Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы. Модельдеу «Адамның, сиырдың және жауынқұртының» асқорыту жүйесінің құрылысын салыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 Қоректену

Мектеп: Аманкелді атындағы ном


Күні:25.05.2018ж. Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А


Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы.

Модельдеу «Адамның, сиырдың және жауынқұртының» асқорыту жүйесінің құрылысын салыстыру

Осы сабақта қол

Жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтау.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттау

Кейбір оқушылар:

Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстыру.


Бағалау критерийі

Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану

Білім алушы

- Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтайды.

- Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттайды.

-Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстырады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминалогия:

Ас қорыту жүйесі,сілекей безі,үлкен қарын,жасұнық,қа-

рын сөлі.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Адамның, сиырдытң және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысын суреттер бойынша анықтап,

және кестені салыстыра отырып, толтыру барысында оқылым,жазылым,айтылым және тыңдалым дағдылары дамиды.

Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Жауынқұртының ас қорыту мүшелері----------------------------

Сиырдың ас қорыту мүшелері -------------------------------------

Адамның ас қорыту мүшелері -------------------------------------

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»жалпы ұлттық идеясының 3ші құндылығы бойынша«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар, тірі ағзалардың ас қорыту жүйесіндегі айырмашылықты салыстыра отырып, қарым-қатынас түрлерін, тірі ағзалардың қоршаған орта жағдайына бейімделуін талдай отырып, еліміздегі жануарларды қорғап, қамқорлық жасауға дағды қалыптасады.

Пəнаралық байланыс

Химия: 7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсіндіру.

Алдыңғы білім

7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау.


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3-мин









5-мин



1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)

  • Сыныпта жағымды ахуал орнату.

  • Оқушыларды топтарға біріктіру

Суреттер арқылы топтарға біріктіремін

1-топ. Жауынқұрт тобы

2-топ. Сиыр тобы

3-топ. Адам тобы

2.Ширату жаттығуы. « Не білемін?»

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында

Әр топ суреттеріне сәйкес алдыңғы білімдерін пайдаланып,постер қорғайды.







Сабақтың ортасы

5-мин






























10-мин

























12-мин

1-тапсырма ТЖ " Ойлан.Бірік.Бөліс." әдісі

А, В және С әріптерімен берілген суреттерге назар аударыңыз.

А.

А суретіндегі A және D әріптерімен көрсетілген асқорыту мүшелерінің атын атаңыз және қызметін жазыңыз:

А__________________________

А қызметі:______________________

D______________________________

D қызметі:______________________

Дескриптор Білім алушы

-Жауынқұртының A және D асқорыту жүйесін анықтайды.

-Анықтаған мүшелердің қызметін жазды.

ҚБ: «Экспо-2017»

Көк түс – Түсінбедім

Сары түс – Жартылай түсіндім

Жасыл түс – Түсіндім


2-тапсырма ТЖ "Ізденсең табасың " әдісі

В С

В суретінде №5 және С суреттегі L әрпімен белгіленген асқорыту мүшелеріне атау беріңіз және қызметін сипаттаңыз.

5___________________________________________

Қызметі:_______________________________________

L_____________________________________________

Қызметі:______________________________________

Дескриптор Білім алушы

  • Күйіс қайыратын (сиыр) жануар №5 санымен белгіленген құрылысын анықтайды.

  • адамның ас қорыту жүйесінің L әрпімен белгіленген құрылысын анықтайды.

  • Анықталған мүшелердің қызметін сипаттайды.

ҚБ: «Экспо-2017»

Көк түс – Түсінбедім

Сары түс – Жартылай түсіндім

Жасыл түс – Түсіндім


3-тапсырма ТЖ " Сәйкесін тап " әдісі

Суреттен ( омыртқасыз жауынқұрт, күйіс қайыратын сиыр, адам) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін көрсетіңіз.


омыртқасыз (жауынқұрт)

күйіс қайыратын сиыр

адам





Дескриптор Білім алушы

-Омыртқасыз (жауынқұрт) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды.

-Күйіс қайыратын сиырдың асқорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды.

- Адамның асқорыту жүйесінің құрлысының реттілігін анықтайды және салыстырады.

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Жұлдыз – Тақырыпта мәлімет толық қамтылса

Тілек – Тапсырмада толықтырулар қажет жағдайда беріледі.



Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып

Үлестірме парақ

АКТ.слаид

Түрлі-түсті маркерлер



Маркер

Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып









Түрлі-түсті маркерлер,үлестірме парағы





Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып




жұлдыз


тілек

Сабақтың соңы

5- мин















Рефлексия: « Тазалық ойыны »

Үлестірме қағаздар

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

Қабілетті оқушыларға қандай

Тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулықжəне

Қауіпсіздік техника сын

сақтау

Қабілеті төмен оқушылар: "Ойлан.Бірік.Бөліс" әдісі арқылы жауынқұрттардың мүшелері мен қызметін анықтау кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін.

Қабілеті орта оқушылар:

"Ізденсең табасың" әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдаланаотырып,

омыртқалы, омыртқасыз жануарлардың ас қорыту мүшелерінің ұқсастықтары мен айырмашылығын тануда оқушыларға қажеттіліктеріне қарай тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін

Қабілеті жоғары оқушылар: "Сәйкесін тап " әдісі Күрделігіне қарай алынған тапсырма арқылы жануарлардың ас қорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметін білуде ,алған білімдерін, түрлеріне сәйкес кескінде белгілеу кезінде,өз тұжыры-

мын көрсетуде,сөз-

бен ынталандыру мақсатында қолдау

көрсетемін.



Қалыптастырушы бағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау:

Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды оқу жетістігіне қарай

«Экспо-2017»

«Екі жұлдыз, бір тілек»

арқылы кері байланыс орнатамын.




Оқушылар ды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыланды

ру

Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.


Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

Немесе оқу

Мақсаттары шынайы,

Қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу

Мақсатына қол

жеткіздіме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде

Уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

Ауытқулар болдыма

жəне неліктен?



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етереді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
26726
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі