Материалдар / Жазғы мектепке күнтізбелік тақырыптық жоспар 2 сынып

Жазғы мектепке күнтізбелік тақырыптық жоспар 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазғы мектепке күнтізбелік тақырыптық жоспар 2 сынып қазақ тілі, математика, әдебиеттік оқыудан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2024
62
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР*

«Қазақ тілі» пәні 2- сынып

Барлығы: 5 сағат

Ұсынымдық сипатқа ие**

Бөлім/ Ортақ тақырып

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1

Қоршаған орта


Етістік. Дара және күрделі етістік

2.4.2.3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;

2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау;

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

1



2

Сын есім. Дара және күрделі сын есім

2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет, сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу;

2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/ сын есім/сан есім/етістікті анықтау;

2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, және құрастырған сөйлемін толықтыру.

1



3

Сан есім. Дара және күрделі сан есім

2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайым- дау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау;

2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау;

2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.

1



4

Қайталау

2.2.5.1-дереккөздерден(сөздік,анықтамалық,энциклопедия)мәліметтітабужолынанықтап,берілгентақырып,сұрақбойыншамәліметтііріктепалу;

2.3.1.1мұғалімніңкөмегіменжекесурет/сюжеттісуреттерарқылы шағын сипаттау/әңгімелеумәтіндерінқұрапжазу.

1



5

Біздіңжобамыз

2.3.5.1 -жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімніңкөмегімен тауыптүзету, толықтыру;

2.4.1.1әріптерініңемлесінсақтапжазу.

1



**Ескерту: Тақырыптар мен сағаттарды бөлуді білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерте алады.

*Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР*

«Әдебиеттік оқу» пәні 2 - сынып

Барлығы: __5_ сағат

Ұсынымдық сипатқа ие**

Бөлім

Бөлімше/ Сабақтың тақырыптары

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1

Саяхат






Көрікті көктем /

Көктемнің сәні

2.1.2.1* шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау;

2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;

2.3.2.1* мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру.

1



2

Табиғатпен танысамын /Табиғат құбылыстарымен танысу

Табиғатқа қамқор бол /

Араның ұясы

2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау;

2.2.5.1 мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау;

2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету.

1



3

Құстар тіршілігі /

Құстар әлемі

2.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;

2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;

2.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.

1



4

Қорықтар /


2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау;

2.2.5.1 мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау;

2.3.2.1* мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру.

1



5

Мейірімділік /




2.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;

2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;

2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету.

1



**Ескерту: Тақырыптар мен сағаттарды бөлуді білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерте алады.

*Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР*

«Математика» пәні 2 -сынып

Барлығы: 5 сағат

Ұсынымдық сипатқа ие**

Бөлім/ Ортақ тақырып

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

«Мені қоршаған орта»


Екі немесе үш амалдан тұратынсандыөрнектерді салыстыру

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділікқасиеттерін/көбейтудің ауыстырымдылыққасиетінтиімді есептеулержүргізуүшін қолдану.

1



2.

Тиімдіесептеутәсілдері


2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін / көбейтудің ауыстырымдылыққасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшінқолдану;

2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы жәнежақшасыз өрнектерде арифметикалықамалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

1



3.

Көбейту мен бөлуге берілгенесептер Есептершығару

2.5.1.5** туражәнежанама тұжырымдармен «артық/кем»,«бірнешеесеартық/кем» қатынастарымен берілген есептерді талдаужәнешығару.

2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін сандыөрнектержәне теңдеулертүрінде / құрама есептердің шешуін санды өрнектер жәнежекелегенамалдартүріндемодельдеу.

1



4.

Екі амалмен шығарылатынесептер

2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге,еселік салыстыруға берілген есептерді талдаужәне шығару, кері есептерді құрастыру жәнесалыстыру;

2.5.1.5** туражәнежанама тұжырымдармен «артық/кем», «бірнеше есе артық/кем»қатынастарыменберілгенесептердіталдау жәнешығару.

1



5.

Жайжәнеқұрамаесептер

2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге,еселік салыстыруға берілген есептерді талдаужәне шығару, кері есептерді құрастыру жәнесалыстыру;

2.5.1.5** туражәнежанама тұжырымдармен «артық/кем», «бірнешеесеартық/кем» қатынастарымен берілген есептерді талдаужәнешығару.

1



**Ескерту: Тақырыптар мен сағаттарды бөлуді білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерте алады.

*Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР*

«Жаратылыстану» пәні 2 - сынып

Барлығы: 3 сағат

Ұсынымдық сипатқа ие**

Бөлім/ Ортақ тақырып

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

Табиғат физикасы


Қандай денелер жарықты өткізеді?Күн сәулесі қайда кетті?

2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.7.-эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру.

1



Дыбыстар қандай болады? Дыбысты қайдан естуге болады?

2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу;

2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау.

1



Жаз мезгілінде аяз қайда кетеді? Термометр ыстық пен суықты қалай ажыратады? Магнитті не үшін қолданады?

2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу;

2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау;

2.1.2.7- эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру.


1



**Ескерту: Тақырыптар мен сағаттарды бөлуді білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерте алады.

*Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР*

«Дүниетану» пәні 2 - сынып

Барлығы: 2 сағат

Ұсынымдық сипатқа ие**

Бөлім/ Ортақ тақырып

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

Қоршаған орта

Жергілікті жерді бағдарлау. Адам өміріне ауа райының әсері.

2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау;

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау.

1



Қоршаған орта

Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны. Қауіпті табиғат құрылыстары

2.2.3.1. ірі табиғи нысандардың (тау, жазық, көлдермен өзендер) шаруашылық маңызын анықтау;

2.2.3.2 өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары оң және кері тұстарын талдау;

2.2.3.3 табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу.

1



**Ескерту: Тақырыптар мен сағаттарды бөлуді білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерте алады.

*Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!