Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы:
«Тобыл қаласының №2 жалпы
білім беретін мектебі» КММ
Пән:Қазақ тілі Т2
Бөлім:8 Демалыс мәдениеті.
Мерекелер.
Педагогтің
аты-жөні:
Күні
:
22.
05.
Сынып:
3
Қатысқан
оқушылар:
Қатыспаған оқушылар
:
Сабақтың тақырыбы:
Жазғы демалыс - ең ұзақ
мереке.
Оқу
мақсаттары
3.5.1.4 мұғалімнің қолдауымен жіктеу есімдіктерінің
септелуін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде
қолдану
3.5.1.5 үлгі бойынша
сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және
мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру
Сабақтың мақсаты
:
мұғалімнің қолдауымен жіктеу есімдіктерінің септелуін және
септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде
қолдану.
үлгі бойынша сөйлемдегі
сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің
қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыруға үйрету.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық ахуал орнату:
Амандасу.
Тексеру.
«Жүректен
жүрекке»әдісінқолдану арқылы тілектер айтады.
Сабақтың мақсаттарымен
таныстырады.
Барлық оқушылар бір-біріне тілек айтады.
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
оқулық
Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен сабақтың
тапсырмасын тексереді.
Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
тапсырмасын айтады, тақырып
бойынша сұрақтарға жауап береді.
2 балл
Сөздікпен жұмыс
«Сөздер сөйлейді»
әдісі
Жазғы-летний( ая, ое, ые)
Саяжай-дача
Көшет-сажанец
Күтім- уход
Қоштасу- прощаться
Бос- свободный
Думан- праздник
1.Айтылым.
2-тапсырма.
Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр.
3.Айтылым.
6-тапсырма.
Сұрақтарға жауап беріп, диалог құраңдар.
4.Жазылым.
5-тапсырма.Сөйлем
құраңдар.
Карточкамен
жұмыс
Жаңа сөздерді айтады, жазады.
Айтылым.
Суреттерді мәтін мазмұны бойынша
орналастырады.
Айтылым.
Сұрақтарға жауап
беріп, диалог құраңдар.
Жазылым.
Сөйлем құрап жазады.
Жақсы! Тамаша!
Дескриптор
Суреттерді мәтін мазмұны бойынша
орналастырады
2балл
Дескриптор
Жауап береді, диалог құрайды.
2 балл
Дескриптор
Сөйлем құрап жазады.
2балл
Оқулық
115-бет
Сергіту сәті
сергіту сәтін
жасатады
Оқушылар сергіту сәтін
орындайды.
4. Айтылым.
Жұптық жұмыс.
7-тапсырма. Төмендегі
сұрақтарды пайдаланып, досыңмен телефон арқылы сөйлес.
4.Айтылым.
Жұптық жұмыс.
Төмендегі сұрақтарды пайдаланып, досыңмен телефон арқылы
сөйлес.
Дескриптор
Толық жауап береді.
2 балл
Үйге
тапсырма:
116 -бет.Кел, жаттайық!
Өлеңді жатта.
Рефлексия
Кері байланыс
«Бағдаршам» әдісі
Қызыл-мүлдем түсінбедім
Сары- жартылай түсіндім
Жасыл-толық түсінікті
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның
түстері арқылы түсінгенін білдіреді.Суретке қарап, сөйлемдерді толықтырады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз