Жазықтықтағы координаталар әдісі.

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Жазықтықтағы координаталар әдісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазықтықтағы координаталар әдісі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 04.04.2024.

Мұғалімнің аты-жөні: Скакова Ж.М.

Мектеп:№222 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Сынып: 8

Пәні: Геометрия

Сабақтың тақырыбы 54

Жазықтықтағы координаталар әдісі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілген екі нүктенің арақашықтықтығын есептеу;


Сабақтың мақсаты

  1. Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.

  2. Берілген координаталары бойынша есептер шығару.

Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин

Жағымды ахуал тудыру мақсатында

«Көңіл-күй одағайлары»

Өткен тарауға ауызша шолу

Белсенді оқу әдістері аясында «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, қызықтыру мақсатында уәждей отырып, оқуға деген қызығушылығын арттырамын.

Сұрақтар

иә

жоқ

Ауданның өлшем бірлігі мм2, см2, м2, т.с.с

+


Кез-келген фигураның ауданын Пик формуласымен есептеуге болады

+


Квадраттың ауданы S=a3


+

Теңшамалы фигура деп аудандары тең фигураны айтамыз

+


Пифагор теоремасы төртбұрышқа арналған


+

Трапецияның ауданы ортасызық пен табанның көбейтіндісіне тең


+

Сандары тең бірдей фигурадан құралса теңқұрамды фигура деп атаймыз

+



Берілген сұрақтарға жауабы «иә», «жоқ» деп жауап береді. Жауабын түсіндіреді.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Оқулық,

Жұмыс

дәптері

Сабақтың ортасы

(15 мин)

Жаңа сабақтың тақырыбын болжау мақсатында сұрақтар қоямын:

-Координат жазықтығы тақырыбымен таныссыңдар ма?

-Ол неден тұрады?

-Осьтер қалай аталады?

-Координат жазықтығын өмірде қайда кездестіресіңдер? (вагон номері мен орын номері, қабат номері мен пәтер номері, көше мен үй номері, сабақ кестесі, картада, шахмат, шашкада)

Жақсы, олай болса бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбы:

«Жазықтықтағы нүктенің координаталары»

Жаңа сабақ түсіндіру мақсатында видеоролик көрсетіледі.

Сабақ мақсаты нақтыланады. Жаңа тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында тапсырмалар беріледі.

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


Оқушылар қажет мәліметтерді дәптерге түсіріп алады.








Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Интерактивті тақта, жұмыс дәптері, оқулық, сызғыш

Жұптық жұмыс

10 мин


Дайын координаталық жазықтықта берілген координаталарды енгізу ұсынылады.

«Үйрек»

(3;0) (1;2) (-1;2) (3;5) (1;8) (-3;7) (-5;8) (-3;4) (-6;3)

(-3;3) (-5;2) (-5;-2) (-2; -3) (-4; -4) (1; -4) (3; -3) (6;1) (3;0) және (-1;5)


Тапсырманы жеке орындайды. Алғаш орындаған «үздік жұп» анықталады.

Дескриптор:

  • Координаталық жазықтықта берілген координаталарды енгізеді.

  • Нүктелерді тізбектей қосып, фигура шығарады.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Таратпа материалдар

Топтық жұмыс

7 есеп.

1-топ. а) А(1;-2), В(5;6)


2-топ. ә) А(3;4), В(1;2)


3-топ. б) А(5;7), В(-3;-5)


Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.

Дискрептор:

-Қажет формуланы анықтайды;

-Есептеуді дұрыс жүргізеді.

Топтар өзара бір-бірін дискрептр бойынша бағалайды.

Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың аяғы

7 мин

Рефлексия.

«Таңда да таста» әдісі бойынша оқушылар:

  • бүгінгі сабақта мен не үйрендім,

  • мен үшін не қызық болды,

  • маған не түсініксіз болды

деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара дебрифинг жүргізеді.

5 сұраққа жылдам жауап:

1.Координаталық түзуде нүкте координаталар басының сол жағында орналасса, таңбасы қандай?

2.Оң жарты осьте жатса ше?

3.Екі нүктенің арақашықтығын есептеу формуласы?

4.Ох осі қалай атаймыз? Оу осі ше?

5.Екі нүктенің ортасының координатасының формуласы?

Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді.


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
6
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі