Жазықтық. Қиылысатын түзулер. Перпендикуляр түзулер және кесінділер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазықтық. Қиылысатын түзулер. Перпендикуляр түзулер және кесінділер

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазықтық. Қиылысатын түзулер. Перпендикуляр түзулер және кесінділер Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Келісілді:

Оқу ісінің орынбасары: Қамбаров Ә.Р.

Бөлім:

Координаталық жазықтық

Педагогтің Т.А.Ә.

Мәлік Гүлімай Мұқанбедуллақызы

Күні:

27.02

Сынып: 6

Қатысушылар саны: 14 (ЕБҚ-1)

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазықтық. Қиылысатын түзулер. Перпендикуляр түзулер және кесінділер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1параллель, қиылысатын, перпендикуляр түзулердің анықтамаларын білу;

6.3.2.2параллель, перпендикуляр түзулер мен кесінділерді ажырату;

Сабақтың мақсаты

- қиылысатын, перпендикуляр түзулерді ажыратады;

- қиылысатын, перпендикуляр түзулердің анықтамаларын есеп шығаруда қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

- амандасу;

- оқушыларды түгендеу;

- үй тапсырмасын тексеру:

- топқа бөлу «Qazmath» бағдарламасы арқылы.

- амандасу;

- жинақталу, оқулықтарын дайындау;

- топ бойынша орналасу.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы».


6 сынып оқулығы. 2- бөлім.

Сабақтың ортасы:

10 минут








8 минут












6 минут












2 минут



6 минут









3 минут

«Не көріп тұрмын?» сыни ойлау жаттығуы.


Жаңа тақырыпты түсіндіру «Геогебра» бағдарламасы арқылы.





Тапсырма №1: (Т)

Әдіс: « Жоба»

Оқулықтан 1022, 1023, 1024.

Топ 1:1022 есеп

Топ 2: 1023 есеп

Топ 3: 1024 есеп


ЕБҚ: Жұмыс дәптерімен жұмыс



Тапсырма №2:

(Жұптық)

Әдіс: «Ойлан. Жұптас. Бөліс»

Оқулықтан: 1034 есеп.


ЕБҚ: Жұмыс дәптерімен жазба жұмыстарын орындайды.




Тапсырма №3:

(ауызша 1038 есеп)


Тапсырма №4: Оқулықтан 1039 есеп. (Жеке)







Қорытынды: «Түсіп қалған сөздер» әдісі арқылы анықтамаларды қайталау.



Қосымша тапсырма: №1040

Фотосуретке қарап өз ойларын айтады.









Берілген есептерді шығарып, тобымен бірге қорғайды. Қарсылас топтың есебін талдайды.








Есеп мазмұны бойынша жұбымен талқылау арқылы есеп моделін құрып, есепті шығарады.







Есепті ауызша талқылайды.


Есептің шарты бойынша есеп моделін құрады. Есептің жауабын табады.





Берілген анықтамаға сәйкес жауабын табу.



Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы».







Дескриптор:

  • вертикаль бұрыштардың өзара тең анықтамасын қолданады;

  • жазыңқы бұрыштың 180 градусқа тең екенін біледі;

  • есептің жауабын табады.




Дескриптор:

  • есептің сызбасын сызады, берілгені бойынша сәйкес бұрыштарды табады;

  • вертикаль бұрыштарды анықтайды;

  • есептің жауабын табады.







Дескриптор:

-суретте берілген мәліметті қолданады;

-перпендикуляр түзулердің анықтамасын қолданады;

-есептің жауабын табады.


Дескриптор:

-анықтамаларды сәйкестендіреді.




https://www.geogebra.org/geometry?lang=ru




6 сынып оқулығы. 2- бөлім.










6 сынып оқулығы. 2- бөлім.










6 сынып оқулығы. 2- бөлім.

















Сабақтың соңы:

5 минут

Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

Үйге тапсырма: 1042

Қағазға қолдарының суретін салып, бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі