№9
Пән: Жаяу туризм
Мұғалім:Мырзағали Азамат
Күні: 14.10.24
Уақыты: 80
минут
Сынып: 3
Тақырыбы: Туристік
жабдықтар
Мақсаты: Оқушыларды туристік
жабдықтардың түрлерімен, оларды қолдану әдістерімен және
саяхаттардағы маңыздылығымен таныстыру.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
-
Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру.
-
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
-
Миға шабуыл: “Саяхатқа шығу үшін қандай жабдықтарды алуға болады?” деген сұрақ қою.
2. Кіріспе бөлім (10 минут)
-
Мұғалімнің қысқаша лекциясы:
-
Туристік жабдықтар дегеніміз не?
-
Туристік жабдықтардың негізгі түрлері:
-
Киім және аяқ киім (су өткізбейтін күртеше, треккинг аяқ киімдері).
-
Жеке заттар (сөмке, ұйықтайтын қап).
-
Қауіпсіздік жабдықтары (шлем, құтқару белбеуі).
-
Ас әзірлеуге арналған жабдықтар (газ плиткасы, ыдыс-аяқ).
-
Техникалық жабдықтар (шам, компас, карта, GPS).
-
Арнайы жабдықтар (құрал-саймандар, альпинистік арқан).
-
-
3. Негізгі бөлім (50 минут)
А) Презентация және талқылау (20 минут)
-
Презентация көрсету:
-
Әр жабдықтың түрі және оны қолдану ерекшеліктері.
-
Туристік жабдықтардың әртүрлі саяхаттардағы рөлі.
-
Сапалы жабдықты таңдау және оның ұзақмерзімділігі.
-
-
Сұрақ-жауап:
-
“Туристік жабдықтардың қайсысы саяхатта ең маңызды?”
-
“Сіз өзіңіз қандай жабдықты пайдаланар едіңіз және неге?”
-
Б) Топтық жұмыс (30 минут)
-
Оқушыларды 4 топқа бөлу. Әр топқа тапсырма беріледі:
-
Жаяу жүру туризміне қажетті жабдықтар тізімін жасау.
-
Су туризміне арналған жабдықтарды анықтау және сипаттау.
-
Қысқы туризмге арналған киім-кешек пен құралдарды талдау.
-
Тау туризмі үшін қауіпсіздік жабдықтарын дайындау.
-
-
Әр топ өз жобаларын сынып алдында таныстырады (5 минуттан).
4. Қорытынды бөлім (15 минут)
-
Әр топтың жұмысын талқылау, кері байланыс беру.
-
Сабақтың негізгі сұрағына жауап алу: “Туристік жабдықтардың сапасы саяхаттың сәттілігіне қалай әсер етеді?”
-
Сабақтың мақсатына жету деңгейін анықтау үшін қысқаша рефлексия немесе тест өткізу:
-
“Ұйықтайтын қаптың негізгі қызметі қандай?”
-
“Саяхатта шам мен компастың маңызы қандай?”
-
“Тау туризмінде қауіпсіздік үшін қандай жабдықтар қажет?”
-
5. Үй тапсырмасы:
-
Саяхатқа арналған өзіңіз үшін ең маңызды жабдықтардың суретін салу немесе интернеттен тауып, оның маңыздылығын сипаттау.
-
Өз аймағыңызда туристік жабдықтарды қайдан алуға болатыны туралы шағын зерттеу жүргізу.
Қажетті құрал-жабдықтар:
-
Презентация материалдары.
-
Туристік жабдықтардың үлгілері (немесе фотосуреттер).
-
Карта, маркер, қағаз.
Бағалау критерийлері:
-
Сабақтағы белсенділік пен талқылауға қатысуы.
-
Топтық жұмыс нәтижелері.
-
Сабақ соңындағы рефлексия немесе тест сапасы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаяу туризм
Жаяу туризм
№9
Пән: Жаяу туризм
Мұғалім:Мырзағали Азамат
Күні: 14.10.24
Уақыты: 80
минут
Сынып: 3
Тақырыбы: Туристік
жабдықтар
Мақсаты: Оқушыларды туристік
жабдықтардың түрлерімен, оларды қолдану әдістерімен және
саяхаттардағы маңыздылығымен таныстыру.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
-
Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру.
-
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
-
Миға шабуыл: “Саяхатқа шығу үшін қандай жабдықтарды алуға болады?” деген сұрақ қою.
2. Кіріспе бөлім (10 минут)
-
Мұғалімнің қысқаша лекциясы:
-
Туристік жабдықтар дегеніміз не?
-
Туристік жабдықтардың негізгі түрлері:
-
Киім және аяқ киім (су өткізбейтін күртеше, треккинг аяқ киімдері).
-
Жеке заттар (сөмке, ұйықтайтын қап).
-
Қауіпсіздік жабдықтары (шлем, құтқару белбеуі).
-
Ас әзірлеуге арналған жабдықтар (газ плиткасы, ыдыс-аяқ).
-
Техникалық жабдықтар (шам, компас, карта, GPS).
-
Арнайы жабдықтар (құрал-саймандар, альпинистік арқан).
-
-
3. Негізгі бөлім (50 минут)
А) Презентация және талқылау (20 минут)
-
Презентация көрсету:
-
Әр жабдықтың түрі және оны қолдану ерекшеліктері.
-
Туристік жабдықтардың әртүрлі саяхаттардағы рөлі.
-
Сапалы жабдықты таңдау және оның ұзақмерзімділігі.
-
-
Сұрақ-жауап:
-
“Туристік жабдықтардың қайсысы саяхатта ең маңызды?”
-
“Сіз өзіңіз қандай жабдықты пайдаланар едіңіз және неге?”
-
Б) Топтық жұмыс (30 минут)
-
Оқушыларды 4 топқа бөлу. Әр топқа тапсырма беріледі:
-
Жаяу жүру туризміне қажетті жабдықтар тізімін жасау.
-
Су туризміне арналған жабдықтарды анықтау және сипаттау.
-
Қысқы туризмге арналған киім-кешек пен құралдарды талдау.
-
Тау туризмі үшін қауіпсіздік жабдықтарын дайындау.
-
-
Әр топ өз жобаларын сынып алдында таныстырады (5 минуттан).
4. Қорытынды бөлім (15 минут)
-
Әр топтың жұмысын талқылау, кері байланыс беру.
-
Сабақтың негізгі сұрағына жауап алу: “Туристік жабдықтардың сапасы саяхаттың сәттілігіне қалай әсер етеді?”
-
Сабақтың мақсатына жету деңгейін анықтау үшін қысқаша рефлексия немесе тест өткізу:
-
“Ұйықтайтын қаптың негізгі қызметі қандай?”
-
“Саяхатта шам мен компастың маңызы қандай?”
-
“Тау туризмінде қауіпсіздік үшін қандай жабдықтар қажет?”
-
5. Үй тапсырмасы:
-
Саяхатқа арналған өзіңіз үшін ең маңызды жабдықтардың суретін салу немесе интернеттен тауып, оның маңыздылығын сипаттау.
-
Өз аймағыңызда туристік жабдықтарды қайдан алуға болатыны туралы шағын зерттеу жүргізу.
Қажетті құрал-жабдықтар:
-
Презентация материалдары.
-
Туристік жабдықтардың үлгілері (немесе фотосуреттер).
-
Карта, маркер, қағаз.
Бағалау критерийлері:
-
Сабақтағы белсенділік пен талқылауға қатысуы.
-
Топтық жұмыс нәтижелері.
-
Сабақ соңындағы рефлексия немесе тест сапасы.
шағым қалдыра аласыз













