Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы



Пәні:

Математика


Бөлім:

Атақты тұлғалар


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып:

3



Сабақтың тақырыбы:

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау


Сабақтың мақсаты

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді


Құндылықтар:

Ақпан айы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Өнер ақиқаты - жасампаздық




Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут

























































Сергіту сәті

2 минут

























Сабақты қорыту

8минут













Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуал қалыптастыру

Өткенді пысықтау

6-тапсырма

Есептерді шығар

А) 334:3=111

1-еуі артық

Ә) Қалдықпен бөлуге есеп құрастыр

Кітапханаға 20 кітап әкелінді. Оны 3-тен балаларға таратып берді. Қанша балаға кітап берілді? Ал қалған кітап қанша?

20:3=6

Қалғаны 2 кітап


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Қалдықпен бөлуді орында, барлық қалдықтардың көбейтіндісін тап және Г.Галилейдің не ойлап тапқанын біл

Галилео Галилей (итал. Galileo di Vincenzo Bonaiuti de' Galilei; 15 ақпан 1564, Пиза — 8 қаңтар 1642, Арчетри, Флоренция маңы) — итальян философы, математик, физик, механик және астроном, табиғаттану ғылымдарының негізін салушы, өз заманындағы ғылымға өте қатты әсер еткен. Ол ұлы ғалым болумен бірге, музыкант, суретші, ақын, әдебиетші де болған.


2-тапсырма

Қалдықпен бөлудің қалай орындалғанына қара.

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін түсініп ал.


Жұптық жұмыс

3-тапсырма

Қалдықпен бөлуді орында.Тексер.

564:5=112(4)

937:3=312(1)

638:3=212(2)

467:2=233(1)

638:3=212(2)

583:4=145(3)


4-тапсырма

АПрямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 ) Оқушы-369, бұл 3 есе артық

ҮПрямая со стрелкой 1 лкендер-?

Барлығы-?

369:3=123

369-123=492

Ж: Барлығы 492 саяхатшы болды


5-тапсырма

Теңдеулерді шеш.

b-70*3=345

b-210=345

b=345+210

b=555

555-70*3=345

345=345


а:(400-360)=8

а:40=8

а=8*40

а=320

320:(400-360)=8

8=8


45:5*в=900

9*в=900

В=900:9

В=100

45:5*100=900

900=900


Топтық жұмыс

Есепті шығар

6-тапсырма

А)S=36см2

d=4см

a=?

P=?

A=S:b

36см2 : 4 = 9 (см)

(4 + 9) 2 = 26 (см)

Ж: Тіктөртбұрыштың периметрі 26 см


Ә) Ауданы дәл осындай шаршы сыз.Оның периметрін тап.

S=36см2

a-?

P-?

S=a*a

36см2=6см*6см

A=6см

P=4*a

P=4*6см=24см

Ж: Шаршының периметрі 24см


Үй тапсырмасы

4-тапсырма

Қысқаша жазбаны сұрақпен толықтырып, есепті шығар.

Ә) Балалар-14*3

Ересектер-12*2

Барлығы-?

14*3+12*2=42+24=66

Ж: Барлығы 66 адам болды







Өлең жолдарын хормен оқиды








Өткенді пысықтайды
















Тапсырманы орындайды

















Жаңа біліммен танысады









Бөлуді орындайды















Жеке жұмыс жасайды









Теңдеуді шешеді







Периметр табады














Тапсырманы орындайды







Үй тапсырмасын алады











Кері байланыс жасайды
















Дескриптор:

Есептерді шығарады-1б





Дескриптор:

Қалдықпен бөлуді орындайды, барлық қалдықтардың көбейтіндісін табады -1б

Г.Галилейдің не ойлап тапқанын біледі-1б




Тамаша жұмыс!










Жарайсыңдар!






Дескриптор:

Қалдықпен бөлуді орындайды-1б.

Оны тексереді-1б







Дескриптор:

Есепті шығарады-1б












Тамаша жұмыс орындадыңдар!











Тамаша!














Керемет!










«Данышпан үкі» әдісі


















Суреттер
















Оқулық








Ереже жазылған плакат





Оқулық





Жұмыс дәптері














Суреттер























Оқулық







Оқулық










Оқулық














Суреттер











Оқулық







Кері байланыс тақтасы












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
203
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі