Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Жазғы мектеп КТЖ
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР*
«Қазақ тілі» пәні 2- сынып
Барлығы: 5 сағат
№ |
Бөлім/ Ортақ тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Қоршаған орта |
Етістік. Дара және күрделі етістік |
2.4.2.3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату; 2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау; |
1 |
27.05. |
|
2 |
Сын есім. Дара және күрделі сын есім |
2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет, сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу; 2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/ сын есім/сан есім/етістікті анықтау; |
1 |
28.05 |
|
|
3 |
Сан есім. Дара және күрделі сан есім |
2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайым- дау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау; 2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау; |
1 |
29.05 |
|
|
4 |
Қайталау |
2.2.5.1 -дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу; 2.3.1.1 мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу. |
1 |
30.05 |
|
|
5 |
Біздің жобамыз |
2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру; 2.4.1.1әріптерінің емлесін сақтап жазу. |
1 |
31.05 |
|
«Әдебиеттік оқу» пәні 2 - сынып
Барлығы: __5_ сағат
№ |
Бөлім |
Бөлімше/ Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Саяхат
|
Көрікті көктем / Көктемнің сәні |
2.1.2.1* шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау; 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау; |
1 |
27.05 |
|
2 |
Табиғатпен танысамын /Табиғат құбылыстарымен танысу Табиғатқа қамқор бол / Араның ұясы |
2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау; 2.2.5.1 мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау; |
1 |
28.05 |
|
|
3 |
Құстар тіршілігі / Құстар әлемі |
2.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану; 2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау; 2.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру. |
1 |
29.05 |
|
|
4 |
Қорықтар / |
2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау; 2.2.5.1 мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау; |
1 |
30.05 |
|
|
5 |
Мейірімділік / |
2.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану; 2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау; |
1 |
31.05 |
|
«Математика» пәні 2 -сынып
Барлығы: 5 сағат
№ |
Бөлім/ Ортақ тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
«Мені қоршаған орта» |
Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектерді салыстыру |
2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. |
1 |
27.05 |
|
2. |
Тиімді есептеу тәсілдері |
2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін / көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану; |
1 |
28.05 |
|
|
3. |
Көбейту мен бөлуге берілген есептер Есептер шығару |
2.5.1.5** тура және жанама тұжырымдармен «артық/кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен берілген есептерді талдау және шығару. 2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде / құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
1 |
29.05 |
|
|
4. |
Екі амалмен шығарылатын есептер |
2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру; 2.5.1.5** тура және жанама тұжырымдармен «артық/кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен берілген есептерді талдау және шығару. |
1 |
30.05 |
|
|
5. |
Жай және құрама есептер |
2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру; 2.5.1.5** тура және жанама тұжырымдармен «артық/кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен берілген есептерді талдау және шығару. |
1 |
31.05 |
|
«Жаратылыстану» пәні 2 - сынып
Барлығы: 3 сағат
№ |
Бөлім/ Ортақ тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
Табиғат физикасы |
Қандай денелер жарықты өткізеді? Күн сәулесі қайда кетті? |
2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.7.-эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру. |
1 |
27.05 |
|
|
Дыбыстар қандай болады? Дыбысты қайдан естуге болады? |
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау. |
1 |
28.05 |
|
|
|
Жаз мезгілінде аяз қайда кетеді? Термометр ыстық пен суықты қалай ажыратады? Магнитті не үшін қолданады? |
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу; 2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау; 2.1.2.7- эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру. |
1 |
29.05 |
|
«Дүниетану» пәні 2 - сынып
Барлығы: 2 сағат
№ |
Бөлім/ Ортақ тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
Қоршаған орта
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |