Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жазық фигуралардың ауданы ұғымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Аудан |
Мектеп: «Мыңбұлақ жалпы білім беретін мектеп» |
Педагогтің аты-жөні: |
Омаров А |
Күні:11.01.2024ж |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жазық фигуралардың ауданы ұғымы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10ең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу; |
Сабақтың мақсаты: |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
Бағалау критерийлері
|
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 6 мин. |
Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп: ІІ топ: ІІІтоп: Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.
Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті қима қағаздар
|
||
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 5 мин. «Джиксо» әдісі 8мин |
Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу; Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. Жаңа сабақ Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Бұрыш пен доғаның градустық өлшемдері Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.
Жаңа сабақты толықтырып мысал келтіремін; 1.Егер квадрат қабырғасын 2 есе арттырса, оның ауданы 2 есе өседі. Ауданын тап |
Сұрақтар: .1.Квадрат салыңыз. Оның ауданын 4 есе арттыру үшін қабырғаларын қалай өзгерту керек? 25 есе кемейту үшін ше? 2. Дұрыс алтыбұрыштың ауданын қалай есесптеуге болады? 3. Аудандары тең фигуралар өзара тең бола алады ма? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: Ітоп:«Бұрыш» ( Бұрыштардың оң және теріс бағыттарын түсіндіреді) ІІ топ: «Радиан» ( Радиан анықтамасын, формуласын көрсетеді) ІІІтоп:«Градус» ( Градусты радианға айналдыру формуласы көрсетеді) |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 8-сынып.
|
||
Сабақтың ортасы
8 мин.
Жеке жұмыс.
|
«Топтық әңгіме» әдісі
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. |
Дескриптор:
-Фигураның ауданын табады; 1-балл -Жазық фигураларының ауданын қалай есептеу керектігін анықтайды; 1-балл
Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 8 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2018 |
||
Жеке жұмыс. 8 мин. |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: -Фигураның ауданын табады; 1-балл -Жазық фигураларының ауданын қалай есептеу керектігін анықтайды; 1-балл -жауабын жазады 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2018 |
||
Жеке жұмыс жұмыс. 5 мин. Жазылым. |
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. |
Дескриптор: -Фигураның ауданын табады; 1-балл -Жазық фигураларының ауданын қалай есептеу керектігін анықтайды; 1-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. . ДК экраны 8-сынып оқулығы. |
||
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 5мин. |
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды. Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. |
||||
|