлерін сұрап, назарын сабаққа
аудару.
Алдыңғы білімді
тексеру. «Ретімен орналастыр».

«Ой
шақыру».
Бейнематериал көрсетіледі
-
Суретте кімдер
бейнеленген?
-
Анна Ивановна деген кім,
Серікке оның қандай көмегі тиді?
-
Анна Ивановна өзі украин ұлты
өкілі болса да, қазақ баласын өзге ұлтсың деп бөліп жарды
ма?
Қазақтың баласына аналық
қамқорлық
көрсеткен Анна Ивановна түрің бөлек, дінің, ділің бөлек деп бөліп
жармай, өз баласындай көреді. Соғыстың өзіне тән қиындықтары
болғанына қарамастан Анна екі балаға бірдей мейірімділік танытты.
Демек біз адам бойындағы жоғары гуманизм яғни адамгершілік қасиетті
байқаймыз.
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты айтылады.
|
Сәлемдесу.
Кітап құралдарын, дәптерлерін, қаламдарын дайындыққа
келтіру
Алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында оқиғаларды ретімен
орналастырады
Өз ойын білдіріп, сұрақтарға жауап берген оқушылар
бағаланады.
|
Дескриптор:
-шығарма мазмұнын ретімен
орналастырады;
ҚБ: «Әскери
шен»
ҚБ: «Әскери
шен»
|
7-сынып қазақ әдебиеті
оқулығы
Слайд
Бейнематериал
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
1-тапсырма.
«Әдебиет
лотосы»
Шығарманың авторы,
аты
|
Тақырыбы
|
Идеясы
|
Кейіпкерлері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарма
авторы: Қасым
Қайсенов
Шығарма
аты: «Жау тылындағы
бала»
Шығарманың
тақырыбы: Ұлы Отан соғысы жылдары. Жас
партизан
Шығарманың
идеясы: Соғыс кезіндегі халық
жағдайы, жау тылындағы жас партизандардың басқыншыларға қарсы
жасаған ерліктерін дәріптеу.
Кейіпкерлері: Серік, Жамал, Жомарт Мергенбаев, Анна Ивановна,
Борис
2-тапсырма. «Тұжырымдамалық
кесте» сызбасы. Шығармадағы
кейіпкерлердің іс-әрекетін теріп жазып, автор берген портреттік
мінездемемен салыстырыңыздар

3-тапсырма. Ой
толғау
-
Берілген үзінді арқылы қандай
ізгі қасиетті көре алдың?
- Қалай десеңіз де, бұл
тапсырмаға жібере алмаймын, қиналмаңыз Сережа, Серікті айтам
шешесінің өлімін өз көзімен көрген жетім. Әкесінің қайда жүргенін
де білмейді. Қазақстанға он екі мүшесі сау, аман жеткізу аруақ
алдындағы борышым.
-
Серіктің қандай жақсы
қасиеттерін үлгі етер едің? Серік пен автордың ұқсастығы бар
ма?
-
Соғыс болмаса Тамара бұндай
сатқындыққа бармас па еді? Автор шығармасына Тамара секілді
кейіпкерлерді неге қосқан?
|
Графикалық органайзер
арқылы шығармаға талдау
жасайды.
Әр топ өзіне берілген кейіпкер бейнесін сипаттап, автор
берген портреттік мінездемені
салыстырады.
Анна Ивановна өзінен тумаған баласын өз баласындай
көруі.
Серік батыл, есте сақтау қабілеті жақсы, аттың құлағында
ойнайды. Автор да партизан қатарында болған. Автордың жас кезінде
жаны нәзік болған, бұл Серік екеінің
ұқсастығы.
|
Дескриптор:
Білім алушы
-Шығарманың атын,
авторын анықтайды;
-Шығарманың тақырыбын,
идеясын анықтайды;
-Кейіпкерлеріне талдау
жасайды.
ҚБ: «Әскери
шен»
Дескриптор
Білім алушы
-Кейіпкерлерді
анықтайды
-Кейіпкерлердің іс-әрекетін
жазады
-Автор берген портреттік мінездемемен
салыстырады
ҚБ: «Әскери
шен»
Дескриптор:
Білім алушы
-берілген сұрақтарға
жауап береді;
-кейіпкер бойындағы
ізгі қасиеттерді анықтайды;
-кейіпкер бойындағы
жақсы қасиеттерді талдайды және автормен ұқсастығын
анықтайды;
-жағымсыз кейіпкердің
іс-әрекетіне баға береді.
ҚБ: «Әскери
шен»
|
Үлестірмелі парақтар
Слайд
Үлестірмелі парақтар
|
Сабақтың соңы
5-минут
|
Үйге тапсырма: 19-тапсырма,
127-бет.
«Жау тылындағы бала»
повесінің көркемдік құндылығы туралы эссе жазыңдар. Эсседе адамдар
арасындағы адамгершілік пен Отан алдындағы борыш мәселесін
таладаңдар.
Кері
байланыс. «Мұғалімге
хат»
- Сабақтан өзіңе пайдалы не
алдың?
–
Сабақта не қиын болды?
–
Сабақта нені басқаша өзгертуге болады деп
ойлайсың?
–
Бүгінгі сабақтан үйренгенің бойынша алда не істеймін деп
ойлайсың?
|
Сабаққа кері байланыс
береді.
|
«Әскери шен» бағалау түрімен көп бағаланған оқушыларға баға
қойылады.
|
Стикерлер
|